יום חמישי, 18.04.2024 שעה 08:35

בנבחרת מתמוגגים: "זהבי פנומן, יחיד בדורו"

החלוץ, שכבש שלושער ב-0:4 באיי פארו והפך לגדול הכובשים, סחט מחמאות. ביקורת על תזמון החילופים של וילי, העיניים כבר לעבר לאוסטריה: "אופרה אחרת"

|
ערן זהבי חוגג (רויטרס)
ערן זהבי חוגג (רויטרס)

בפעם הרביעית במדי נבחרת ישראל, ערן זהבי הכה עם שלושער, הפעם במשחק החוץ מול איי פארו במסגרת המחזור הרביעי של מוקדמות מונדיאל 2022, אותו סיימו וילי רוטנשטיינר ושחקניו עם ניצחון 0:4 קליל. החלוץ מצידו, המשיך לשכתב את ההיסטוריה, כשהפך לכובש הישראלי הגדול בכל הזמנים, עם 337 שערים בקריירה.

"פתחנו לא טוב את המשחק, אולי בגלל מערך שלושת הבלמים המיותר במשחקים מהסוג הזה, עד שבא זהבי ושיחרר את כל הלחץ בשער ראשון ואחר כך בשער השני. זהבי שחקן יחיד בדורו, פנומן, ואנחנו בנבחרת צריכים ליהנות ממנו כל זמן שניתן. נצטרך אותו חד מול אוסטריה והלוואי וישחזר את ההצגה מולם”, התמוגגו בנבחרת ממספר 7. גם כוכב הנבחרת לשעבר, יוסי בניון, לא נותר אדיש להצגה של זהבי והחמיא: “תענוג לראות אותך כל פעם מחדש, מברוק על עוד שיא שנשבר”.

זהבי חוגג עם עופרי ארד (רויטרס)זהבי חוגג עם עופרי ארד (רויטרס)

לצד המחמאות שקיבלו רוטנשטיינר ושחקניו, המאמן האוסטרי גם ספג ביקורת, על כך שלא הגיב מהר מבחינת החילופים. בגלל העומס הצפוי לקראת המפגשים מול אוסטריה בשבת ודנמרק בשלישי, גורמים בנבחרת אומרים שווילי היה חייב לבצע חילופים קודם לכן, מיד אחרי שהנבחרת הבטיחה את הניצחון עם השער השלישי בפתיחת המחצית השנייה. “הוא התמהמה ואנחנו עלולים לשלם מחיר בהמשך המשחקים. וילי היה חייב להגיב קודם ולבצע חילופים מוקדם יותר”, אמרו גורמים סביב הנבחרת. 

כמו כן, מבקרים את המאמן הנבחרת על כך ששחקן כמו גדי קינדה, שנמצא בכושר מצוין בליגת ה-MLS שנמצאת בעיצומה, כלל לא נספר על ידו של האוסטרי. בסיום המשחק, השחקנים שלא שותפו ערכו אימון מיוחד שהסתיים קרוב לשעה 23:00 באיי פארו, זאת בגלל העומס הצפוי כשהנבחרת עוד צריכה לשוב היום לישראל בטיסה באורך של כ-6 שעות. 

וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

בחזרה להכנות לאוסטריה. רוטנשטיינר כצפוי רשם לעצמו ‘וי’ נוסף אבל נראה שגם המאמן האוסטרי יודע היטב שהעיניים נשואות לדבר האמיתי במחזור הקרוב בסמי עופר, אליו תגיע הנבחרת ממולדתו, שניצחה את מולדובה. בנבחרת אומרים שמדובר במשחק ממנו אין דרך חזרה ורק ניצחון בא בחשבון: "אם ננצח, וזה אפשרי, השמיים יהיו הגבול וניתן יהיה לחשוב על מקום שני עם פזילה לכיוון המשחק מול דנמרק. המטרה מלכתחילה הייתה להשיג 7 נקודות מתוך תשע אפשריות. אם אנחנו רוצים להשיג את המקום השני נהיה חייבים לנצח. זו תהיה אופרה אחרת. אתמול אוסטריה עם 18 שחקנים מהבונדסליגה ירקה דם וניצחה 0:2 את מולדובה ואותנו, שניצחנו 1:4 את אותה מולדובה, פירקו". 

לקראת המשחק מול אוסטריה, נראה שחאתם עבד אלחמיד, שסבל ממתיחה במפשעה, יעמוד לרשותו של רוטנשטיינר. יחד עם זאת, לא נראה שהמאמן האוסטרי יעשה שינויים מהותיים בהרכב לעומת זה שעלה הפעם, מה שאומר שהנבחרת תעלה כמעט כרגיל במערך של שלושה בלמים. מי שזכה למחמאות מלבד זהבי היה ביברס נאתכו, שככל שעובר הזמן רק הולך ומשתבח ואף בישל את השער הראשון. גם מונס דאבור, שעשה מספר פעולות נאות והוכיח שהשילוב שלו עם זהבי מניב פרי, זכה לשבחים. 

וילי אחרי הניצחון על איי פארו
אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */