יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:08

כהן לא חש בטוב, לא התאמן ויעבור בדיקת קורונה

במכבי ת"א מוכנים למכור את השחקן, אבל מצפים להצעה גבוהה יותר מפיזה: "לא נעצור אותו בכוח, אבל אנחנו לא פראיירים, גולדהאר יחליט". וגם: החיזוק

|
יונתן כהן (רדאד ג'בארה)
יונתן כהן (רדאד ג'בארה)

יונתן כהן היה ללא ספק במוקד העניינים אתמול ב-1:3 של מכבי תל אביב על סוטייסקה במוקדמות הקונפרנס ליג, וכאשר יצא ופינה את מקומו במהלך המשחק, הוא לא לחץ את ידו של המאמן פטריק ואן לוון. היום (שישי) הודיעה הקבוצה שהחלוץ לא חש בטוב במהלך הלילה, ולפיכך לא השתתף באימון הקבוצה ויעבור בדיקת קורונה.

ואן לוון: השגנו את המטרה

בתוך כך, הקבוצה כאמור השלימה את המלאכה במשחק שהיה צריך להיגמר עם תוצאה גבוהה בהרבה, וגם להיות גארבג' טיים גדול הרבה לפני ההכרעה של איילון אלמוג בסיום. אולם, ניכר כי הצהובים עדיין לא מחוברים ובעיקר חסרי ביטחון והיה ניתן לראות את זה בלא מעט פעולות שלהם אחרי שהמונטנגרים הצליחו לצמק ממצב נייח. זהו עניין שפטריק ואן לוון יהיה חייב לשים עליו דגש שכן נראה ששוב הקבוצה שלו מתקשה מאוד בהתגוננות מול המצבים החופשיים.

לצד זאת, במועדון היו מרוצים מאוד ממספר דברים ובראש מאוסאמה חלאילה שנתן צמד בכורה יפה מאוד בבלומפילד והראה כי יש לו איכויות. כמו גם היו מרוצים מהלחץ שהפעילו השחקנים ומהדרך בה הצליחו לחטוף בחזרה את הכדור אחרי איבודים. עידו שחר ששוב עלה כמחליף הראה שיש לו את היכולות ובמועדון גם מציינים את האופי והגישה החיובית שלו כדבר שיעזור לו להיות חלק בולט בסגל העונה. לצד כל אלה, נרשמה דאגה ממצב הכושר הגופני של חלק מהשחקנים שהיו נראים עייפים כבר בתוך המחצית הראשונה ובעיקר לקראת הסיום.

אוסאמה חלאילה חוגג (רדאד ג'בארה)אוסאמה חלאילה חוגג (רדאד ג'בארה)

יחד עם זאת, רובם שיחקו את כל הדקות בשלושת המשחקים האחרונים בפרק זמן של שבוע ימים שכלל גם שתי טיסות, וכמובן שתנאי הלחות והחום הקשים בבלומפילד לא הטיבו. בשורה התחתונה, מבחינת מכבי ת"א היא עברה שלב ותוכל להתרכז עכשיו בדברים נוספים כמו בהכנה למשחק מול טרנבה אך גם שוב בנושאי הרכש. במועדון הבהירו אמש כי אין שום בעיה כספית או כלכלית וכי מיץ' גולדהאר נתן אור ירוק לחזק את הקבוצה: "מיץ' מודע לבעיות ויודע שצריך להביא חיזוק לסגל הקבוצה. אנחנו רוצים לצרף 3-4 שחקנים חדשים ועושים הרבה פעולות כדי שזה יקרה", אמרו במכבי ת"א. 

במועדון הבהירו כי ישנם קשיים, בעיקר בכל הנוגע להבאת שחקנים מבחוץ ומציינים כי הם הפסידו לא מעט משאים ומתנים לקבוצות מטורקיה שמציעות סכומים חסרי תקדים לשחקנים הזרים. יחד עם זאת, כפי שאמר פטריק ואן לוון בעצמו, המלחמה האחרונה פגעה מאוד בניסיונות להביא שחקנים זרים טובים: "יש קושי אמיתי. שחקנים שפעם היינו יכולים להביא בהצעות כספיות גבוהות, היום אומרים לנו חבר'ה, תודה אבל אנחנו לא באים לישראל אחרי מה שראינו לפני כמה חודשים. המערכה האחרונה עשתה נזק גדול מאוד, אבל נמשיך לעבוד ולנסות להתחזק", אמרו אצל הצהובים. 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם חלאילה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם חלאילה (רדאד ג'בארה)

בכל הנוגע ליונתן כהן, ואן לוון לא עשה סיפור גדול מהצורה בה השחקן ירד לאחר שהוחלף, אך במכבי ת"א מבינים כי הם במצב לא פשוט. "אנחנו לא נמנע מאף שחקן להתקדם, בטח לא בכוח. אנחנו ניתן ליונתן כהן ללכת, אבל, גם צריכים להבין שאנחנו לא פראיירים ולא להציע לנו הצעות מעליבות. אם רוצים את יונתן כהן, צריך להרים את ההצעה ולשלם את המחיר שהוא שווה", אמרו במכבי ת"א שם לא נקבו סכומים, אך הביעו סקפטיות לגבי הנכונות של מיץ' גולדהאר למכור את כהן בסכום של 1.5 מיליון אירו. "בסוף גולדהאר הוא זה שיחליט. הוא זה שינהל את המו"מ מול הבעלים של פיזה ושם זה יצטרך להיחתך - כן או לא. אבל שיהיה ברור, יונתן שחקן שלנו וכל עוד הוא פה, אנחנו מצפים ממנו להיות הכי טוב שהוא יכול". 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */