יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:42

מקגרגור משוויץ: יאכטת הלמבורגיני שלי מוכנה

לוחם ה-MMA הודיע ל-41 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם כי היאכטה החדשה שלו, בשווי שלושה מיליון אירו, כבר בדרך אליו. צפו בווידאו ההצגה המרשים שלה

|
מקגרגור והיאכטה החדשה שלו (רויטרס ואינסטגרם)
מקגרגור והיאכטה החדשה שלו (רויטרס ואינסטגרם)

עם כל הכבוד לכוכבי כדורגל דוגמת רונאלדו, כוכבי כדורסל דוגמת לברון וכוכבי טניס דוגמת ג’וקוביץ’, אין ספק כי אחד מהספורטאים המסקרנים ביותר בעולם בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר לוחם ה-MMA – קונור מקגרגור.

אם אתם אינכם מכירים אותו כלוחם הראשון ב-UFC שהחזיק בו-זמנית בתואר האליפות בשתי קטגוריות משקל נפרדות (קל ונוצה), ודאי שמעתם עליו בהקשר קרב האגרוף הפורסם מול פלויד מייוות’ר שנערך ב-2017 – קרב בו צפו כ-20 אלף צופים בלאס וגאס אשר מדורג שני בהיסטוריה בכמות הרכישות של תשלום-פר-צפיה (הניב מאות מליוני דולרים למחזיקי זכויות השידור).

באותו קרב מקגרגור אמנם הפסיד בסיבוב ה-10 בנוקאאוט טכני (מה גם שבמקור הוא כלל אינו מתאגרף), אך הוא גרף לגיסו הפרטי לא פחות מ-85 מיליון דולר. אז נכון, זה לא ה-275 מיליון דולר שקיבל מייוות’ר, אך עם הון אישי של מעל 100 מיליון דולר, והיותו ראשון בדירוג של האתלטים המרוויחים ביותר בעולם (פורסם במאי האחרון), הוא ממש לא זקוק למענק מביטוח לאומי.

בפוסט שפרסם מוקדם יותר היום (שלישי) באינסטגרם ל-41 מיליון העוקבים שלו, כתב מקגרגור “My Lamborghini yacht is ready” – “יאכטת הלוקסמבורגי שלי מוכנה”, ולמעשה חשף כי שלב הייצור הסתיים (בפוסט מטה ניתן לראות את שלב העברתה – שדרש חברה מיומנת אשר מתמחה בכלי שייט באורך של חצי מגרש כדורסל).

כפי שכבר הבנתם, יצרנית הפאר האיטלקית שנוסדה לפני 58 שנה, נכנסה באופן רשמי גם לתחום הימי עם הדגם המדובר – Lamborghini Tecnomar 63, כאשר ההכרזה על כך היתה כבר במהלך 2020. מקגרגור הוא אחד מ-63 הלקוחות הגאים של הדגם המפואר (אם להיות מדוייקים ה-12 במספר), וכמה מפתיע שגם אורכה של היאכטה עומד על 63 פיט שהם לערך 19 מטרים.

ועוד מעט פרטים טכניים: מחירה של יצירת הפאר עומד על 3 מיליון אירו, משקלה עומד על 24 טונות, והיא מגיעה למהירות מקסימלית של 112 קמ”ש (60 קשר). שני מנועי הדיזל שלה בנפח 24.2 ליטרים מייצרים לא פחות מ-4000 כוחות סוס. 

ומה באשר לעיצוב? כמובן שהוא שואב השראה מדגמיה השונים של מכונית הפאר האיטלקית לאורך השנים. כבר במבט ראשוני על היאכטה ניתן לראות שמדובר בעיצוב זוויתי ועתידני עם פנסים בצורת Y והלוגו המפורסם של למבורגיני. עיצוב לוח המחוונים מבוסס על מכונית הספורט ההיברידית של למבורגיני, ה-Sián FKP 37, עיצוב אשר עומד בניגוד מוחלט למקובל ביאכטות.

החלק החיצוני של היאכטה עוצב בהשראת שני דגמי הלמבורגיני ה-Miura וה-Countach משנות ה-60 וה-70 בהתאמה, כאשר ה-Miura הופיעה בפתיחת הסרט "הג’וב האיטלקי" משנת 1969. ביאכטה ניתן למצוא גם חדר שינה פרטי בחלקה התחתון – המקום המושלם להירגע בזמן שהיאכטה משייטת בים. איזה כיף למקגרגור, לא?

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */