יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:49

"ידענו שזה יכול לקרות וזה קרה, אני מאושרת"

נילי סמברג, אמא של הזוכה בארד בטוקיו: "היינו לחוצים, אבל היא עשתה את זה בענק", בן הזוג: "לא יכול לתאר את התחושות". צפו בחגיגות בבית המשפחה

|
נילי סמברג (חגי מיכאלי)
נילי סמברג (חגי מיכאלי)

אבישג סמברג בת ה-19 עשתה היסטוריה כאשר זכתה היום (שבת) במדליית הארד האולימפית בטאקוונדו בתחרות עד 49 ק”ג. מדובר במדליה הראשונה של ישראל בטוקיו 2020. אמא הנרגשת סיפרה בשיחה ל-ONE לאחר הזכייה על האמונה וההתרגשות העצומה. 

נילי סמברג: “באותו רגע שראינו שהיא הולכת לזכות במדליה היה אושר גדול, היינו נורא לחוצים. השניות האחרונות היו קצת תזזיתיות, היא כבר הובילה ואז הקרב התהפך, פחדתי שמשהו יקרה אבל אבישג חזקה והיא יודעת איך להתמודד בדיוק עם הרגעים האלה והיא עשתה את זה בענק ואני מאושרת”.

נילי סמברג: ״הרגשה נהדרת, מאושרים מאוד״

“רצינו והאמנו ביכולת שלה למדליה כי היא עשתה שנה מדהימה ובאמת עשתה קפיצת מדרגה מאוד גדולה ותמיד היא הייתה מפוקסת, היו לה כבר הישגים בתחרויות רשמיות אז ידענו שהיא יכולה, וזה ספורט מהסוג שהכול יכול לקרות והנה זה קרה”, הוסיפה נילי והמשיכה: “מה עבר בראש ברגעים האחרונים שכמעט הפסידה בקרב? עברו תפילות  אני מכירה את באבישג ראיתי אותה יותר מפעם אחת הופכת קרב בשניות האחרונות מפיגור גדול והיא עשתה את זה היא יודעת לעשות את זה , התאפסה על עצמה מהר והפכה בחזרה”.

המשפחה והחברים של אבישג (חגי מיכאלי)המשפחה והחברים של אבישג (חגי מיכאלי)

עוד הוסיפה אמה של הזוכה המאושרת: ”אבישג התחילה בגיל מאוד צעיר וכבר בשנים הראשונות זכתה באליפויות ישראל, אבל בפעם הראשונה שחשבתי שיש כאן משהו גדול שיש סיכוי זה כשהיא חזרה עם מדליית ארד באליפות העולם לנוער כשהיא הייתה בת 15 בלבד, והאמת שמי שעוקב אחרי הדרך שלה יודע להגיד שב-2016 היא זכתה בארד לנוער וב-2017 בארד באליפות אירופה לנוער. בסוף זה הסתכם בדצמבר האחרון באליפות אירופה אז מי שעוקב מרחוק לא ער לזה אבל אנחנו שהיינו צמודים ידענו שזה יכול לקרות וזה קרה”.

זו הרגשה נהדרת ואושר גדול, אי אפשר להכיל את ההישג העצום הזה אני שמחה בשביל אבישג שאחרי התקופה הקשה והאינטנסיבית זה הצלח לה ונגמר במדליה, הייתי גאה בה בכל מקרה לא משנה איך זה היה נגמר אבל בשבילה זה חלום שהתגשם ואיזה כיף שחלומות מתגשמים”.

בנוסף, נמרוד קרביצקי, בן הזוג של אבישג, שיתף: “אני לא יכול לתאר את ההרגשה ומה הולך פה בבית כבר שעתיים שהלב שלנו מתפוצץ מסופר גאווה למדינה למועדון לחברה שלי שאני יכול  להיות גאה בה בצורה מטורפת וזה פשוט כיף, מקודם אמרו שהיא העשירית מבין אלה שהביאו מדליה אולימפית וזה פשוט לא נתפס אין לי מילים שיגידו את זה”.

נמרוד קרביצקי (חגי מיכאלי)נמרוד קרביצקי (חגי מיכאלי)

“אם ציפינו למדליה? אני יכול להגיד שאני והמשפחה והמאמן והנבחרת ציפינו למדליה ידענו שהיא תביא מדליה, אני לא מופתע אם היא הייתה מביא זהב אז אולי, סתם אני צוחק, אני יודע שהיא תותחית וגאווה לא מהעולם הזה”.

עוד אמר: ”עברו עליי צמרמורות. אני רגיל להיות איתה בתחרויות, רגיל להיות איתה שם, וקשה המסך שמפריד ואי אפשר לצעוק מהטלוויזיה וכשהיא ניצחה זה צמרמורות בגוף וואו היא גאווה, היא זכתה במדליה וזה מרגיש כאילו אני זכיתי. סופר מתרגש בשבילה ואני יודע כמה היא שווה וזאת אבישג שאני מכיר הפייטרית והלוחמת. מבסוט שכולם מתחילים להכיר אות. לא יודעים את העבודה שהיא עשתה, היא נלחמת במשקל נלחמת באימונים וקשה לה. אומרים שזה בכלל לא תחום של נשים אבל זה לא אצל אבישג היא לוחמת בזירה ומחוץ לה”.

נילי סמברג (חגי מיכאלי)נילי סמברג (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */