יום ראשון, 19.05.2024 שעה 23:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ההתאחדות ודאבור טרם סיכמו על נוסח ההבהרה

בהתאחדות זועמים על רוטנשטיינר, שכפי שחשפנו ב-ONE התערב בעניין. המשמעות - אם הנבחרת לא תצליח ב-3 המשחקים הקרובים, העניין לא יוסיף להמשך דרכו

|
מונס דאבור (רדאד ג'בארה)
מונס דאבור (רדאד ג'בארה)

לאחר שנראה היה שההתאחדות לכדורגל ומונס דאבור הגיעו אחר הצהריים לסיכום על נוסח הבהרה של חלוץ הופנהיים לגבי הפוסט שפרסם בזמנו, נכון להלילה (בין רביעי לחמישי) הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמות. בהתאחדות לכדורגל זועמים על המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר על כך שהתערב בעניין. כפי שחשפנו ב-ONE, מאמן הנבחרת הורה לדאבור שלא להתנצל וכי הוא יסביר את הכל במסיבת העיתונאים שהוא מקיים בשישי עם פרסום סגל הנבחרת לשלושת המשחקים הקרובים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק במוקדמות המונדיאל. 

בהתאחדות לכדורגל ניסו במהלך היום להגיע עם דאבור להבנות, למרות שרוטנשטיינר אמר לו לא להתנצל. נכון להלילה, הצדדים עדיין לא הצליחו למצוא את הפשרה כאשר כזכור סגל הנבחרת יפורסם רשמית ביום שישי. רוטשנטיינר כבר הודיע לראשי ההתאחדות שהוא מתכוון להזמין את דאבור וכי השחקן מחויב ורוצה מאוד להגיע לנבחרת. דאבור עצמו אמר לסובבים אותו: “המטרה שלי להגיע לנבחרת ישראל, זה מה שאני רוצה, אני מחויב”.

חלוצה של הופנהיים לא אהב את הדיבורים על כך שהוא שוקל אולי לא להגיע, שאולי הוא לא רוצה לשחק בנבחרת וכיוצא בזה, כאשר בהתאחדות בכל מקרה יצטרכו לראות איך הם חותכים הבוקר את כל העניין, זאת מכיוון שהסאגה הזאת נמשכת יותר מדי זמן ומתקרבת לפרסום הסגל למשחקים, כשגם כך הזמן קצר ואין לנבחרת מקום לרעשי רקע מסביב שמפריעים לה בהכנות לקראת המשחקים. 

מונס דאבור וערן זהבי באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)מונס דאבור וערן זהבי באימון הנבחרת (רדאד ג'בארה)

למרות הפגישה ולאחר שדאבור כבר הגיע להבנות עם אנשי ההתאחדות על נוסח של הבהרה, רוטנשטיינר פנה לשחקן ברגע האחרון והורה לו “אתה לא מפרסם כלום, אני מדבר על כך ביום שישי במסיבת העיתונאים”.

בהתאחדות לכדורגל מאוד לא אהבו את התערבות המאמן, והעבירו לו מסר – “אל תעשה נזק לדאבור בכל ההתנהלות הזו”. גורמים בסביבת ההתאחדות ציינו כי הם לא יכולים למנוע את זימונו של החלוץ על ידי רוטנשטיינר, בשל העבודה שהשחקן לא מעורב בפלילים או כיוצא בזה. עוד הוסיפו אותם גורמים כי: "אנחנו לא רוצים שדאבור יתנצל אלא יבצע מהלך הסברתי על מה שקרה. זה לטובת דאבור והנבחרת. וילי לא צריך להתערב בדברים האלה".

וילי רוטנשטיינר ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)וילי רוטנשטיינר ומונס דאבור (רדאד ג'בארה)

רוטנשטיינר  אמר לא מכבר בראיון ל-ONE בנוגע לזימונו של דאבור: "ברור, כמובן שראיתי את הקונפליקט שהיה בכל המדינה. אגיד זאת כך, אני עצוב מאוד שבמדינה כזו נפלאה, מצב כזה התרחש. זה הוריד לי את המוטיבציה מאוד. אבל מבחינתי כמאמן נבחרת אני לא מקיים שום הפרדה בין ערבי, יהודי וצ'רקסי. מבחינתי אלו אנשים עם אישיות אדירה ושחקני נבחרת ישראל. אני לא מכניס פוליטיקה לנבחרת. הכי חשוב היא שהנבחרת הלאומית מאוחדת ונשארת ביחד ואם זה אפשרי, זה מפתח עבורי בבחירת  השחקנים. בסוף ההחלטה הסופית שלי".

האוסטרי גם חשף כי בעקבות האירועים: "אבל קרה משהו בחוץ עם המלחמה וזה השפיע על הנבחרת כי דברים חדרו מבחוץ. זיהיתי שבמצב הזה עדיף שהוא לא ישחק, וגם היה סיכון גבוה מאוד לפציעה זו. זה המצב הכי קשה שחוויתי כמאמן עד כה. ראינו שמה שקרה מבחוץ השפיע בפנים, אבל הנבחרת הלאומית היא נבחרת אהובה. אני מקווה מאוד ששוב נצליח לייצר את התמונה שנבחרת ישראל היא יחידה אחת, שיש לנו מטרה משותפת ושכלם נותנים הכל בכל מצב ומאוד מחויבים לנבחרת".

מונס דאבור (רדאד ג'בארה)מונס דאבור (רדאד ג'בארה)

כזכור, בחודש מאי, כאשר נרשמו עימותים קשים ומתיחות גבוהה בהר הבית, דאבור העלה פוסט עם תמונה של האתר הקדוש וציטט את הקוראן: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם". הפוסט הוביל לתגובות זועמות בתוך הנבחרת וגם מבחינה ציבורית. בעקבות זאת, רוטנשטיינר, יחד עם דאבור ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל, החליטו  שלא יהיה נכון לזמן את החלוץ למשחקי הידידות שנערכו בחודש יוני מול מונטנגרו ופורטוגל.

בנבחרת הוציאו בזמנו הודעה רשמית לפיה מאמן הנבחרת שוחח עם דאבור והחליט כי בסיטואציה הנוכחית השחקן אינו יכול לתרום לנבחרת כפי שמצופה מכל שחקן שנמנה על הסגל. דאבור מצידו הוסיף כי אירועי התקופה האחרונה לא מאפשרים לו להתרכז ב-100 אחוז באתגרים המקצועיים של הנבחרת.

"אין לי שום כוונה לפרוש מנבחרת ישראל והבהרתי זאת בשיחות הכנות שהיו לי עם המאמן ועם יו"ר ההתאחדות”, הסביר דאבור בזמנו והוסיף: “כל מה שאני זקוק לו עכשיו, ואולי לא רק אני, זה פסק זמן כדי לתת לרוחות להירגע, בתקווה ובאמונה שהזמן יאפשר לכולנו לחזור לעסוק בכדורגל, לטובת הנבחרת ולטובת הדו קיום. אני חלק מנבחרת ישראל ואמשיך להיות שחקן נבחרת ישראל. ניסיתי להסביר פוסט שבא מהלב ולא הייתה בו כל כוונה לפגוע באף אחד, אבל הנסיבות הפכו את ההקשבה וההבנה לבלתי אפשרית. תמיד האמנתי בדו קיום, תמיד פעלתי לטובת אחדות ושותפות, וכך אמשיך לעשות". 

תומר חמד התחסן לקורונה באוסטרליה
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */