יום שישי, 29.03.2024 שעה 04:05

פיאניץ' מבוקש באיטליה, המו"מ עם דיבאלה יואץ

העברות: יובנטוס ואינטר מעוניינות בקשר וינסו לבצע טרייד. יובה תציע לדיבאלה 10 מיליון לעונה. טוטנהאם פנתה לקונטה, לוקאקו: "אני נשאר באינטר"

|
מיראלם פיאניץ' ופאולו דיבאלה (רויטרס)
מיראלם פיאניץ' ופאולו דיבאלה (רויטרס)

חלון ההעברות לקראת עונת 2021/2022 ברחבי אירופה כבר איתנו וביבשת ממשיכים לעסוק בהעברות אפשריות ובסגירת עסקאות רשמיות. כאן ב-ONE נרכז לכם בכל יום את העדכונים החמים ביותר בשוק.

חדשות רשמיות:

# וולפסבורג החתימה את המאמן מארק ואן בומל במקומו של אוליבר גלסנר שעזב לפרנקפורט. ההולנדי שכשחקן כיכב בין היתר בפ.ס.וו. איינדהובן ובאיירן מינכן, אימן את פ.ס.וו. בעונת 2018/19 ולאחרונה כיהן כמאמן נבחרת איחוד האמירויות, חתם עד 2023.

ספקולציות חמות

רומאלו לוקאקו: ”אני נשאר באינטר. דיברתי עם סימאונה אינאזגי, אולי אני לא צריך להגיד שהוא המנג’ר החדש...היו שיחות חיוביות מאוד. אני מרגיש טוב באינטר”. החלוץ אישר את הישארותו באליפות איטליה ושם סוף לשמועות על עזיבתו. 

# בגרמניה מדווחים שאריק צ’ופו מוטינג יאריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2023 ונשארו כמה פרטים קטנים בכדי שהעסקה תהפוך לרשמית. המאמן החדש של באיירן, יוליאן נגלסמן מאוד רוצה לשמור עליו כגיבוי לרוברט לבנדובסקי.

# ג’ורדי אלבה התייחס לעתידו בברצלונה: “יש לי חוזה לעוד שלוש שנים ואני רואה את עצמי ממלא אותו בברצלונה. יש גם את ההחלטה של המועדון, אבל הכוונה שלי היא להישאר כאן כל החיים”.

# מנצ’סטר יונייטד ממשיכה בחיפושיה אחר מגן ימני שיגבה את ארון וואן-ביסאקה, לצד הדיווחים על קירן טריפייר, הדיילי מייל מפרסם כי השדים האדומים נכנסו למירוץ אחר שחקנה של ליל זקי צ’ייק והם מוכנים לשלם עבורו 13 מיליון ליש”ט. במקביל, השדים האדומים הביעו עניין בהקאן צ’לנהאולו, הפליימייקר של מילאן, שמשך עניין גם מיובנטוס.

# העיתונאי פבריציו רומנו דיווח כי טוטנהאם כבר יצרה קשר עם המאמן אנטוניו קונטה לקראת העונה הבאה. העניין כמובן הוא לא סופי והשיחות מתנהלות לגבי פרטי החוזה וגובה המשכורת. קונטה הוא אחת מהאופציות שעלו כשהאקס, מאוריציו פוצ’טינו, עדיין על הכוונת. דיווח מאוחר יותר של רומנו מסר שהלונדונים מעוניינים במנהל המקצועי של יובנטוס לשעבר, פאביו פרטיצ’י, כדי שיהיה המנהל המקצועי שלהם.

# אינטר רוצה להחתים את אמרסון, המגן השמאלי של צ’לסי, שעשוי לקבל את מקומו של אשלי יאנג בהרכב. סימאונה אינאזגי, המאמן החדש של אלופת איטליה, העריך את יכולתו לשחק במערך של 3 בלמים.

# יו”ר מנצסטר סיטי, חלדון אל מובארק הצהיר בראיון ב-’אס’ שלקבוצה כוונות רציניות לקראת חלון ההעברות ואמר: “הגיע הזמן להעביר מסר”. כזכור, לאחר שסרחיו אגוארו סיים חוזה בשורות הסיטיזנס וחתם בברצלונה, הקבוצה שמחפשת חלוץ שמה על הכוונת שלה את הארי קיין וארלינג הולאנד.

הארי קיין (רויטרס)הארי קיין (רויטרס)

# ב-”סקיי” מדווח כי נונו אספיריטו סנטו, מאמנה הנהדר של וולבס בארבע השנים האחרונות שעזב את הקבוצה עם סיום העונה, מועמד רציני לאמן את אברטון בעונה הבאה. המועדון שמחפש דמות מובילה שתעמוד מאחורי הקווים בגודיסון פארק לאחר עזיבתו של קרלו אנצ’לוטי לריאל מדריד, צפוי לפתוח עם הפורטוגלי בשיחות כאשר גם דייוויד מויס שאימן את הטופיז במשך 11 שנים, מועמד לתפקיד לאחר עונה נהדרת עם ווסטהאם.

נונו אספיריטו סנטו (רויטרס)נונו אספיריטו סנטו (רויטרס)

# צ’לסי, טוטנהאם ואתלטיקו מדריד הביעו עניין בג’ונאס הופמן, קשרה של בורוסיה מנשנגלדבאך. הגרמני בן ה-28 מחזיק בחוזה לעוד שנתיים אצל הסייחים ונמנה על הסגל המורחב של נבחרת גרמניה.

הופמן חוגג (רויטרס)הופמן חוגג (רויטרס)

# ב’בילד’ הגרמני דווח כי מנצ’סטר סיטי יצרה קשר עם סוכנו של אנדרה סילבה, חורחה מנדס, בנוגע למעבר אפשרי של החלוץ שכיכב במדי איינטרכט פרנקפורט העונה. המועדון הגרמני ידרוש עליו סכום שנע באזור ה-40 מיליון אירו כאשר יועציו יקבלו כרבע מהסכום.

אנדרה סילבה חוגג (רויטרס)אנדרה סילבה חוגג (רויטרס)

# בספרד ואיטליה טוענים כי אתלטיקו מדריד הגישה הצעה לאינטר עבור החלוץ הארגנטינאי לאוטרו מרטינס, בסכום הנע בין 40 ל-50 מיליון אירו. על פי הדיווח, הנראזורי לא יעמידו את השחקן למכירה וההצעה נדחתה על הסף.

# על פי דיווח בכמה כלי תקשורת באירופה, יובנטוס ואינטר מעוניינות להחתים את מיראלם פיאניץ’ שאינו נמצא בתוכניות של ברצלונה לעונה הבאה. הקטלונים רוצים להשאיל את השחקן עם חובת רכישה בסיום העונה, כאשר גם עסקת טרייד נמצאת על הפרק והבלם מתיאס דה ליכט, הוזכר כאופצייה אפשרית מבחינת בארסה.

מיראלם פיאניץ' (La Liga)מיראלם פיאניץ' (La Liga)

# בתקשורת האיטלקית מפרסמים כי יובנטוס תאיץ את המשא ומתן על הארכת החוזה של פאולו דיבאלה, כאשר במועדון ובמיוחד מסימיליאנו אלגרי רוצים לראות את השחקן ממשיך. הגברת הזקנה תציע חוזה עד 2025 עם שכר של 10 מיליון אירו לעונה, ובימים הקרובים תתקיים פגישה עם סוכנו חורחה אנטון.

פאולו דיבאלה חוגג (רויטרס)פאולו דיבאלה חוגג (רויטרס)

# בכלי התקשורת בצרפת טוענים כי פאריס סן ז’רמן עדיין משוכנעת שמאוריסיו פוצ’טינו יישאר, למרות הדיווח לפיו הודיע למועדון על עזיבה. טוטנהאם בתמונה, אך כל עוד המאמן לא יצהיר פומבית על רצונו לעזוב, אין כל כוונה לשחרר אותו.

מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)מאוריסיו פוצ'טינו (רויטרס)

# פיורנטינה מנהלת משא ומתן מתקדם עם פורטו על סרחיו אוליביירה, שנמצא בשלב הזה בעדיפות עליונה במועדון. הסגולים רוצים מאוד את הקשר הפורטוגלי בן ה-28, שכזכור הדיח את יובנטוס מליגת האלופות עם שער בהארכה.

סרחיו אוליביירה כובש (רויטרס)סרחיו אוליביירה כובש (רויטרס)

# פ.ס.ז’ רוצה להאריך את ההשאלה של מויס קן לעונה אחת נוספת, אך אברטון תחליט בנוגע לעתידו של החלוץ רק לאחר שתמנה מאמן חדש במקומו של קרלו אנצ’לוטי שעזב לריאל.

מויס קן (רויטרס)מויס קן (רויטרס)

מתיאו גנדוזי, קשרה בן ה-22 של ארסנל, סיכם את תנאיו האישיים במארסיי עד 2025. הקבוצה הצרפתית מנהלת משא ומתן עם הלונדונים שמעוניינים למכור את השחקן בקיץ הקרוב.

# ולנסיה מחפשת קשר אחורי ומעוניינת בג’פרסון לרמה מבורנמות’ ונבחרת קולומביה. הקשר שיחק ב-44 משחקים מתוך 46 העונה.

הסרטון שגרם לאוהדי סיטי לשנוא את אברה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */