יום רביעי, 17.04.2024 שעה 02:41
ליגת ווינר סל 23-24
86%1749-200422מכבי ת"א
76%1744-198921הפועל ת"א
73%1777-187122עירוני רמת גן
60%1557-162120הפועל ירושלים
57%1654-172121הפועל חולון
50%1818-179222בני הרצליה
50%1859-181922עירוני קריית אתא
43%1879-174821הפועל חיפה
39% 1915-189923עירוני נס ציונה
38%1706-168521הפועל עפולה
30%1711-152520הפועל אילת
24%1860-173021הפועל ב"ש/דימונה
23%1956-178122הפועל גליל עליון
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 18/04, 20:45
  • מכבי ת"א
  • הפועל עפולה
  • שישי, 19/04, 13:45
  • הפועל ת"א
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 21/04, 18:00
  • בני הרצליה
  • עירוני רמת גן
  • ראשון, 21/04, 18:15
  • הפועל אילת
  • הפועל חולון
  • ראשון, 21/04, 20:30
  • הפועל ירושלים
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שלישי, 30/04, 00:00
  • עירוני קריית אתא

כספי: עצוב על הזרים שעזבו, אבל מבינים בגדול

שחקן מכבי ת"א אחרי הניצחון 65:86 על הפועל חולון: "ניסינו לתת לכל אחד מרחב בתקופה הזאת, מצב לא נעים גם לישראלים", יאניס: "הגנה נהדרת, שלטנו"

|
עומרי כספי וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)
עומרי כספי וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב רשמה ניצחון גדול היום (שבת), 65:86 על הפועל חולון, בהצהרת כוונות של מוליכת הליגה שניצחה את הקבוצה מהמקום השני בטבלה ושמרה על מאזן מושלם בבית העליון, בו הבטיחה ביתיות לכל אורך הפלייאוף. בסיום המשחק עמרי כספי התייחס למשחק של קבוצתו. 

סיכום המשחק: ”משחק טוב שלנו, אחרי שהיינו קצת חלודים. עצרנו את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה על 63 נקודות, הצלחנו למנוע מהם לצאת למתפרצות ולהמשיך להגנה. שמרנו היטב גם נגד גלבוע, הם קלעו יותר טוב בדקות האחרונות אבל אנחנו משחקים הגנה טוב וצריך להמשיך עם זה”.

ספרופולוס: "שלטנו במשחק"

עזיבתם של טיילר דורסי ואלייז’ה בראיינט: ”ברור שהפסדנו שני כלים משמעותיים בעמדות הגארד, טיילר ואלייז’ה. אחד הדברים שדיברנו עליהם בקבוצה זה שאנחנו צריכים לעבור את זה ביחד, גם מבחינת הכדורסל. זאת הזדמנות בשביל כולם להתעלות. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו, מההתקפה שמבוססת על סקוטי ווילבקין. צריך להניע את הכדור, אנג’לו קלויארו יותר מעורב”.

הסברת המצב הביטחוני לזרים: ”מצב לא נעים, גם לנו כישראלים. בכל זאת מדובר על ירי טילים, אזעקות וכל מה שקרה בתוך המדינה. מצד אחד ניסינו להרגיע ולהסביר את המצב כמה שאפשר, שחקנים כמו ווילבקין וכריס ג’ונס תמכו וזה עזר מאוד. נתנו מצד שני לכל אחד את המרחב שלו, גם לאלה שבחרו לעזוב ולאלה שבחרו להישאר. אנחנו מכבדים את הדעה של אלה שרצו לעזוב ועצובים מזה שעוזבים, אבל מבינים בגדול”.

גיא פניני ועמרי כספי (איציק בלניצקי)גיא פניני ועמרי כספי (איציק בלניצקי)

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס, התייחס גם הוא לביצועי קבוצתו: “הגבנו טוב, הצלחנו לעצור את קבוצת ההתקפה הטובה ביותר על 65 נקודות וזאת הצלחה. זה טוב מאוד והוביל אותנו לניצחון, מתחילת המחצית השנייה היה לנו מומנטום טוב בהתקפה והגנה חזקה. זאת תוצאה טובה מאוד, עקבנו אחרי התוכנית שלנו. הופעה טובה, מבפנים ומבחוץ. אני מרוצה מהמשחק של הקבוצה אחרי המחצית. השליטה במשחק התחילה מההגנה והובילה אותנו לניצחון, יש לנו עוד משחק נגד ירושלים בשני ואז נתרכז בגביע ובפלייאוף. שלטנו במשחק”.

השפעת האוהדים: “אני רוצה להודות לאוהדים שהגיעו לכאן היום ועזרו לשחקנים, זה נהדר לשחקנים ולקבוצה. אני חושב שהייתה הופעה טובה מאוד ושיחקנו כדורסל טוב, שכיף לראות. אני מקווה שיהיו יותר אוהדים במשחק הבא, כי התמיכה של האוהדים שעוקבים אחרינו מחזקת את הקבוצה. היו פחות בגלל הקורונה, אבל אם הם יחזרו ויתמכו זה ישפיע לטובה ב-3 המשחקים האחרונים של העונה”.

אנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ' (איציק בלניצקי)אנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ' (איציק בלניצקי)

ההתקפה בלי בראיינט ודורסי: ”לקחנו 42 זריקות ל-2 ו-20 מה-3, יש לנו שיווי משקל טוב ואנחנו יכולים לשחק בפנים ובחוץ, כי יש לנו גם שחקנים גדולים וגם הרכבים שיכולים לרוץ. זה מה שעשינו הערב. היו דקות ששיחקנו בהן עם קלויארו והרכב קטן, או עם כספי וזיז’יץ’ והרכב גדול יותר. אני חושב שתקפנו בחוכמה. הגנתית אני חושב שהמשמעת הטקטית הייתה טובה, השחקנים עקבו אחרי התוכנית”.

קבלת ההחלטות בהתקפה: ”אני חושב שקיבלנו החלטות בצורה טובה במשחק הזה, במהלך המשחק היו לנו מצ’-אפים טובים. אני שמח שיובל זוסמן היה בריא ותרם בהגנה, הוא היה אקטיבי גם בהתקפה ושיחק חכם מאוד”.

המשחק של דראגן בנדר: ”המשחק שלו שונה ממה שהיה בארצות הברית. דראגן וזיז’יץ’ צעירים, רק בני 24. הם היו באן.בי.איי בעבר וזה משחק שונה, הגנה שונה לעומת מה שיש במכבי תל אביב, הם נמצאים בתפקיד הזה בפעם הראשונה בקריירה”.

יאניס ספרופולוס וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)יאניס ספרופולוס וסקוטי ווילבקין (איציק בלניצקי)

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס: "המחצית הראשונה שלנו שיחקנו כדורסל טוב והגיע לנו להוביל, נתנו למכבי לרוץ בדקה האחרונה ולסגור את הרבע השני טוב. השלשה של סקוטי הציגה תמונה לא אמיתית. והתחלנו את הרבע השלישי עם 2 דקות רעות, וזה היה המשחק. איבדנו את הביטחון, חסרים לנו שחקנים אבל אני לא תירוצים, לא רוצה לבכות”.

על העומס: ”לוח המשחקים לא מקובל, זה לא פלייאוף. מי שקבע את זה לא שיחק כדורסל, השחקנים יקומו עם כאבים, יעשו רק טיפולים, נראה וידאו לקראת אילת ואז הם צריכים לשחק שוב, והם יפצעו. אם הליגה אוהבת את התמונה של שמונה שחקנים שיכלו להתחמם. למה זה טוב? לזכויות השידור. תשאלו את השחקנים, הם לא ירצו לקבל שכר כדי למות על הפרקט. זכויות השידור לא ישלמו את הפציעות של השחקנים. לשחק כל יומיים בשביל המקומות 2-4? זה מדהים שלא מתקשרים לשאול אותנו. מה אני אגיד להם מחר? אני לא מפחד להגיד את האמת של כל המאמנים. זה לא מקובל לבריאות השחקנים אני מקווה שנהיה פה שוב ב-9 ביוני לשחק את המשחקים הגדולים ביד אליהו. יש עוד דרך ארוכה עד לשם”.

סטפאנוס דדאס (שחר גרוס)סטפאנוס דדאס (שחר גרוס)

ההתקדמות של הקבוצה בצל המצב: “זה מתסכל, גם בשנה שעברה קידמנו את הקבוצה והיה קורונה, ועכשיו טיירוס נפצע, אני בטוח שאייזיאה מיילס יחזור, אם הוא לא יחזור זה לא טוב בשבילו. טיירוס נפצע והבאנו את סוקולובסקי שהוא שחקן עם אופי, שחקן שיוסיף לכימיה שלנו, ויגיע לקו העונשין, דבר שחסר לנו בלי טיירוס. ננסה לחיות ככה את הפלייאוף. זה מתסכל, אבל נצטרך להילחם”.

המשך העונה: ”מגיע לנו להיות בגמר נגד מכבי, מבלי לזלזל בגלבוע ובאילת. נצטרך להיות במקום השני או השלישי כדי להימנע ממכבי, וכדי שהם ימנעו מאיתנו עד הגמר. הם פייבוריטים. בשבילי מכבי זה דרבי, המשחק הבא הוא יותר חשוב לנו מהמשחק הזה".

גדולה עליה. מכבי מביסה את חולון 65:86
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */