יום חמישי, 28.03.2024 שעה 15:04

פרס: אמרנו לראמוס שיש דד-ליין, הוא עוד ישוב

נשיא ריאל פותח הכל: "הפרידה קשה", "המכתב של זידאן? לא הוא כתב", "רצינו את אנצ'לוטי מההתחלה". וגם: תוקף את אופ"א, קורץ לאמבפה ומי הקפטן החדש?

|
סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס (האתר הרשמי של ריאל מדריד)
סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס (האתר הרשמי של ריאל מדריד)

עזיבת זינדין זידאן, הפרידה מסרחיו ראמוס, סיום העונה המאכזבות והזעקות לרכש חדש – לא מעט דברים התרחשו לאחרונה אצל ריאל מדריד והלחץ הגדול נמצא אצל הנשיא שלה, פלורנטינו פרס, שעוד פגוע מנפילת הסופר ליג. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא שבר שתיקה בראיון נרחב בו דיבר על שלל נושאים.

“הסנטיאגו ברנבאו יהיה מוכן עד סוף 2022”, הבטיח פרס תחילה ולאחר מכן התייחס לביטול חוק שערי החוץ במפעלי אירופה: “אופ”א צריכה לדאוג לאיכות של התחרות ולאוהדים, זה מה שצריך להיות בשינוי”, אמר כשניכר כי עדיין לא סלח לארגון ולנשיא צ’פרין על אירועי הליגה שנפלה.

פלורנטינו פרס (רויטרס)פלורנטינו פרס (רויטרס)

עוד אמר פרס בראיון: “הגעתי לכדורגל לפני 20 שנה כדי לשנות אותו, שיפרתי דברים.  כשבאתי לכאן היו לריאל חובות עצומים והדרך היחידה הייתה להוציא כסף מהכיס שלי, וכך עשיתי. ריאל תמיד רגילה לנצח, בניגוד לקבוצות אחרות. אתלטיקו זכתה באליפות? כמה זכיות יש להם? לפניי ריאל זכתה ב-8 תארי צ’מפיונס, היום יש לנו 13. הכדורגל צריך אותי”.

הנשיא התייחס לנושא הבוער: “אני אוהב את סרחיו ראמוס כמו בן. הבאתי אותו למדריד והפרידה ממנו הייתה יום רע עבורי. הצענו לראמוס חוזה, אמרנו לו שיש דד-ליין והוא לא הודה בכך בסוף. סרחיו יחזור לריאל יום אחד. מכתב הפרידה של זידאן? לא קראתי, אני יודע שזה לא הוא כתב אלא מישהו בשבילו. לא הופתעתי מהעזיבה, ניסיתי לשכנע אותו אחרת אבל זו הייתה הבחירה שלו. הוא חולם לאמן את נבחרת צרפת. אם הוא ירצה לחזור, זה הבית שלו ואם זה היה תלוי בי הוא היה כאן עדיין”.

פלורנטינו פרס וסרחיו ראמוס (רויטרס)פלורנטינו פרס וסרחיו ראמוס (רויטרס)

פרס הבהיר: “לא דיברנו עם קונטה או אלגרי, לפוצ’טינו היה חוזה. אנצ’לוטי לא היה לאופציה אחרונה עבורנו, חשבנו עליו מההתחלה. יש לנו קבוצה נהדרת ואנחנו תמיד עובדים כדי לשפר אותה. אמבפה? הוא לא שחקן ריאל אז אני לא יכול לדבר עליו, אבל אני יודע מה האוהדים רוצים. האנשים שאני עובד איתם סומכים עליי שאביא את הטובים ביותר בעולם, אמבפה הוא אחד כזה”.

הסופר ליג: “משרד המשפטים בשווייץ אמר לאופ”א שאי אפשר לשחק בסופר ליג, אבל למה? אי אפשר לארגן טורניר כדורגל? המועדונים האנגלים נפלו כשאופ”א החלה לאיים עלינו, אבל הליגה עדיין ממשיכה ויש לנו חוזה מחייב בין 12 הקבוצות. יש משחקים שלא אטרקטיביים בכלל, תסתכל על הקלאסיקו, זה מושך מיליוני אנשים ומביא כסף. לא דיברתי עם צ’פרין, הכדורגל הפסיד 8 מיליארד אירו והוא מגדיל את משכורתו, איפה אנחנו חיים? אנחנו ממשיכים לעבוד על הסופר ליג”.

אלכסנדר צ'פרין (רויטרס)אלכסנדר צ'פרין (רויטרס)

עוד אמר: “מרסלו יהיה הקפטן של ריאל מדריד, בייל שחקן נהדר ואסור לשכוח את זה. רפאל וראן? לא קיבלנו שוב הצעה עליו ואם הוא ירצה לעזוב הוא יגיד לנו את זה. הוא כרגע ביורו כך שאני לא יודע מה קורה עם זה. לדבר על אמבפה או הולאנד בשלב הזה כבר משעמם”.

צפו: דיוקן של מסי מחותמות של ברצלונה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */