יום שישי, 29.03.2024 שעה 04:37

דקה לפני טוקיו: Mizuno מתחברת למקצוענים

החברה היפנית, עם וותק של 115 שנה, היא מלבישת המדים הרשמיים של המשלחת הישראלית באולימפיאדת טוקיו 2020. המסר המרכזי: המקצוענים לובשים Mizuno

|
חברי המשלחת לטוקיו (צלם: אבי ולדמן)
חברי המשלחת לטוקיו (צלם: אבי ולדמן)

לפני מספר ימים התבשרנו כי הוועד האולימפי והוועד הפראלימפי בישראל הציגו את המדים הרשמיים למשחקי אולימפיאדת טוקיו 2020. מדי התלבושת הרשמיים של המשלחת הם של חברת Mizuno היפנית, כאשר באירוע נכח שגריר יפן בישראל, קואיצ’י מיזושימה, שבירך את המשלחות.

רוצים לדעת עוד על MIZUNO? לחצו כאן

את המדים הציגו בין היתר מאמנת ההתעמלות האמנותית אלה סמופלוב, הקלע האולימפי לשעבר ומאמן האימפריאליים גיא סטריק, האתלט האולימפי לשעבר והמאמן רוגל נחום, מאמן נבחרת התעמלות המכשירים סרגיי ויסבורג, ליהי בן דוד קפטנית נבחרת הנשים בכדורשער, ורד אבנעים עוזרת מאמן הכדורשער, שחקן הבוצ’ה נדב לוי ואלופת אירופה בשחייה 200 מ' מעורב אישי,  אנסטסיה גורבנקו.

עבור אלו מכם שאינם מכירים את מותג הספורט היפני נספר שדי קל להבין מדוע הסלוגן של המותג הנו המקצוענים לובשים Mizuno. מדובר במותג שהוקם לפני 115 שנים ביפן, המבוסס על ערכים של מקצוענות ומצוינות, כמיטב המסורת היפנית.

כבר מוכנים למשחקים האולימפיים בטוקיו (צלם: אבי ולדמן)כבר מוכנים למשחקים האולימפיים בטוקיו (צלם: אבי ולדמן)

כדי להבין את חשיבות המסורת והוותק יש לזכור שהמותגים שיותר מוכרים לציבור דוגמת פומה (1948), אדידס (1949), ריבוק (1958) ונייקי (1964) אפילו לא מתקרבים לוותק של 100 שנים, ושהחברה היפנית החלה לייצר מוצרי ספורט על אדמת ארה”ב עוד לפני שנייקי למשל בכלל נוסדה. בנוסף למפעלי החברה ביפן ובארצות הברית, לחברה יש גם מפעלים בגרמניה, סין, צרפת, סקוטלנד והונג קונג.

Mizuno איננה מסתפקת במסורת ובסטנדרט הייצור הגבוה והקפדני שהציבה בשוק, אלא היא גם מתקדמת כל העת מבחינה טכנולוגית. החברה יכולה להתגאות במעל 35 טכנולוגיות שונות ובלעדיות כאשר בארץ הטכנולוגיות אשר נמצאות בקדמת הבמה קשורות לא פעם לתחום הריצה, אשר רק הולך ותופס תאוצה עם השנים, ולראיה כמות המירוצים וקבוצות הריצה אשר מציפים את ישראל בשנים האחרונות.

קרל לואיס האגדי (רויטרס)קרל לואיס האגדי (רויטרס)

ואם כבר הזכרנו ריצה, קשה שלא להזכיר כי לחברה היה בעבר הסכם חסות עם אחד מהספורטאים הגדולים ביותר בכל הזמנים: האצן והקופץ לרוחק קרל לואיס האמריקאי, אשר בעבר שבר פעמיים את שיא העולם במאה מטרים, כאשר הוא מחזיק ברקורד של 9 מדליות זהב אולימפיות וב-8 מדליות זהב מאליפויות עולם.

מחזור המכירות של המותג בעולם הינו 1.9 מיליארד דולר בשנה. מדובר בחברה ציבורית אשר משרדיה נמצאים באוסאקה שביפן.

בכל הקשור לזירה המקומית, נראה כי ייבואנית המותג MGS בחרה בשיתוף הפעולה עם המשלחות הישראליות לטוקיו כיריית הפתיחה למהלך שיווקי אסטרטגי, אשר מטרתה בהמשך היא להגדיל את נתח החברה בשוק מוצרי הספורט הישראלי – בטח בכל הקשור לציוד מקצועי איכותי ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר.

ומה באשר למקצוענים שלנו בישראל?

מדי התלבושת של המשלחת הישראלית האולימפית וכל הצוות המלווה, עוצבו על ידי המעצבים של Mizuno ביפן, ובמיוחד עבורם. ההשראות העיצוביות לקוחות בעיקר מהמסורת היפנית, ובראשן הקווים הקליגרפיים האופייניים לתרבות היפנית, כמו גם העיצוב הנקי שכל כך מהותי עבורם.

אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ואלופת אירופה בשחייה 200 מ' מעורב אישי (צלם: אבי ולדמן)אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ואלופת אירופה בשחייה 200 מ' מעורב אישי (צלם: אבי ולדמן)

הצבעוניות הינה כמובן בהשראת צבעי הלאום הישראלי – כחול ולבן, כאשר החלק הקדמי של המדים מתאפיין בלוגו הוועד האולימפי בישראל ולוגו החברה בלבד, עם אלמנטים גראפיים עדינים ברקע ופס באזור הכתפיים.

הבדים (פוליאסטר וספאנדקס) נבחרו בקפידה עבור הספורטאים הישראלים, ומאחוריהם עומדים שלושת השיקולים המנחים עבור כל מקצוען בספורט: יכולת נידוף זיעה, עמידות לאורך זמן ודגש על בד עם משקל קל, המקל על תנועת הספורטאי, ומעניק נוחות מקסימאלית.

רוצים לדעת עוד על MIZUNO? לחצו כאן

יש התלהבות גם מיופיים של המדים החדשים

השחיינית אנסטסיה גורבנקו, אלופת אירופה במשחה ל-200 מ' מעורב אישי, התייחסה למדים החדשים של Mizuno: “הבגדים שקיבלנו הם של נותני החסות שלי כך שזה נורא נחמד ללבוש אותם גם במשלחת האולימפית. הכי יפים שראיתי עד כה. מרגש אותי להיות חלק מהמשלחת, זה גם קצת מלחיץ אבל זה מרגש מאוד. זה חלום ילדות שמתגשם”.

אלכס גלעדי עם השגריר היפני (שחר גרוס)אלכס גלעדי עם השגריר היפני (שחר גרוס)

השגריר היפני קואיצ’י מיזושימה בירך: “אני שמח מאוד שחברה יפנית היא זו שאחראית על המדים הרשמיים של המשלחות הישראליות. יש לכם מדים יפים ואתם צריכים להיות גאים בזה. אני יפני ואני אומנם רק השגריר בישראל, אני אשמח לראות את הספורטאים הישראלים מצליחים ביפן. אני מאחל לכם בהצלחה”.

מנכ”ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג אמר: “זה רגע מרגש. אנחנו משיקים את התלבושת של שתי המשלחות, והחיבור עם המשלחת הפראלימפית הוא חשוב עבורנו במסר של שוויון ודרך משותפת. הפעם נבחר מוצר שמספר סיפור. Mizuno שהיא חברה מובילה ביפן וזה צעד ראשון בדרך למשחקים האולימפיים”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */