יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:46

דרמה: רונאלדו צפוי לעבור למנצ'סטר יונייטד

התכולים יצאו מהמרוץ, בעוד השדים האדומים נמצאים במו"מ מתקדם מול יובה, דיווחים על כך שהעסקה הושלמה באופן סופי. CR7 ירוויח 480 אלף פאונד בשבוע

|
כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)

אם מישהו חשב שחלון ההעברות של קיץ 2021 כבר סיפק לנו את כל הדרמות, שיחשוב שוב. אמנם נשארו עוד חמישה ימים בלבד עד לסיומו, אבל הדברים שצפויים להתרחש בזמן הזה ישנו את עתיד הכדורגל. מלבד קיליאן אמבפה שנראה בדרך הבטוחה לריאל מדריד, גם כריסטיאנו רונאלדו צפוי להחליף יעד, אך אם עד עכשיו חשבו שמדובר במנצ’סטר סיטי, חלה תפנית נוספת ודרמטית.

כעת מדווחים שכריסטיאנו צפוי לעבור לקבוצתו לשעבר, מנצ’סטר יונייטד. דיווח של “האתלטיק” מסר כי השדים האדומים ישלמו 15 מיליון אירו על שחקנם לשעבר, סכום שיכול להגיע עד ל-23 מיליון לפי בונוסים. פבריציו רומאנו, בנוסף לעיתונאים אמינים נוספים, דיווח שהעסקה הושלמה.

כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר (רויטרס)

רונאלדו צפוי לחתום על חוזה עד ל-2023 במסגרתו ירוויח 480 אלף אירו בשבוע.  המאמן האגדי אלכס פרגוסון שוחח לפי דיווחים עם הכוכב וזה מה שגרם לשינוי בהחלטתו, ורונאלדו נפרד משחקני יובנטוס במהלך אימון הבוקר של הקבוצה. אדינסון קבאני צפוי להישאר ביונייטד ולשחק לצידו של הפורטוגלי.

באיטליה דיווחו שהתכולים כבר סגרו עם הכוכב חוזה לשנתיים, עם שכר של 15 מיליון אירו לעונה, אולם העיתונאי הבכיר פבריציו רומאנו דיווח בצהריים שאלופת אנגליה יצאה מהמרוץ לצירוף הפנומן, ושמנצ’סטר יונייטד היא זו שהולכת עליו, כשבשדים האדומים הגישו הצעה רשמית עבורו ובטוחים שיחתום בדרך לקאמבק סנסציוני. רומנו הוסיף בשלב יותר מאוחר שהקאמבק קרוב מתמיד ושיובנטוס קיבלה הצעה רשמית ממנצ’סטר יונייטד. הצדדים מנסים לגשר על הפערים בנוגע לדמי ההעברה, בעוד שפול פוגבה לא יהיה חלק מהעסקה. 

פול פוגבה. לא יחזור ליובנטוס (רויטרס)פול פוגבה. לא יחזור ליובנטוס (רויטרס)

מסימיליאנו אלגרי אישר רשמית: “רונאלדו אמר לי אתמול שהוא רוצה לעזוב את יובנטוס, זה נכון. זו הסיבה שהוא לא התאמן איתנו ולא יהיה מול אמפולי. רונאלדו נפרד מחבריו לקבוצה, אני לא מאוכזב מכך שהוא עוזב, הוא עשה את הבחירה שלו, היו אלופים כאן אבל ממשיכים הלאה, ככה זה בחיים. יובנטוס נשארת וזה מה שחשוב, רונאלדו השפיע ועכשיו הוא עוזב, הוא לא התאמן אבל אני מרוצה משאר השחקנים שלנו, כולם יכולים לעשות עונה נהדרת”.

מסימיליאנו אלגרי (האתר הרשמי של יובנטוס)מסימיליאנו אלגרי (האתר הרשמי של יובנטוס)

פפ גווארדיולה התייחס גם הוא ל-CR7, וגם לעתיד שלו עצמו: “רונאלדו? הכול יכול לקרות בימים האחרונים של החלון, אבל אני לא יכול לחדש יותר מדי. כרגע אני מרוצה מאוד מהסגל שיש לי. עשינו הכול כדי לצרף את הארי קיין הקיץ אבל זה לא צלח. העתיד שלי? לא אמרתי שאעזוב בעוד שנתיים, אני יכול גם לעזוב בעוד חודשיים אם לא מרוצים ממני, רק אמרתי שאחרי התקופה כאן, גם אם זה עוד 5 שנים, אצטרך חופש”.

פפ גווארדיולה (רויטרס)פפ גווארדיולה (רויטרס)

מאמן מנצ’סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, התייחס גם הוא לפנומן: “תמיד היו לנו יחסים טובים, ברונו פרננדש שוחח איתו והוא יודע מה אנחנו מרגישים לגביו. אם הוא עוזב את יובנטוס הוא יודע שאנחנו כאן. זה כנראה השחקן הכי גדול בכל הזמנים יחד עם מסי, לא חשבתי שכריסטיאנו יעזוב”.

אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)

בתקשורת בארץ המגף כבר החלו להיפרד מרונאלדו: “זה ייגמר בקרוב”, “24 שעות גורליות”, “צ’או, רונאלדו”. באנגליה נרגשים ומחכים לכוכב שכזכור פרץ במנצ’סטר יונייטד. “הוא יהיה כחול, בקרוב”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */