יום שישי, 19.04.2024 שעה 09:32
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

קומאן: כשחתמתי פה לא ידעתי שמשה חוגג ימכור

מאמן בית"ר אחרי ה-0:3 על הפועל י-ם בדרבי: "ניצחון תחת נסיבות קשות, גאה מאוד בשחקנים. הקהל תמך". זיו אריה: "חסרה איכות, אבל אסור לנו לשקוע"

|
ארווין קומאן (חגי מיכאלי)
ארווין קומאן (חגי מיכאלי)

בית”ר ירושלים ניצחה לראשונה בליגת העל העונה עם 0:3 גדול על הפועל ירושלים היום (שני) בדרבי המקומי. בסיום המשחק, מאמנה ההולנדי של הקבוצה ארווין קומאן שיתף את מחשבותיו על הניצחון הגדול.

קומאן פתח את דבריו: “אני גאה בשחקנים. כולם במדינה יודעים מה קרה בבית”ר, כולם בעולם הכדורגל יודעים. אני חושב שהיום כל הקבוצה הופיעה מההתחלה, זה כמובן מה שאנחנו אוהבים. התמיכה של הקהל מההתחלה הייתה חשובה מאוד עבורנו. הגיע לנו לנצח”.

שחקני בית"ר חוגגים עם דוד חוג'ה (אורן בן חקון)שחקני בית"ר חוגגים עם דוד חוג'ה (אורן בן חקון)

המאמן התייחס גם למכירת המועדון: “לא ידעתי שחוגג רצה למכור את המועדון כשהגעתי. אין לי השפעה על הנושא הזה. אני יודע מה כתוב בתקשורת כל יום, מחר זה יעלה שוב. אני חושב שבשבילי הדבר החשוב ביותר הוא להתרכז בקבוצה ולהראות לאוהדים שאנחנו לא מתים. משה חוגג לא דיבר איתי לפני המכירה”.

ההולנדי דיבר על השינוי הטקטי: “היה לנו שבוע אימונים טוב. זה דרבי, השחקנים רצו לנצח בדרבי. הפסדנו אותו בגביע הטוטו. היום, אני חושב, הראנו שיש לנו קבוצה טובה מאוד. כולם רוצים לנצח, ובכדורגל תמיד קשה, בראשון נגד נתניה יהיה משחק אחר לגמרי ואני חושב עליו כבר מעכשיו. כרגע אני חושב ששיחקנו כדורגל נפלא עם מנטליות יוצאת דופן. יש לי הרבה כבוד לשחקנים היום בהתחשב בנסיבות הקשות”.

אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

קומאן התייחס גם לאחיו, רונלד, שלפי דיווחים רב עם נשיא ברצלונה ז’ואן לאפורטה: “אנחנו משפחה. אני לא יודע מה נכתוב הלילה בצ’אט הווטסאפ המשפחתי, מחר יהיו נושאים חדשים לגמרי. אני חושב שהוא ידבר איתי מחר על המשחק שלהם נגד באיירן מינכן, החיים של מאמן קשים אם אתה מפסיד פעמיים ברצף, גם בספרד וגם בישראל”.

ארווין דיבר על האווירה: “אמרתי לפני המשחק שהאוהדים שלנו נתנו לנו עזרה גדולה. הראנו להם שיש לנו קבוצה טובה. אני מאמן ואנחנו חייבים להופיע בראשון שוב, זאת הסיבה שאנחנו מקצוענים וזה התפקיד שלנו. האוהדים נתנו אווירה נהדרת”.

תמיר עדי חוגג (אורן בן חקון)תמיר עדי חוגג (אורן בן חקון)

כובש השער הראשון, תמיר עדי, התייחס: “ניצחון שישתיק את הרעש סביבנו. לקח זמן, אבל נתחבר. הקהל איתנו. תהיה עונה יפה. אני חושב שהיינו היום מאורגנים מאוד כקבוצה, עבדנו ביחד, תמיד ידענו שיש מי שיחפה, מי שייתן, סמכנו אחד על השני כקבוצה וזה התבטא במגרש”.

עדי התייחס לשערו: “לא היו לי הרבה בקריירה, בטח לא בליגת העל, לכן הוא מתוק. לדעת שיש קהל מאחוריך מרים מאוד, כיף. אני מאמין שהבית”ר שראינו היום היא זאת שנמשיך לראות במהלך העונה”.

תמיר עדי חוגג (אורן בן חקון)תמיר עדי חוגג (אורן בן חקון)

החלוץ דיבר על הימים האחרונים: “לא התייחסנו יותר מדי. שמענו דברים והיה לחץ מהתקשורת, אבל כשעלינו למגרש היינו מחויבים וידענו מה צריך לתת. זה הספיק היום. כרגע אנחנו לא מתייחסים לשום דבר כזה, בטח כשלא דיברו איתנו. שומעים דברים מסביב אבל לא צריך לייחס לזה משמעות, עדיין לא דיברו איתנו. מאמין שיהיה בסדר. אולי דברים שיתחילו לסדר דברים”.

עדי דיבר לאוהדים: “אנחנו צריכים אתכם איתנו. זאת בית”ר ירושלים והקהל אחד הגורמים החשובים פה אם לא החשוב ביותר”.

זיו אריה (אורן בן חקון)זיו אריה (אורן בן חקון)

זיו אריה, המאמן המפסיד, התייחס למשחק: “הגיע לבית”ר לנצח, אני לא מחדש כאן. חששנו קצת מההתחלה, כי יש לנו הרבה שחקנים ומאמן שלא היו במעמד הזה. קיוויונו שנעבור את דקות הפתיחה וידענו שבית”ר תבוא בהתלהבות אחרי כל השבוע שעבר עליהם, עשו אותנו פייבוריטים וזה רחוק מזה. עברנו שני מצבים במזל, את השלישי כבר לא. לאחר מכן המשחק התאזן וקיבלנו את השער השני בדקות סבירות שלנו, אבל לא הצלחנו לייצר מצבים. אני חושב שבסוף, באיכויות האישיות, נפלנו בהרבה”.

אריה דיבר על חוסר הניסיון של שחקניו והתגובה: “לא חשבתי על זה. אולי אתן להם חופש, נעשה אימון בשבת ונלך לחדרה (צוחק). ידענו שיהיו ימים כאלה, נחזור לאימון מחר. נתקן טעויות, נראה וידאו של חדרה. בראשון משחק חדש. אני לא חושב שבית”ר עשו דברים עם תבניות, בטקטיקה לא נפלנו, פשוט ביכולות האישיות. אדווין ג’יאסי, ריימונד בואצ’י, מרקו ינקוביץ’ וניב זריהן ניצחו במאבקים התקפיים והגנתיים, בעיקר בהתחלה”.

שחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)שחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

המאמן דיבר על חוסר היצירתיות בהתחלה: “חלק מאיך שהמשחק התפתח בעיניי, לא שיחקנו את הכדורגל הרגיל שלנו וגם בחצי הראשון מיהרנו להרים כדורים או לדחוף אותם לוויליאם אגאדה במקום ליצור כרגיל. הגענו 25-30 מטרים מהשער, שם יש לנו בעיה של איכות, במיוחד כשגיא בדש חסר. השחקנים שלנו יהיו איכותיים, חלקם חסרי ניסיון בליגה ובכלל. הרבה תירוצים. זה לא בואצ’י או זריהן, נלך איתם, אבל יהיו לנו ימים כאלה”.

המאמן על הציפיות להמשך: “המטרה העיקרית היא להישאר בליגה. בגביע הטוטו ונגד נוף הגליל זה נראה טוב, היום פחות. אסור לנו לשקוע. חלון ההעברות? אנחנו לא בסכומים של שחקנים כמו אביאל זרגרי, אם היינו יכולים להתחזק בחלק הקדמי זה היה טוב. אנחנו לא עשירים גדולים. במעט הזמן שנשאר אם נמצא ניקח, אם לא אז לא”.

אריה דיבר על התפקיד של וויליאם אגאדה: “אנחנו משחקים עם שני שחקנים לידו. היום לא ראו את זה כי היינו רחוקים, המשחק היה מבוהל ולא היה לנו מומנטום טוב. עשינו את רוב ההנעה עד ל-30 מטר מהשער ומשם נתקענו, אנחנו מודעים להכל ועכשיו נתקן”.

וויליאם אגאדה ואופיר קריאף (אורן בן חקון)וויליאם אגאדה ואופיר קריאף (אורן בן חקון)

וויליאם אגאדה התייחס לביצועי קבוצתו: “אנחנו מאוכזבים, הגענו לכאן כדי לנצח והגענו מוכנים, אבל היה חוסר מזל. נעבוד קשה ונהיה בסדר, נבין איפה טעינו”.

החלוץ דיבר על זה שהקבוצה עדיין ללא שער: “אנחנו קבוצה צעירה ומוכשרת, חזקה מאוד. אנחנו מנצלים הזדמנויות ונלמד מכל מה שקרה היום. זה חוסר מזל, אנחנו צריכים ליצור יותר מצבים בהתקפה. נעבוד קשה יותר ונשתפר”.

אגאדה דיבר על ההמשך: “המטרות לשאר העונה? לשרוד. יש לנו הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו רוצים לגדול ביחד, מאמינים בזיו אריה. צריך להמשיך להשתפר, לשמח את האוהדים, עבורי זה להבקיע ולקוות שלא יהיו הפסדים. רוצים לחזור לליגה חזקים יותר”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */