יום שישי, 14.06.2024 שעה 08:33

שפירא: תחושת החמצה, מודה לכולם על התמיכה

רוכבת האופניים הישראלית, שסיימה במקום ה-24 במשחקים האולימפיים בטוקיו אחרי שהייתה בשלישייה הראשונה לקראת הסוף: "לא היה לי כוח להילחם בסיום"

|
עומר שפירא (הוועד האולימפי של ישראל)
עומר שפירא (הוועד האולימפי של ישראל)

אחרי שגרמה למדינה שלמה לעצור את נשימתה כאשר הייתה בין 3 המקומות הראשונים והפיחה תקווה למדליה אולימפית שנייה, רוכבת האופניים הישראלית עומר שפירא, שסיימה בסופו של דבר במקום ה-24 אחרי שלא הצליחה להקדים את לסיום את הפלוטון, ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בה התייחסה ליכולת שהציגה במרוץ במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 וכמו כן, לחשיפה הגדולה לה זכתה.

עומר שפירא פתחה את דבריה ואמרה: "הייתי מודעת תוך כדי לכמות הצופים שצופים בנו, אבל ההרגשה תוך כדי הייתה שזו עוד תחרות, היה לי מאוד ברור שזה מה שצריך לעשות ולדעת שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. לגמרי הייתי מרוכזת בתחרות ובמה שנדרש לעשות, לצערי היה לי פספוס קטן אם ניהול התזונה, לא הצלחתי להכניס מספיק קלוריות ושילמתי על זה בסוף, מבחינתי זו הייתה עוד תחרות".

רגעי ההכרעה בבית משפחת שפירא

על המרוץ: “זה ספורט שצריך הרבה להפעיל בו את הראש ומתי למשוך וכמה למשוך וכל זה עם התחושות הפיזיות שחווים. הייתי יכולה להיות יותר קונסרבטיבית. מה יכולתי לעשות אחרת? יכולתי לרכב יותר קונסרבטיבי בשלבים המוקדמים של התחרות, לשמור אנרגיה, לפעמים המעמד מבלבל והאדרנלין. זה בתזונה ובשתייה, בקילומטרים האחרונים לא היה לי כוח להילחם, אני יודעת שפיזיולוגית אני יכולה לתת יותר ולכן יש תחושת החמצה, אבל הכל טוב, עכשיו הכל טוב”.

ההשפעה האפשרית על הענף והחשיפה הגדולה: “אני ממש מקווה שזה ייתן בוסט לרכיבה, זו אחת המטרות שלי פה – לקדם את ענף האופניים הישראלי בכלל ושל נשים בפרט. הרמה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה ואם יש ילדה אחת שהסתכלה על הספורט הזה באור אחר ולרצות להתחיל ולהצליח אז עשיתי את שלי”.

עומר שפירא, בכחול (רויטרס)עומר שפירא, בכחול (רויטרס)

על התמיכה לה זכתה: “תודה רבה על כל התמיכה, התגובות, על מאות אנשים שצפו, עדיין לא פתחתי את הפלאפון לראות את כל התגובות. לא ציפיתי לזה וזה אחד ענפי הספורט שהמשך שלהם הוא ארוך וזה לא מובן מאליו, תודה לכל מי שצפה ותמך”.

המאמן, ניב לבנר, הוסיף: “אני חושב שמה שעומר עשתה ענקי לענף שלנו, זה הראה את האופי שאנחנו מצפים מרוכבים, לבוא לא רק כדי להשתתף, אלא גם כדי לבוא ולנסות לנצח. המטרות לא היו מדויקות כמו שבדרך כלל, נכון שפרסמנו שאנחנו מעוניינים להגיע למטרות מסוימות, אבל היה חשוב לי שעומר תוכל להגיד בסיום שהיא עשתה את הכל כדי לנסות להביא מדליה, אז אני מרוצה מאוד. המיקום לא רלוונטי בתחרות, כי אם היא הייתה מסיימת במקום הרביעי זה בכלל לא היה מעניין. היינו במרחק נגיעה מהחלום הכי גדול וזה שם את הכל במקום אחר”.

אסור לפספס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
נגןניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
ניימאר משתף על החיים היפים בערב הסעודית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */