יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:31

שון וייסמן כבש והורחק, גם נאתכו הבקיע

החלוץ מצא את הרשת לראשונה העונה, אך ספג לאחר מכן כרטיס אדום, קפטן הנבחרת כבש את השלישי ב-0:4 של פרטיזן, אלי דסה ו-ויטסה חטפו 5:0 מאייאקס

|
שון וייסמן מורחק (La Liga)
שון וייסמן מורחק (La Liga)

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, נמשכו היום (ראשון) המשחקים במגוון הליגות באירופה. גם הנציגים הישראלים ברחבי היבשת שותפו במשחקי קבוצותיהם, חלקם בהצלחה וחלקם קצת פחות.

# בליגה הספרדית השנייה, שון וייסמן כבש שער בכורה העונה במדי ויאדוליד. החלוץ מצא את הרשת כבר בדקה ה-10 מול לוגו, לאחר שבעט בנגיעה עם רגלו השמאלית. 28 דקות לאחר מכן הערב של הישראלי חווה תפנית מאכזבת, כשהוא ספג כרטיס אדום ישיר והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

ברוך הבא: שער בכורה לשון וייסמן העונה!

# הפתעה עצומה נרשמה במחזור ה-6 של הליגה הבלגית, כאשר גנט ויונס מלדה חגגו על האלופה, קלאב ברוז’ עם 1:6 מהדהד. עבור גנט, שפתחה את העונה ללא ניצחון בשלושה משחקים, היה זה ניצחון שני ברציפות והיא טיפסה, לפחות זמנית, למקום התשיעי בטבלה.

מבול השערים, החל בדקה ה-6 עם שער של טאריק טיסודאלי. ג’וליאן דה סארט הכפיל בפנדל ונוריו פורטונה קבע 0:3 במחצית. במחצית השנייה רומן בזוס המשיך את החגיגה, האנס ונאקן צימק בדקה ה-65, אבל מיד נענה עם שער של לורן דפוייטר שקבע 1:5 אדיר. בדקה ה-70 נכנס לשחק יונס מלדה ו-9 דקות לאחר מכן, ברנדון מצ’לה כבש שער עצמי, שקבע את תוצאת הסיום – 1:6 מדהים לגנט.

# ביברס נאתכו מגיע בכושר טוב לנבחרת ישראל – קשרה של פרטיזן בלגרד פתח בהרכב וכבש את השער השלישי של קבוצתו שגברה 0:4 על רדינצקי במסגרת המחזור השביעי של הליגה הסרבית. קבוצתו של הקשר, שהוחלף בדקה ה-69, נראית מצוין והיא במקום הראשון בטבלה עם משחק חסר. 

# עוד בבלגיה, ליאור רפאלוב רשם 85 דקות בהפסד 1:0 של אנדרכלט לגנק. לרוע מזלו של הישראלי, שתי דקות בלבד לאחר שהוחלף, קבוצתו ספדה שער דרמטי שקבע את תוצאת הסיום. לאחר ההדחה הכואבת מאירופה מול ויטסה, הקבוצה של וינסנט קומפאני המשיכה לא להרשים.

# בליגה ההולנדית נמשך היום המחזור ה-3, כאשר אייאקס אמסטרדם הביסה 0:5 את ויטסה ארנהם, בשורותיה אלי דסה השלים 90 דקות. אנטוני, אדסון אלבארז וראיין גראוונבראך קבעו יתרון 0:3 כבר במחצית הראשונה. בהמשך, שער עצמי של תומאס האייק ושער נוסף של דייבי קלאסן השלימו את החגיגה ביוהאן קרויף ארנה. אייאקס שבה למקום השני וצימקה את הפער בצמרת לשתי נקודות מהמוליכה פ.ס.וו איינדהובן, ויטסה ממשיכה להתרסק בליגה המקומית וספגה הפסד שני ברציפות בהפרש מצטבר של 8:0.

# מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול פ.צ מינאי, במסגרת המחזור ה-6 בליגה האוקראינית. מרלון סיבך את הכתומים-שחורים כאשר ספג שני צהובים מהירים והורחק, אבל לסינה טראורה העלה את שחטאר ליתרון 0:1 בפנדל. על סף הירידה להפסקה סולומון כמעט הכפיל, אבל בעט לקורה.

במחצית השנייה שחטאר ירדה למגננה והזמינה את מינאי לתקוף. סולומון הוחלף בדקה ה-69 ובדקה ה-76 רוסתאם אחמדזדה נגח את שער השוויון וקבע את תוצאת הסיום, עוד לפני סיום המשחק התפתחה תגרה בין השחקנים ודודו (שחטאר) ואלדר קולייב (מינאי) הורחקו בכרטיסים אדומים. שחטאר מדורגת שנייה ורחוקה 3 נקודות מהאלופה והמוליכה דינמו קייב.

# פיינורד, יריבת מכבי חיפה במחזור הראשון של שלב הבתים בקונפרנס ליג, שיחקה גם היא במסגרת המחזור ה-3 בהולנד ונכנעה 3:1 לאוטרכט. קבוצתו של אופיר מרציאנו, שנכלל בסגל אך לא שותף, עלתה ליתרון בדקה ה-45 משער של לואיס סיניסטרה הנהדר, אבל לא הצליחה לשמור עליו ועוד לפני סיום המחצית ווילם יאנסן השווה ל-1:1. במחצית השנייה מוסא סילה וסימון גוסטאפסון בפנדל השלימו את המהפך עבור אוטרכט ואחרי שני ניצחונות, פיינורד סופגת הפסד ראשון העונה.

# העונה בשבדיה נמצאת עמוק בשיאה ובמסגרת המחזור ה-17 ניצחה נורשפינג 0:3 את אוסטראסנדס. יהב גורפינקל, המגן השמאלי הישראלי, נכלל בסגל המנצחת אך לא שותף, כריסטופר נימן הבקיע צמד וג’ונתן לוי הוסיף שער נוסף.

# באוסטריה נערך המחזור השישי במסגרת הבונדסליגה כאשר ג’וסף גנדה, שחקנה לשעבר של הפועל ת”א, נכנס כמחליף בדקה ה-69 בתיקו של קבוצתו אדמירה ווקר שסיימה ב-1:1 מול שטרום גראץ.  אדמירה ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלה עם 5 נקודות בלבד באמתחתה. מנפריט סאקארייה העלה את שטרום גראץ ליתרון בדקה ה-36 אך רומן קרסקבאום כבש בדקה ה-70 וקבע את תוצאת המשחק.

# ג’ואל אבו חנא שיחק 90 דקות של לגיה ורשה לוויסלה קראקוב במסגרת המחזור השישי של הליגה הפולנית. לגיה עם פתיחת עונה רעה ניצבת רק במקום ה-14 העונה אך היא עם שני משחקים חסרים. דור חוגי לא היה בסגל של ויסלה קראקוב למשחק.

# בבולגריה, מאוויס צ’יבוטה נכנס כמחליף ושותף 38 דקות בניצחונה של לודוגורץ’ 1:3 על פירין בלאגווגרד. לודוגורץ’ שמרה על מאזן מושלם ש ארבעה ניצחונות מתוך ארבעה משחקים כשהיא ממוקמת שנייה, רק נקודה מסלביה סופיה אך עם שני משחקים חסרים.

יריבות הישראליות בקונפרנס ליג: 

# לאסק לינץ, יריבתה של מכבי ת”א בבתים הפסידה 1:0 לריד במסגרת המחזור השישי בבונדסליגה האוסטרית. מי שכבש את השער היחיד במשחק הוא קונסטנטין ריינר בדקה ה-17. לינץ ממוקמת במקום ה-6 עם שש נקודות בלבד.

# עוד יריבה של מכבי ת”א לא הרשימה. הלסינקי, אלופת פינלנד, סיימה ב-1:1 בלבד עם קופס. 

# סלביה פארג, יריבתה של מכבי חיפה, נפרדה ב-3:3 עם קרוינה לאחר שספגה שער שוויון בדקה ה-91. יריבה של סלביה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-62 אך למרות זאת סיימה את המשחק בתיקו. איבן צ’רנאז, טארס קאצ’ברה ואיברהים טראורה כבשו לזכות יריבתה של האלופה הישראלית.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */