יום רביעי, 17.04.2024 שעה 02:44
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אורי דהן לאוהדים: הגעתי למועדון הכי גדול בארץ

צפו: הבלם שהגיע מק"ש וחתם במכבי חיפה, התאמן עם הקבוצה ופנה לקהל עם המספר 24 על גבו: "מחכה כבר לשחק פה". גם מוחמד וישראלי ערכו אימון בירוק

|
אורי דהן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אורי דהן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

יממה לאחר שחתם רשמית על החוזה ועבר אליה מעירוני קריית שמונה, אורי דהן זכה לסרטון הצגה בסמי עופר ובו גם פנה ישירות לקהל של הירוקים לקראת תחילת הדרך שלו במועדון.

דהן אמר כשהוא לבוש בחולצת העונה החדשה והמספר 24: “חתמתי במועדון הכי גדול בארץ עם הקהל מספר 1. מחכה כבר לשחק בסמי עופר”. דהן, יחד עם עלי מוחמד ואיתמר ישראלי, התאמנו יחד עם הקבוצה לראשונה יחדיו. 

אורי דהן מוצג במכבי חיפה (מכבי חיפה)
איתמר ישראלי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)איתמר ישראלי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
עלי מוחמד (האתר הרשמי של מכבי חיפה)עלי מוחמד (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בתוך כך, אחרי עונה מוצלחת במיוחד באקדמיה לכדורגל של מכבי חיפה שהסתיימה באליפות שנייה ברציפות של קבוצת הנוער, שתשתתף בעונה הבאה במפעל היוקרתי של ליגת האלופות לנוער. במועדון הירוק מסכמים את עונת המשחקים 2020/21 ועושים לא מעט שינויים להמשך.

גל וקנין מונה למנהל מערך הבנייה הגופנית והשיקום. גל בוגר תואר שני באוניברסיטת Middlesex בלונדון, בעל ניסיון עשיר בתחום הכושר הגופני עם התמחות בגילאים צעירים. לגל גם ניסיון בעבודה בקבוצת בוגרות בליגת העל. לצידו יעבדו מאמני הכושר יניב ברנשטוק הוותיק וגיא הלוי, שימשיך בתפקידו כמאמן הכושר בחטיבה הצעירה

איתי זליפה מונה לתפקיד מנהל מערך אימון השוערים באקדמיה. איתי יהיה אחראי על מאמני השוערים ועל שוערי האקדמיה. זליפה שימש כמאמן השוערים של מ.ס אשדוד במשך למעלה מעשור ותחתיו גדלו שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו וכן יואב גרפי ורועי משפתי. הוא צבר ניסיון רב בהכשרה וקידום שוערים במחלקות הנוער ובבוגרים, ומשמש גם כמאמן השוערים של נבחרת ישראל הצעירה. הוא יחליף בתפקידו את ניר דוידוביץ'. לצד איתי זליפה יעבדו מאמני השוערים עידו נחושתאי וגיא חכמון.

ניר דוידוביץ', עוזב את התפקיד בתור מאמן שוערים (האתר הרשמי של מכבי חיפה)ניר דוידוביץ', עוזב את התפקיד בתור מאמן שוערים (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

ערן ויסברד מונה לתפקיד פסיכולוג ספורט של האקדמיה ויהיה אחראי על תחום הפיתוח המנטלי באקדמיה. ערן הינו בעל תואר שני בפסיכולוגיה של הספורט מטעם המכללה למנהל ובעל ניסיון תעסוקתי רחב בתחום הפיתוח המנטלי בנבחרות ישראל הצעירות, בליווי ספורטאים אולימפיים ובמספר קבוצות ליגת העל בכדורגל. הוא יחליף את רענן דגן שמסיים את תפקידו לאחר שנים רבות של עשייה פורייה במועדון.
 

אלון חרזי ימשיך כמנהל פרויקט האקדמיה למצוינות בכפר גלים. חרזי, מי שנחשב לאחד מסמליו הבולטים של המועדון הירוק ימשיך בתפקידו כמנהל פרויקט האקדמיה למצוינות בכפר גלים. לאלון ניסיון רב הן כשחקן והן כמאמן והינו בוגר קורס מאמנים בכירים UEFA PRO.

אלון חרזי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)אלון חרזי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

רקפת אריאלי משמשת כתזונאית של הקבוצה הבוגרת ותמשיך גם העונה ללוות את שחקני האקדמיה. רקפת הינה דיאטנית קלינית עם התמחות בתחום הספורט, בעלת תואר ראשון ושני בתזונה קלינית מבית הספר למדעי התזונה של האוניברסיטה העברית. רקפת משמשת כדיאטנית ראשית במרכז לרפואת ספורט של בי"ח שערי צדק.

בגזרת המאמנים, בני לם, שזכה באליפות המדינה עם קבוצת הנוער, ממשיך בתפקידו לעונה שלישית ברציפות. המאמן הוותיק מחזיק בתעודת מאמן בכיר UEFA PRO ומוביל בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער להישגים מרשימים, לצד קידום מקצועי של שחקנים מוכשרים לקבוצה הבוגרת.

בני לם (עמרי שטיין)בני לם (עמרי שטיין)

את קבוצת נערים א’ של המועדון ידריך גיא בוגנים, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני, בעל ניסיון בפיתוח וקידום שחקנים צעירים. גיא מסכם עונה ראשונה כמאמן ראשי של נערים א’ והוא ימשיך להוביל את הקבוצה לאחר עונה יוצאת מהכלל, עליה קיבל מחמאות ושבחים.

הקבוצות התחרותיות עוסקות בניתוח ושליטה בתהליך האישי והקבוצתי והן מנוהלות מקצועית באופן ישיר ע"י איציק עובדיה, המנהל המקצועי של האקדמיה, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ובעל תעודת UEFA PRO ותעודת UEFA CFM  בתחום ניהול כדורגל.

איציק עובדיה (נעם מורנו)איציק עובדיה (נעם מורנו)

את קבוצת נערים ב’ ידריך עודד ברנע, בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ובעל תעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE אימן בעבר במחלקות הנוער של הפועל רעננה, מכבי תל אביב, בני יהודה ובמכבי נתניה.

את קבוצת נערים ג’ של המועדון ידריך רועי גוזלן, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני והוראה. רועי מגיע לאקדמיה לאחר שסיים את תפקידו במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה.

את קבוצת ילדים ג’ של מכבי חיפה יאמן יורם בסר, מוסמך לאימון בעל תעודת מאמן בכיר UEFA ELITE, יורם בסר סיכם עונה מוצלחת עם שנתון 2006 ימשיך להכשיר שחקנים לחטיבה הבוגרת.

שחקני הנוער של מכבי חיפה עם צלחת האליפות (עמרי שטיין)שחקני הנוער של מכבי חיפה עם צלחת האליפות (עמרי שטיין)

בקבוצת ילדים ב’ יעמוד על הקווים אורי אזולאי, בעל תעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE, בעל ניסיון של 8 שנים בפיתוח שחקנים צעירים בקבוצת גילאי הפיתוח. אורי אימן בשנים האחרונות בהפועל באר שבע.

את החטיבה העליונה העוסקת ב"פיתוח יכולת השחקן כאינדיבידואל", ירכז מקצועית אמיר סופר, בעל תעודת מאמן בכיר UEFA A ELITE/ כמו כן, אמיר יוביל את קבוצת המצוינות של האקדמיה. 

בקבוצת ילדים א’ יאמן ירין איבגי, בעל תעודת מאמן UEFA A, עונה שלישית במועדון בקבוצות הגיל הללו.

שחקני נערים ב' של מכבי חיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)שחקני נערים ב' של מכבי חיפה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בקבוצות הטרומים של המועדון יאמנו מתן אלמליח, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני והוראה, מורה לחינוך גופני אשר מתמחה בלימוד יסודות המשחק, בעל תעודת מאמן UEFA A למתן ניסיון רב בעבודה עם שחקני בגילאים הצעירים.

לירן פינטו, בעל תעודת מאמן UEFA A. לירן היה בתפקיד עוזר המאמן בשנתונים 2006/2007 ומתקדם לתפקיד המאמן הראשי.

בני הרשקוביץ, בוגר תואר ראשון (.B.Ed) בחינוך גופני, בעל תעודת מאמן UEFA A. בני מאמן ותיק, אשר מתמחה בלימוד יסודות המשחק, בעל ניסיון בעבודה עם שחקנים בגילאים הצעירים.

מכבי חיפה אלופת ליגת העל לנוער (עמרי שטיין)מכבי חיפה אלופת ליגת העל לנוער (עמרי שטיין)

את החטיבה התחתונה העוסקת בלימוד יסודות המשחק ופיתוח מיומנויות מוטוריות ירכז יניב לוגסי, בעל תעודת מאמן UEFA A, שאימן בעונה הקודמת את קבוצת U12 והינו בעל ניסיון עשיר בשכבות הגיל העוסקות בלימוד יסודות המשחק. 

תחומים נוספים:

מכבי חיפה נהלל - אורי גרופר ימשיך בתפקידו במנהל המקצועי של מחלקת הנוער בנהלל . יוסי צרפתי ימשיך בתפקידו כמנהל בי"ס לכדורגל של האקדמיה ויהיה אחראי גם על שיתופי פעולה עם אגודות ומועדונים.

האנליסט הראשי יהיה עידן יונה והוא ירכז את פעילות המחלקה לניתוח וידאו ואנליזה. על האיתור והסקאוטינג יהיה אחראי מאור בורג, שימשיך לרכז את תחום הסקאוטינג בנוער לצד תפקידו בקבוצה הבוגרת.
 

מי שיעזבו את המועדון הם רענן דגן שהיה אחראי על הפיתוח המנטלי, טרי אטרווה ועופר אקשטיין שהיו מאמני כושר, מתן אלדס הפיזיוטרפיסט, אלירן מזרחי שאימון את נערים ב' ובר כהן שאימן את ילדים א'.

עלי מוחמד מוצג במדי מכבי חיפה
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */