יום שלישי, 16.04.2024 שעה 11:42
לוח משחקים
  • פיורנטינה
  • חמישי, 18/04, 19:45
  • ויקטוריה פלזן
  • ליל
  • חמישי, 18/04, 19:45
  • אסטון וילה
  • פנרבחצ'ה
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • אולימפיאקוס
  • פאוק סלוניקי
  • חמישי, 18/04, 22:00
  • קלאב ברוז'

חזיזה סובל מעומס בשרירי הבטן, ארד בתמונה

הקשר לא מתוכנן לפתוח בכל מקרה, הבלם עשוי לחזור להרכב לאחר שאיבד את אביו. אצילי, ג'אבר ומוחמד עשויים לפתוח, שרי: "צריכים לקחת נקודות בבית"

|
דולב חזיזה (עמרי שטיין)
דולב חזיזה (עמרי שטיין)

עם הרוח הגבית מניצחון הבכורה הדרמטי שלה בעונה בליגת העל מול בני סכנין, מכבי חיפה תעלה מחר (שלישי, 17:30) למשחק הפתיחה של שלב הבתים בקונפרנס ליג, מול פיינורד ההולנדית באצטדיון סמי עופר. לפני המשחק ברק בכר וצ’ירון שרי התכוננו לקרב במסיבת העיתונאים המסורתית.

בצד מסיבת העיתונאים, הקבוצה קיבלה בשורות רעות מכיוונו של דולב חזיזה שסובל מעומס בשרירי הבטן. הקשר לא היה מתוכנן לפתוח בכל מקרה, עופרי ארד בתמונת ההרכב לאחר ששכל את אביו והיה על הספסל נגד סכנין.

ההרכב המשוער: ג’וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ’, עופרי ארד, סאן מנחם, מחמוד ג’אבר, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, צ’ירון שרי, דין דוד ועומר אצילי.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

ברק בכר התייחס ליריבה ולסגנון המשחק של פיינורד: “אנחנו יודעים שהם קבוצה מאוד התקפית ואטרקטיבית, קבוצה מאוד מוכשרת. אני יודע שהם עשו לא מעט שינויים, יצא לי לשחק עם באר שבע מולם לפני שנתיים בפלייאוף. אין ספק שאנחנו מוכנים לאתגר מאוד גדול עם שחקנים מוכשרים, יהיה משחק מעניין”.

שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

המאמן דיבר על ההכנות: “אחרי הניצחון על סכנין יותר כיף להתכונן למשחק, משחק נגד קבוצה מצוינת עם מסורת גבוהה. קבוצה התקפית, זה סגנון המשחק שלה. גם אנחנו קבוצה התקפית, יהיה משחק מעניין. מאמין שיהיו שערים. באים עם אנרגיות טובות ורוצים להמשיך בשורה טובה”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

בכר המשיך: “אין ספק שהם קבוצה מצוינת, כמו שצ’ירון אמר הם מועדון גדול בהולנד. עדיין מועדון גדול, מועדון צמרת עם שחקנים איכותיים. אנחנו מאמינים בעצמנו, בטח כאן בסמי עופר עם הקהל והמומנטום שלנו. הכל אפשרי, אנחנו יכולים לנצח וזאת המטרה – לעלות ולעשות הכל כדי לנצח”.

המאמן דיבר על שעת המשחק המוקדמת: “שנה שעברה שיחקנו בצהריים בקריית שמונה וניצחנו 0:3, לדעתי השעה לא תהיה בעיה”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

בכר דיבר גם על הבית: “אני לא חושב שנכון כרגע לדבר על סיכויים. צריך לשחק ותוך כדי המשחקים לראות איפה ומה מצבנו. ברור לכולם שזה בית קשה, קבוצות ברמה גבוהה, כרגע לא צריך להסתכל יותר מדי על זה. כל משחק לגופו. היעד זה לעשות הכל כדי לנצח מחר. יש לנו משחק מאוד קשה, לא יכולים להסתכל בכלל על דברים אחרים אלא רק על המשחק הזה. אנחנו מפוקסים רק בו ונעשה הכל כדי לשמח את הקהל ולעשות עוד צעד משמעותי”.

מאמן האלופה התייחס גם לעומק הסגל: “נחכה ונראה, אנחנו מאמינים שאפשר להחזיק בשני המפעלים במקביל. נשתמש בתבונה בכל הסגל והתחלנו לעשות זאת בשבת עם כמה שינויים מרעננים נגד סכנין. זה מה שנעשה. יש לנו משחקים בשבת ושלישי שהם צמודים, משבת הבאה יהיה משחק כל 4 ימים ונצטרך להיות חכמים, לחלק כוחות ולראות מי יכולים לשחק יותר. נדע להשתמש בכולם. יש לנו שחקנים טובים”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

בכר המשיך: “אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח, לא משנה נגד מי ננצח. זה המשחק הראשון בבית ואין ספק שלהתחיל ברגל ימין, בבית כזה, יכול לתת לנו כוח גדול וביטחון להמשך. אנחנו מתרכזים בזה – לעשות הכל כדי לנצח מחר ולפתוח טוב את הבית”.

בכר התייחס למשחק נגד מכבי ת”א בשבת: “כל משחק חשוב. אם יש שחקנים עמוסים מהמשחק האחרון נדע לשמור עליהם וככה זה יהיה בכל משחק. בכל משחק, גם אם שחקנים אחרים משחקים, אנחנו מתייחסים בשיא הרצינות, השחקנים שעולים הם ה-11 הכי טובים”.

צ'ירון שרי (עמרי שטיין)צ'ירון שרי (עמרי שטיין)

צ’ירון שרי התייחס ליריבה: “הייתי מועמד לפיינורד בעבר, תמיד היה כיף להיות מועמד אליהם ושיחקתי עם כמה שחקנים משם, מחר אחרי המשחק אני רוצה לצחוק עליהם. אני מאוד אוהב את המדינה ונהנה כאן, כיף לי בארץ. אפשר להשוות בין מכבי חיפה ופיינורד מבחינת תמיכת הקהל. אמנם המועדון קטן יותר, אבל חיפה המועדון הטוב בארץ ומועדון גדול ביחס למדינה”.

שרי דיבר על הקשר למדינתו: “נחמד לשחק מול קבוצה הולנדית, אני פוגש שחקנים ששיחקתי איתם בעבר. נחמד לפגוש אנשים. אבל אתם יודעים, מחר עולים כדי לעשות דבר אחד וזה לנצח”.

צ'ירון שרי (עמרי שטיין)צ'ירון שרי (עמרי שטיין)

הקשר המשיך: “מכירים את היכולות שלי בהולנד, נחמד לשחק מול יריבה כשיודעים מה הם חושבים עליך ואשמח להראות להם שוב את יכולותיי”.

שרי דיבר על ההזדמנות לקחת נקודות בבית: “זאת הזדמנות, בוודאי. במיוחד בבית, צריך לקחת נקודות. זה בית קשה, אבל יש לנו את השיטה שלנו, המאמן והשחקנים שיודעים מה לעשות. בכל משחק בית אנחנו צריכים לקחת נקודות”.

צ'ירון שרי (עמרי שטיין)צ'ירון שרי (עמרי שטיין)

שרי על העליות והירידות ביכולת לאורך משחקים: “אני לא יודע. אולי אני אוהב לתת לתקשורת דרך ללחוץ עליי, אני נותן הכל בכל משחק. יש משחקים שבהם הולך טוב, משחקים שבהם הולך פחות טוב. אני עושה את הטוב ביותר, זה מה שיקרה מחר”.

צ’ירון על הרצון להגיע למספרים כפולים בשערים ובישולים השנה: “בשנתיים הקודמות עשיתי את זה, השנה אני מאמין שאהיה אפילו יותר טוב. אני אוהב את הלחץ מהתקשורת, אבל אני צריך להאמין בעצמי ובקבוצה. אני אוהב את הלחץ”.

מוחמד אבו פאני (עמרי שטיין)מוחמד אבו פאני (עמרי שטיין)
דולב חזיזה (עמרי שטיין)דולב חזיזה (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */