יום שני, 17.06.2024 שעה 04:11
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ב"ש גיששה אצל רוקאביצה, אך הוא מכוון לחו"ל

החלוץ עלה כאופציה, אך מעדיף למצות אופציות ובשלב זה משפחתו לא מעוניינת להתגורר בדרום, כשגם דרישותיו הכספיות מהוות מכשול. מחמאות לטיבי ובריירו

|
ניקיטה רוקאביצה (עמרי שטיין)
ניקיטה רוקאביצה (עמרי שטיין)

לפחות על פי המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, הפועל באר שבע יכולה להיות מרוצה. שבוע בלבד לפני המשחק הראשון בסיבוב השני של הקונפרנס ליג נגד ארדה הבולגרית, החבורה של רוני לוי פתחה אמש (חמישי) ברגל ימין את עונת 21/22 עם ניצחון חוץ 1:2 על מ.ס אשדוד במסגרת רבע גמר גביע הטוטו ונראה שהיא מוכנה לאירופה. בנוסף, באר שבע מעפילה לחצי גמר גביע הטוטו וזה מוסיף עוד כמה שקלים לקופת המועדון. 

"ביחס למשחק רשמי ראשון, זה נראה בסדר גמור", אמרו בבאר שבע. "יש הרבה נקודות לשיפור והמון עבודה, רק התחלנו. אפשר לראות גישה טובה של השחקנים, רצון להוכיח ולנצח, שזה אחד הדברים החשובים בקבוצת כדורגל. סיפתח כזה יוסיף ביטחון לשחקנים וצריך לזכור שיש פה קבוצה כמעט חדשה לגמרי, זה ייקח זמן והרבה סבלנות מכל המערכת. אנחנו עם הפנים קדימה לשני המשחקים החשובים נגד הבולגרים ומהיום כולם נתרכז בזה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני הפועל באר שבע חוגגים (רדאד ג'בארה)

אם יש משהו שיכול להעיד על מתיחת הפנים המסקרנת בבאר שבע זה כמות השחקנים בהרכב הראשון אמש של רוני לוי. לא פחות משמונה שחקנים חדשים ערכו ב-90 הדקות, שבעה שחקנים בהרכב הפותח. על סמך הניצחון נגד אשדוד, נראה שרוני לוי יכול להיות מעודד, כאשר יחד עם דור מיכה שרשם הופעת בכורה, והצלחה בצירוף מגן שמאלי זר וחלוץ זר, הקבוצה שלו תתחזק עוד יותר.

מה שבטוח, יש כמה שחקנים שהתאקלמו די מהר וכבר נראים כרכש מבטיח. הבלם איתן טיבי רשם הופעה ראשונה טובה מאוד, עם הרבה ניסיון ואחריות, כאשר יחד עם מיגל ויטור זה נראה מבטיח. איאד אבו עביד רשם הופעה טובה ורועי גורדנה במשחק אחראי נגד קבוצתו לשעבר. גם איתי שכטר נראה שהתאקלם היטב ודואג לדחוף את השחקנים שלידו. מי שהצטיין היה יוג'ין אנסה שכבש את שער הניצחון והראשון שלו באדום.

דור מיכה מודה לקהל (רדאד ג'בארה)דור מיכה מודה לקהל (רדאד ג'בארה)

יחד עם השחקנים החדשים, מי שסחט את מרב המחמאות היה הקשר מריאנו בריירו. הארגנטינאי המתאזרח כבש שער ענק שבלי ספק מועמד לשער העונה שעוד לא התחילה ובכלל היה בכל מקום במגרש. "שער מטורף, הכדור התלבש לו בצורה מושלמת. מגיע למריאנו שעשה מחנה אימונים טוב מאוד", אמרו בקבוצה. בבאר שבע חושבים להסיט העונה את בריירו לעמדת הבלם, אבל ההופעה שלו אתמול תעשה כאב ראש חיובי לרוני לוי. גם דוד קלטינס שפתח כמגן שמאלי רשם הופעה טובה מאוד שהובילה לשער של אנסה.

עוד שחקן שערך בכורה הוא השוער עומרי גלזר. מי שהיה אמור לפתוח היה אריאל הרוש, אבל טעות טכנית בהתאחדות ההולנדית, שהייתה אמורה לשלוח את השחרור הבינלאומי של הרוש , גרמה לשליחת בקשה מחדש שעות בודדות לפני הדד ליין של ההתאחדות לכדורגל בשעה 17:00. האישור התקין והחדש הגיע באיחור של שעה ואילו אנשי ההתאחדות לא הסכימו לאשר את הרישום של הרוש.

אריאל הרוש (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)אריאל הרוש (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)

בבאר שבע ממשיכים במרוץ לצרף מגן שמאלי וחלוץ זרים, אבל עד כה מתקשים מאוד. דוידה פטרוצ'י שעדיין לא בכושר משחק הצטרף בתור הקשר האחורי, אבל עמדת המגן השמאלי היא הדחופה ביותר ומתנהל כרגע מו"מ עם שלושה שחקנים.

לגבי החלוץ, אחת האופציות שעלו בימים האחרונים היא צירופו של ניקיטה רוקאבציה שלא ממשיך במכבי חיפה. גורם בבאר שבע גישש לגבי רוקאביצה, אבל נרתע מהדרישות הכספיות של החלוץ. יחד עם זאת, במועדון לא פוסלים על הסף את רוקאביצה שצריך לקבל החלטה אם לוותר בכלל על המשך דרכו בישראל או להתפשר בשכר. בשלב זה במשפחתו של רוקאביצה לא מעוניינים לעבור לגור באזור הדרום וגם זה תופס חלק גדול בהחלטה של השחקן, שגם רוצה למצות אופציות מעבר לים ולשם הוא מכוון כרגע.

לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב נגד ארדה, בבאר שבע מקווים שהמגן השמאלי אביב סולומון יהיה כשיר. סולומון סבל ממתיחה בשריר הארבע ראשי שהשביתה אותו בשבועיים האחרונים והיום ינסה לערוך אימון מלא. חאתם עבד אלחמיד לא התלבש בגלל פציעה והוא יחמיץ בוודאות את שני המשחקים נגד הבולגרים. 

קומאן: ״לא יודע מה הסיבה לביטול המשחק״
אסור לפספס
נגןבצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סאורס
בצילו של מסי: החיים ה"קשים" של סוארס
נגןמחזירים לו: זידאן אוכל את תרגיל הסיבוב
סוף סוף: מישהו עשה לזידאן תרגיל "זידאן"
נגןנשבר שיא חדש! לאופניים הגבוהים בעולם
נשבר שיא מטורף! האופניים הגבוהים בעולם
נגןאנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
אנדריק מול לאמין ימאל: מי מקפיץ יותר טוב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */