יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:47

אכזבה ליפנים: אוסקה הודחה בסיבוב השלישי

מדליקת הלפיד האולימפי, שהייתה מועמדת בכירה לזהב, הובסה ע"י וונדרוסובה 6:1 ו-6:4 תוך שעה ו-8 דקות. בגברים, ציציפאס ונישיקורי עלו לסיבוב ה-3

|
נאומי אוסקה מאוכזבת (רויטרס)
נאומי אוסקה מאוכזבת (רויטרס)

אכזבה עצומה ביפן. נאומי אוסקה, מי שנחשבה לאחת מ”הפנים” של המשלחת היפנית לאולימפיאדת טוקיו, הדליקה את הלפיד האולימפי והייתה מועמדת בכירה לזכייה במדליית הזהב בטורניר הטניס הנשי, הודחה הבוקר (שלישי) מהטורניר כבר בסיבוב השלישי.

אוסקה, המדורגת שנייה בעולם, הופתעה על-ידי מרקטה וונדרוסובה הצ’כית המדורגת 42 בעולם, שדרסה אותה תוך שעה ו-8 דקות בלבד עם 1:6 ו-4:6 מוחץ והעפילה לרבע הגמר בטוקיו. וונדרוסובה תפגוש ברבע הגמר את פאולה באדוסה הספרדייה, שגברה 2:6 ו-3:6 על נדיה פודורוסקה הארגנטינית.

הדחתה של אוסקה היא ההפתעה הגדולה השנייה בטורניר הנשים אחרי ההדחה של אשלי בארטי האוטסרלית, המדורגת ראשונה בעולם, בסיבוב הקודם. בלי שתי הפייבוריטיות להגיע לגמר, ובלי ארינה סבאלנקה המדורגת שלישית שהודחה גם כן, ההגרלה בטורניר הנשים נפתחה לחלוטין.

וונדרוסובה ואוסקה בסיום המשחק (רויטרס)וונדרוסובה ואוסקה בסיום המשחק (רויטרס)

מי שתקווה לנצל את ההדחות של שלוש המדורגות הבכירות היא המדורגת 4, האוקראינית אלינה סביטולינה, שנותרה המדורגת הבכירה בטורניר אחרי שעלתה לרבע הגמר עם 7:5, 3:6 ו-4:6 על מריה סקארי היוונייה. סביטולינה תפגוש ברבע הגמר את קמילה ג’ורג’י האיטלקייה, שגברה ללא בעיות מיוחדות 4:6 ו-2:6 על המדורגת 5 בטורניר, קרולינה פלישקובה הצ’כית. 

בלינדה בנצ’יץ’ השווייצרית עלתה לרבע הגמר אחרי חזרה מפיגור מערכה לניצחון על צ’כית אחרת, ברבורה קרייצ’יקובה, בשלוש מערכות – 6:1, 2:6 ו-3:6. גרביניה מוגורוסה הספרדייה, המדורגת 7 בטורניר, עלתה לרבע הגמר עם 4:6 ו-1:6 על אליסון ואן אוייטוואנק הבלגית. ספרדייה נוספת, שרה סוריבס טורמו, הודחה על-ידי אנסטסיה פבליוצ’נקובה מרוסיה, שדרסה אותה 1:6 ו-3:6.

גרביניה מוגורוסה (רויטרס)גרביניה מוגורוסה (רויטרס)

גברים: ציציפאס העפיל לסיבוב השלישי

בטורניר הגברים שנערך במקביל, סטפנוס ציציפאס היווני המדורג רביעי בעולם ושלישי בטורניר, העפיל לסיבוב השלישי עם ניצחון 3:6 ו-4:6 על נציגה של ארה”ב בטורניר הגברים, פרנסס טיאפו.

דייגו שוורצמן הארגנטיני המדורג 8 בטורניר עלה גם הוא לסיבוב השלישי עם ניצחון 4:6 ו-5:7 על תומאס מכאץ’ הצ’כי. בסיבוב השלישי הוא יפגוש את קארן חצ’אנוב הרוסי המדורג 12 בטורניר, שניצח את ג’יימס דאקוורת’ האוסטרלי 5:7 ו-1:6. ג’רמי שארדי הצרפתי העפיל גם הוא לסיבוב השלישי לאחר שגבר על הישראלי לשעבר אסלן קראצב 5:7, 6:4 ו-3:6.

סטפנוס ציציפאס חוגג (רויטרס)סטפנוס ציציפאס חוגג (רויטרס)

בנוסף, אילייה איבאשקה ניצח את מיקאיל קוקושקין 7:6, 3:6 ו-3:6, ליאם ברודי הפתיע את הוברט הורקאץ ה-12 בעולם, 5:7, 6:3 ו-3:6. כמו כן, אוגו האמברט ניצח 6:4, 6:7 ו-5:7 את מיומיר קצ’מאנוביץ’ ואילו קיי נישיקורי גבר 6:7, 6:3 ו-1:6 על מרקוס גירון.

נישיקורי (רויטרס)נישיקורי (רויטרס)

זוגות: אנדי מארי ושותפו כבר ברבע הגמר

בטורניר הזוגות אנדי מארי, שרוצה להוביל את בריטניה למדליית זהב, עלה עם שותפו ג’ו סליסברי לרבע הגמר אחרי ניצחון 2:6 ו-6:7 על צמד גרמני. הצמד האמריקאי טניס סנדגרן ואוסטין קרייצ’ק ניצחו צמד סלובקי 7:6, 2:6 ו-5:10 בסופר שובר שוויון ועלו גם הם לרבע הגמר.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */