יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:47

ארד התנצלה בפני נבחרת הג'ודו: לא רציתי לפגוע

יו”ר הוועדה המקצועית בוועד האולימפי בישראל בירכה את דולגופיאט ואת נבחרת המיקס שזכתה בארד: "אוהבת ומעריכה אתכם". אסי ממן, שליח ONE לטוקיו

|
יעל ארד (רדאד ג'בארה)
יעל ארד (רדאד ג'בארה)

יו”ר הוועדה המקצועית בוועד האולימפי בישראל, יעל ארד, התנצלה בפני נבחרת הג’ודו על הביקורת שמתחה על ספורטאיה במהלך אולימפיאדת טוקיו 2020. כזכור, ג’ודאית העבר והמדליסטית הראשונה של ישראל, התבטאה ברדיו לפני הזכייה במדליית הארד הקבוצתית ואמרה כי הג’ודאים היו פאסיביים. מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג’ה אף ביקר אותה על כך.

כעת ארד התנצלה בפוסט שפרסמה לרגל הזכיות במדליות של ארטיום דולגופיאט ונבחרת הג’ודו והשאירה את הסיפור מאחוריה. ארד כתבה: “ביום נדיר לספורט הישראלי שחווה היום את ההישג אולי הגדול בתולדותיו - מדליית זהב בקרקע בהתעמלות והתקווה מתנגנת כשדגל ישראל מונף גבוה מכולם. 

“ארטיום דולוגפיאט הוא ילד הפלא של ההתעמלות הישראלית עם מאמן ענק וצנוע שחלם והגשים בענק ונגע היום בקצה גבול היכולת האנושית על הבמה המרכזית בעולם. שבוע שלם עבר מהרגע שהעפיל לגמר מהמקום הראשון ועד שעלה היום שוב למזרן להוכיח שהוא הטוב מכולם. שבוע שבו מידי יום התמודד עם לחץ פנימי וחיצוני, מוקף בצוות הכל כך מיוחד שלו המאמן המקסים והמנוסה סרגיי וייסבורג ולצידו הפיזיותרפיסט המסור אדם בדיר. וארטיום עשה את זה וריגש את כולנו עד דמעות. זה הישג ענק שלו, שלו הצוות, של המועדון מכבי ת"א של איגוד ההתעמלות והמשלחת האולימפית.

נבחרת הג'ודו נוחתת בישראל

“ההישג זה מגיע יממה בלבד לאחר שאתמול (שבת, א.מ) חווינו הצלחה נהדרת ומרגשת של נבחרת הג'ודו של ישראל, גברים ונשים יחד, בתחרות המיקס הקבוצתית שהצליחו להתעלות ולהוכיח כמה פוטנציאל יש בג'ודו הישראלי וכמה הנשמה והמלחמה מנצחות כל נבחרת. גם את הדוב הרוסי. הלב התמלא גאווה לראות את תמנע, גילי (שריר), טוהר, לי, שגיא פיטר, רז ואורי בעידוד של שירה, ענבר, ברוך וגילי (כהן) ואת שני המאמנים שני ואורן נלחמים איתם.

“זו הזדמנות עבורי לומר לכל אחת ואחד מכם ומכן הספורטאים כמה אני אוהבת ומעריכה אתכם כפי שאני מברכת אתכם באופן אישי אחרי כל תחרות מזה שנים רבות וזה גם המקום לומר שאם פגעתי בכם, בדברי שנאמרו בראיון רדיו בשישי האחרון לא הייתה בדבריי או בעיתוי כוונה חס וחלילה לפגוע ואני מתנצלת בפני מי שנפגעו.

“במחצית הדרך של המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, ניצבת היום הנבחרת הישראלית עם 3 מדליות ב-3 ענפים שונים ועוד שבוע עמוס ומרגש לפנינו. יש לנו סגל מקצוען עם עומק  ונוכחות מרשימה ועל כך גאוותנו. בהצלחה בכל הענפים שמתחרים כאן, באנו לעשות ספורט, להתעלות עד לקצה ולנצח. אל אל, ישראל!”

סמברג: "השבוע הכי טוב שהיה לי בחיים"
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */