יום שלישי, 16.04.2024 שעה 16:23

שוב נטרפו הקלפים: ההכנה של מכבי ת"א נהרסה

שלושה שבועות למשחק הפתיחה ביורוליג, הקורונה נותנת אותותיה. הקבוצה ערכה אימון אחד בסגל מלא וביטלה את השתתפותה בטורניר יאנקופולוס. תמונת מצב

|
סקוטי ווילבקין וברתולומאו מציגים את המדים החדשים (רדאד ג'בארה)
סקוטי ווילבקין וברתולומאו מציגים את המדים החדשים (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב עשתה הקיץ ככל שביכולתה כדי לסיים את מלאכת הרכבת הסגל לעונת 2021/22 מהר ככל האפשר ודאגה להכין לעצמה לו”ז לקדם עונה שיאפשר לה להגיע ל-30 בספטמבר, ערב מחזור היורוליג הראשון, הכי מוכנה שאפשר.

אלא שתוכניות לחוד ומציאות לחוד. גם כשבקבוצה ניסו לשלוט בכל המשתנים, הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. חמישה שחקנים מאומתים לקורונה, חלקם סימפטומטיים, שינו את התמונה וכעת עונת היורוליג של הצהובים נמצאת בסכנה, כפי שלימדו תקדימי העונה שעברה במקרים של חימקי ופנרבחצ’ה. במכבי יכולים להיות מודאגים ובינתיים ONE מביא לכם את כל הפרטים על מה שעוד צפוי לצהובים לפני הטיפ אוף הראשון של ה(קדם) עונה. 

אלופת המדינה ערכה עד כה רק אימון אחד בסגל מלא, שאחריו הגיעה המהלומה עם ההידבקות בקורונה. העובדה שחלק מהשחקנים סימפטומטיים הופכת את המצב לבעייתי במיוחד, שכן הדבר מביא לדאגה מהשפעות ארוכות טווח. בהתאם לפרוטוקול היורוליג, גם לאחר שהשחקנים ייחשבו למחלימים הם לא יוכלו לחזור לאימונים עד שיעברו בדיקות רפואיות מלאות מחדש, כולל בדיקות מאמץ, כפי שעברו עם הגעתם לארץ. 

יאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)יאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)

אימוני הקבוצה עד כה נערכו עם שמונה שחקנים בלבד מהסגל הבכיר ועוד שני צעירים ובנוסף לאימונים החסרים הקבוצה ביטלה את השתתפותה בשני טורנירים בחו”ל. אך מעבר לטורנירי ההכנה, גם תקופת האימונים והגיבוש החשובה במהלך השהות בחו”ל בוטלה, ולכך יש השפעה רבה. במועדון קיבלו החלטה בנוגע לשני משחקי האימון מול הפועל אילת ובני הרצליה כמו גם באשר להשתתפות בטורניר ההכנה השלישי והאחרון – טורניר יאנקופולוס. באשר למשחקי האימון בארץ, הצהובים ביטלו את משחק ההכנה מול אילת כשכרגע לפחות מסתמן שהמשחק מול הרצליה אכן אמור להיערך. בנוגע לטורניר יאנקופולוס, האלופה הישראלית הודיעה למארגני הטורניר כי למרות רצונה העז להשתתף במשחקים לזכר הבעלים המנוח של פנאתינייקוס, היא לא תוכל לעשות זאת בגלל מקרי הקורונה שנתגלו בקבוצה.

הגרלת היורוליג סידרה לצהובים לוח משחקים שיכול היה לנסוך ביטחון בקבוצה, כאשר בששת המחזורים הראשונים הקבוצה עתידה לפגוש רק שתי קבוצות שהעפילו בשנה שעברה לשלב 8 האחרונות (באיירן מינכן ומילאנו). אלא שכעת, עם ההכנה הלקויה לפתיחת העונה, גם היתרון היחסי שהביאה עמה הגרלת המשחקים כמעט ונעלם לו. הצהובים יקוו שלא לגמור כמו חימקי מוסקבה, שבנתה בעונה שעברה קבוצה נהדרת אך ספגה מהלומה מהקורונה כבר במחזורים הראשונים, ממנה לא הצליחה להתאושש. דוגמה נוספת היא פנרבחצ'ה שרגע לפני ההצלבה מצאה את עצמה עם מספר מקרים מאומתים של קורונה בנוסף לפציעות והסוף הגיע מהר במיוחד עם הפסד בסוויפ לצסק"א מוסקבה.

קבלת הפנים של זוסמן באלבה ברלין
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */