יום חמישי, 02.05.2024 שעה 05:12

בשל סיבות אישיות: ארד שוחרר מסגל הנבחרת

הנבחרת הודיעה שבלם מכבי חיפה שוחרר מהסגל לפני דנמרק: "ומחזקים אותו". תחושות מעורבות בנבחרת אחרי ה-2:5 על אוסטריה, לאור הבעיות בחלק האחורי

|
עופרי ארד (איציק בלניצקי)
עופרי ארד (איציק בלניצקי)

כאשר היא מעודדת מניצחונה אתמול (שבת) 2:5 על נבחרת אוסטריה, באחד מהמשחקים היותר הזויים ומשמחים שנראו בעידן וילי רוטנשטיינר, נבחרת ישראל יצאה היום לדנמרק שם תשחק ביום שלישי מול המובילה בבית הנבחרת המקומית.

מי שלא יהיה עם נבחרת ישראל במשחק החוץ הוא עופרי ארד, בלם מכבי חיפה, אשר שוחרר מהסגל בשל סיבות אישיות. בהודעה של הנבחרת נכתב: “עופרי ארד שוחרר מסגל הנבחרת בשל נסיבות אישיות. אנחנו מודים לעופרי על המחויבות וההשקעה ומחזקים אותו”.

בחזרה למשחק. בנבחרת שמחו, מעבר לניצחון הגדול, גם ממספר דברים נספים. הראשון שבהם הוא בנוגע למונס דאבור. בנבחרת היו לא מעט חששות ממה שהולך לקרות ביציעים ואכן כל רגע שהכדור היה ברגליו של החלוץ ובכל זמן שהכרוז הקריא את שמו, היו קריאות בוז צורמות מהיציעים שלא הותירו ספקות באשר ליחס של הקהל כלפי החלוץ שידע להכיל את מה שקורה ביציעים, להבליג ולשחק את משחקו. “עברנו שעות של התלבטויות וחששות לגבי מה שיקרה עם דאבור אבל לזכותו יאמר שהוא ידע להבליג ואפילו לחגוג בסיום עם השחקנים לעיני הקהל ביציעים”, ציינו בנבחרת.

מי שזכה למחמאות היה המאמן רוטנשטיינר, שלמרות שפתח עם ניר ביטון כבלם וחאתם עבד אלחמיד כקשר, דבר שלא עבד, הצליח האוסטרי בהפסקה להפיק את הלקחים, ביצע שינוי מערכתי כאשר הוציא את איתן טיבי והסיט את אלחמיד לעמדת הבלם ובמקומו נכנס דן גלזר שאיזן את המשחק. גם כניסתם של מוחמד אבו פאני ושון ויסמן הפיחה רוח חיים בנבחרת שידעה לכבוש שני שערים נוספים ולבסס את הניצחון. יחד עם זאת, בנבחרת מודעים שצריך גם להסתכל על חצי הכוס הריקה. בפעם המי יודע כמה הוכח שמרכז ההגנה של הנבחרת מתקשה מאד בפיזיות ובמהירות מול חלוצי היריבה ורק אלילת המזל ויום גדול של אופיר מרציאנו השאירו את הנבחרת בחיים בדרך לניצחון המשכנע.

מונס דאבור ומרקו בלבול (רדאד ג'בארה)מונס דאבור ומרקו בלבול (רדאד ג'בארה)

“צריך לפרגן לווילי על החילופים. כל חילוף היה בול פגיעה. יש לנו נבחרת מצד אחד שבכל רגע נתון יכולה לכבוש שער אבל באותה מידה בכל רגע נתון יכולה לספוג ועם יכולת הגנה שכזו לא יהיה לנו הרבה מה למכור בדנמרק. מזל שווילי השכיל לבצע חילופים בזמן כדי שהמשחק לא יילך לכיוונים לא טובים. מה שבטוח יש לנו התקפה קטלנית ביחס לנבחרות באירופה”, אמרו בנבחרת.

מונס דאבור, איתן טיבי וערן זהבי חוגגים (עמרי שטיין)מונס דאבור, איתן טיבי וערן זהבי חוגגים (עמרי שטיין)

בנבחרת ציינו את העובדה שהאוסטרים לא ניצחו משחק רשמי בישראל וגם אתמול למרות עדיפות שלהם בחצי הראשון, הנבחרת כבשה שלושה שערים במחצית הראשונה למרות שהייתה פחות עדיפה במגרש. במהלך היום ייבדקו היטב השחקנים אשר יש ספק מכיוונם, כשבין היתר מדובר בעבד אלחמיד ונאתכו שסיימו את המשחק לא במאת האחוזים, ולאחר מכן יוחלט סופית על הסגל שימריא לדנמרק.

עכשיו, כאשר הנבחרת ניצבת בעמדת זינוק מצוינת לקראת המשך המשחקים, היא יוצאת למשחק חוץ קשה על הנייר שכל תוצאה בו פרט להפסד תיחשב להפתעה גדולה. “אם נוציא תיקו מול דנמרק אפשר כבר לחלום על מקום לפלייאוף העליון ואולי גם לחשוב על המקום הראשון”, הוסיפו בנבחרת. בהנחה שעבד אלחמיד יהיה כשיר הוא יפתח כבלם על חשבונו של איתן טיבי, לצידם של ניר ביטון ואוראל דגני. גם דן גלזר נמצא בתמונת ההרכב למשחק.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */