יום שבת, 18.05.2024 שעה 17:57

פוצ'טינו: אמבפה שחקן פ.ס.ז' וימשיך להיות כזה

אחרי האימון הפתוח, המאמן התייחס לעתיד הכוכב וגם לאיקרדי: "דברים עוד יכולים לקרות". על הבכורה של מסי בליגה: "רק כשהוא יהיה במצבו הטוב ביותר"

|
קיליאן אמבפה באימון (האתר הרשמי של פ.ס.ז')
קיליאן אמבפה באימון (האתר הרשמי של פ.ס.ז')

אחרי שנפגש עם חבריו החדשים ועשה היכרות במועדון, ליאו מסי ערך היום (שישי) את האימון השני שלו בפאריס סן ז’רמן, אימון אשר הועבר בשידור חי בעמוד הטוויטר של הקבוצה עם רבע שעה שהייתה פתוחה לתקשורת, שראתה את הפרעוש לצד ניימאר וקיליאן אמבפה על הדשא.

לאחר האימון, מאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ’טינו דיבר במסיבת עיתונאים והתייחס לכל הנושאים החמים בקבוצה, כולל עתידו של קיליאן אמבפה: “אני לא אתייחס למה שנאסר אל חליפי אמר עליו, הוא כאן, הוא שחקן שלנו וימשיך להיות כזה, ואין עוד משהו אחר להגיד על זה. גם מאורו איקרדי חלק מהקבוצה, הרבה דברים עדיין יכולים לקרות אבל הוא כאן איתנו”.

ליאו מסי וניימאר באימון (רויטרס)ליאו מסי וניימאר באימון (רויטרס)

העתיד יחד עם מסי: “צריך להודות לאורלנדו ונאסר, יש לנו שחקנים נהדרים שעושים את הטוב ביותר. עלינו ליצור קבוצה זוהרת שמסוגלת להתמודד עם כל אתגר. רוצים לייצר דינמיקה שתעזור לנו להשיג את כל המטרות שלנו. עשו עבודה מדהימה בבניית הסגל, היום היה רק האימון השני של ליאו אז ניקח את הזמן עד שירגיש הכי טוב ובמצב אידיאלי להתחיל. חשוב לנצח ביום שבת”.

דעתו על הגעתו של הפרעוש: "ליאו מסי הוא מישהו מיוחד מאוד, חשוב להבין את רגשותיו, ומה הוא צריך בכדי להיות בכושר טוב, אנחנו צוות שמקשיב לשחקנים שלו. יש לנו סגל מאוד מאוזן, הגעתו של מסי עוררה משהו במועדון ובעיר מפני שזו הגעתו של אחד השחקנים הטובים בעולם”.

מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)

המאמן הארגנטינאי הוסיף שרק ביום המשחק נדע אם השחקנים הדרום אמריקאים של הקבוצה יירשמו בסגל, כאשר בפאריס פרסמו עדכון גם לגבי מצבו של סרחיו ראמוס. פציעתו אמנם פחות חמורה משחשבו, אבל הוא יחזור למגרשים רק אחרי פגרת הנבחרות, כלומר באמצע חודש ספטמבר. מסי לא יזומן לסגל, אך יוצג עם כל שאר שחקני הרכש.

באתר הפופולרי ‘אתלטיק’ ערכו עוד סקירה על כל מה שקורה בעיר הבירה הצרפתית מאז הגעתו של הפרעוש. ג’ק פיט-ברוק, כתב באתר, המריא לפאריס על מנת לגלות מהן התחושות, וחזר עם כותרת שמסבירה: “יש לי עור ברווז, זה נס לראות את מסי כאן ואת כל מה שזה עושה לאוהדים, זה הרבה יותר מכדורגל”.

ניימאר וליאו מסי באימון (רויטרס)ניימאר וליאו מסי באימון (רויטרס)

עוד ציין: “היו שלושה אוהדים שהגיעו ממקסיקו כדי לקחת חלק בהצגה, הם עמדו בתור לחנות ויצאו אחרי כמה שעות עם 9 חולצות של מסי בשקיות, 1,500 אירו. זה מטורף. זה היה שבוע בו פאריס הפכה לבירת הכדורגל של כדור הארץ, האווירה בשאנז אליזה הייתה מדהימה, כל כך הרבה אוהדים שזה לא נגמר”. אוהד מקומי בשם היקאם זאדירה, סיפר: “לא האמנתי שזה יקרה וחשבתי שמסי יסיים את הקריירה בברצלונה, זה אדיר לראות אותו כאן, אני עדיין לא מאמין”.

ליאו מסי וקיליאן אמבפה באימון (רויטרס)ליאו מסי וקיליאן אמבפה באימון (רויטרס)

אוהד אחר בשם אלקסיס אנסאלם, אמר: “אני בן 32 וקיבלתי צמרמורות וריגושים כאילו אני שוב ילד. סבלתי עשר שנים עם הקבוצה הזו, אבל עכשיו אני מאושר”. פיט-ברוק המשיך: “זה מרגיש כאילו מאזן הכוחות בכדורגל העולמי השתנה לנצח, זו לא רק ההעברה הגדולה בכל הזמנים אלא גם המשמעותית ביותר. ברצלונה הייתה חסרת אונים מול הכסף הצרפתי”.

החולצות של מסי בפאריס (רויטרס)החולצות של מסי בפאריס (רויטרס)

“האתגר הגדול של מאוריסיו פוטצ’טינו הוא להצליח לשלב את הסגל המדהים שיש במועדון, וזה תלוי גם בקיליאן אמבפה. נאסר אל חלאיפי הוא המנצח האמיתי של השבוע, הפרויקט שלו הגיע לשיא אחרי 10 שנים של הרבה אכזבות. זה מגיע גם כדי לשפר את המוניטין של קטאר לקראת גביע העולם ב-2022”.

ליאו מסי באימון (רויטרס)ליאו מסי באימון (רויטרס)
ליאו מסי עם אנחל די מריה באימון (רויטרס)ליאו מסי עם אנחל די מריה באימון (רויטרס)
עידן חדש, בארסה פותחת עונה ללא מסי
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */