יום חמישי, 28.03.2024 שעה 23:50

נבחרת ישראל הפסידה וסיימה את דרכה בטוקיו

נבחרת הבייסבול שמטה יתרון באינינג האחרון, נכנעה 7:6 לרפובליקה הדומיניקנית, פספסה הזדמנות להבטיח משחק על מדליה והודחה מהמשחקים האולימפיים

|
ג'וש זייד (רויטרס)
ג'וש זייד (רויטרס)

אחרי שהובסה 11:1 על ידי דרום קוריאה ברבע הגמר וירדה לבית הניחומים, נבחרת הבייסבול של ישראל פגשה היום (שלישי) את הרפובליקה הדומיניקנית והפסידה 7:6 בדרך לסיום דרכה במשחקים האולימפיים בטוקיו. 

הנבחרת, שרשמה אינינג חמישי אדיר ואף הוליכה 5:6 בכניסה לאינינג התשיעי והאחרון, לא הצליחה לעמוד בלחץ, ספגה שני ראנים גורליים ופספסה הזדמנות להבטיח עלייה לשלב הבא בבית הניחומים מול ארצות הברית ולמעשה, להבטיח לכל הפחות משחק על מדליה גם במקרה של הפסד לאמריקאים. 

מהלך המשחק

ישראל לא הצליחה לעלות על לוח התוצאות באינינג הראשון, כאשר הדומיניקנים דווקא כן הצליחו להשיג ניקוד ועלו ליתרון כאשר אמיליו בוניפאסיו הגיע בחזרה לבסיס. גם באינינג השני הישראלים לא הצליחו להשיג ניקוד ולהשוות את התוצאה, אך הפעם הצליחו לעשות עבודה טובה בפן ההגנתי והתוצאה נשמרה עם פיגור 1:0 מינימלי.

טיי קלי (רויטרס)טיי קלי (רויטרס)

גם באינינג השלישי ישראל לא הצליחה להשיג ניקוד, כאשר הדומיניקנים הכפילו את היתרון מראן של ג’ייסון גוזמן שקבע 0:2 דומיניקני. גם באינינג הרביעי הישראלים לא הצליחו לחבוט ובהתאם לכך, גם לא עלו על לוח התוצאות, אך הפעם גם הדומיניקנים לא הצליחו להשיג ניקוד ולהגדיל את היתרון.

באינינג החמישי ניק ריקלס היה קרוב להשיג נקודה לישראל אחרי חבטה טובה של זאק פנפרייס, אך נתפס ממש רגע לפני השלמת הראן. עם זאת, פנפרייס וטיי קלי הגיעו לבסיס והשוו ל-2:2 אחרי חבטה נהדרת של מיץ’ גלייזר, כאשר גם גלייזר עצמו השלים ראן לאחר חבטה טובה של סקוטי בירצ’האם, שגם המשיך לבסיס בדרך ל-2:4 לאחר חבטה נוספת של איאן קינסלר. בפן ההגנתי ישראל עשתה את העבודה ולא אפשרה לדומיניקנים להשיג ניקוד נוסף באינינג החמישי.

מיץ' גלייזר ואיאן קינסלר (רויטרס)מיץ' גלייזר ואיאן קינסלר (רויטרס)

החובטים הישראלים אומנם עשו את שלהם באינינג השישי וחבטו, אך הכדורים שלהם נתפסו וישראל לא הצליחה להשיג ניקוד ולהמשיך במומנטום מהאינינג החמישי. חוליו רודריגס חבט כדור חזק ואפשר לחוסה באוטיסטה להשיג ניקוד ולצמק ל-4:3, כאשר יוהאן מייסס חבט ואפשר לאריק מחיה להשלים ראן ולהשוות ל-4:4. באינינג השביעי ישראל שוב לא הצליחה להשיג ראן, כאשר ג’ייסון גוזמן חבט הום ראן להגשה של זאק ווייס וקבע 4:5 לרפובליקה הדומיניקנית.

ג'וש זייד (רויטרס)ג'וש זייד (רויטרס)

דני ולנסיה רשם הום ראן אדיר באינינג השמיני ואפשר גם לאיאן קינסלר להמשיך כל הדרך לבסיס בדרך ליתרון 5:6 יקר, כאשר הפיצ’ר זאק ווייס ביצע עבודה נהדרת, פסל את אריק מחיה, חוליו רודריגס וחואן פרנסיסקו ושמר על היתרון הישראלי אינינג אחד לפני הסיום. באינינג התשיעי והמכריע ישראל לא הצליחה להשיג ניקוד, כאשר מייסס סיפק הום ראן ואיזן ל-6:6, כאשר יפרי פרס קבע ראן נוסף לאחר חבטה של חוסה באוטיסטה וסגר עניין עם 6:7 דומיניקני.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */