יום רביעי, 24.04.2024 שעה 15:17

במכבי ת"א עתרו נגד קיום חצי הגמר בחמישי

האלופה דרשה מביה"ד העליון של ההתאחדות שלא לקיים את המפגש מול הירוקים בעוד יומיים בטענה לחוסר ספורטיביות: "חיפה הטילה וטו". הדיון יתקיים היום

|
דור פרץ וצ'ירון שרי (רדאד ג'בארה)
דור פרץ וצ'ירון שרי (רדאד ג'בארה)

אחרי ההודעה על קיום חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב באצטדיון סמי עופר, מכבי תל אביב הגישה היום (שלישי) עתירה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בדרישה שלא לקיים את המשחק במועד שנקבע. בהתאם להחלטת בית הדין, במכבי ת״א ישקלו פנייה לבית המשפט המחוזי.

הצהובים טוענים כי ההחלטה על קיום המשחק ביום חמישי הקרוב גורמת לפגיעה ספורטיבית קשה במועדון בשחקנים ובאוהדים לאור המצב הביטחוני, וזאת יחד עם העובדה שכל השחקנים הזרים למעט אחד עזבו את הארץ בשל ההסלמה במדינה. “ההחלטה התקבלה בחוסר סמכות וחוסר סבירות קיצוני, שכן על פי התקנון היה על ההתאחדות לקיים ישיבת הנהלה”, נאמר במכבי ת”א.

דן גלזר עולה מעל צ'ירון שרי (רדאד ג'בארה)דן גלזר עולה מעל צ'ירון שרי (רדאד ג'בארה)

כמו כן שאלה נוספת שעולה מהבקשה של האלופה ומסירוב הירוקים והטיעון בנוגע לצורך לשחרר שחקנים לנבחרות עד ה-31.5 היא שכרגע גם ככה וללא קשר לדחייה המבוקשת של הצהובים היה אמור להתקיים בתאריך זה גמר גביע המדינה/מחזור הנעילה. אז האם צ’ירון שרי וניקיטה רוקאביצה, שצריכים להשתחרר לסגל נבחרותיהם, אכן לא היו משחקים במשחק שכזה, שיכול להכריע אליפות או לזכות בגביע?

החלופה שמכבי ת"א מדברת עליה בהודעה שהם הוציאו מדברת למעשה על כך שבמקום לקיים את המשחק ביום חמישי הקרוב, יתקיים מחזור הליגה האחרון ב-29.5. משחק חצי הגמר ייערך יומיים לאחר מכן ומשחק הגמר יתקיים ב-3.6. זה דוחה בשבוע את סיום העונה. ההתאחדות, המנהלת והפועל ת"א הבהירו שמבחינתן אין מניעה ללו"ז הזה לטענת אנשי מכבי ת"א. אולם על פי דברי מכבי ת"א, נציג מכבי חיפה, יעקב שחר, מסר כי לאחר שהתייעץ עם ברק בכר הוא סבור כי מדובר בלו"ז צפוף מדי ולכן מכבי חיפה עומדת על קיום המשחק ביום חמישי הקרוב. 

כמו כן מציינת מכבי ת"א בעתירה שלה כי בתאריך 16.5.21 (לפני יומיים), הסכימה עקרונית מכבי חיפה להארכת סיום הליגה מעבר לחודש מאי. אלא שכן הוצעה החלופה המדוברת, מכבי חיפה חזרה בה מהסכמתה העקרונית. 

המתווה שהוצע בישיבה היום ונפסל דיבר על 5 משחקים ב-12 ימים: 23.5 ליגה, 26.5 ליגה, 29.5 ליגה, 31.5 חצי גמר, 3.6 גמר”.

צ'ירון שרי ודן גלזר (רדאד ג'בארה)צ'ירון שרי ודן גלזר (רדאד ג'בארה)

העתירה הוגשה לאחר שבמשך השבוע האחרון פעלה מכבי ת"א במאמץ רב, בשיחות ובמכתבים עם אנשי ההתאחדות, בניסיון למצוא פתרון ספורטיבי ושוויוני לכל הצדדים. למרות המאמצים הללו ולמרות שנמצא מתווה שניתן היה להסכים עליו, בתום ישיבה שהתקיימה בנוכחות כל הנציגים הרלוונטיים נדחתה דרישת מכבי ת"א שלא לקיים את המשחק ביום חמישי. 

בסעיף 9 בעתירה של מכבי ת”א נכתב: “לאחר ההחלטה התקיימה פגישה בהשתתפות נציגי מכבי ת”א, מכבי חיפה, ההתאחדות והמנהלת, בניסיון להגיע בכל זאת להסכמות על לוח משחקים חדש. כל הצדדים, לרבות הפועל ת”א ובית”ר ת”א/בת ים הסכימו כי משחק חצי הגמר יתקיים ב-31 במאי, וכי מחזור הסיום של הליגה ייערך ב-29 במאי. אולם, מכבי חיפה טענה כי לוח המשחקים ‘צפוף מדי’ – ולמעשה הטילה וטו בנושא”.

שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (רדאד ג'בארה)

בסעיף 10 נכתב: “לפרות הפגיעה החמורה בשוויון והנזר הספורטיבי העצום שייגרם למכבי ת”א, ההתאחדות החליטה לקבל את התנגדות זו ולמעשה להעניק למכבי חיפה זכות וטו, בעניין שבו האינטרס הספורטיבי שלה מובהק וברור – מכבי ת”א תופיע למשחק בסגל חסר ביותר והמשחק ישוחק באצטדיונה הביתי של מכבי חיפה – והמועד נותר על כנו”.

יתר הסעיפים בעתירה והטענות של מכבי ת”א

בחזרה לעתירה של האלופה: “2. כפי שנפרט להלן, ההחלטה לקיים את המשחק (בכלל), ההחלטה על דחייתו למועד אליו נדחה וההחלטה לקיימו דווקא בחיפה, התקבלה שלא כדין, ללא סמכות ובחוסר סבירות קיצוני. 

3.בין היתר, ההחלטה התקבלה בלא כינוס של הגורמים המוסמכים לקבל את ההחלטה, שהם הנהלת ההתאחדות או המזכירות, אשר בכל מקרה מן הראוי היה שיתכנסו ויקבלו את ההחלטה בנסיבות החריגות שנוצרו - והיא התקלה מבלי להביא בחשבון את כלל השיקולים הרלוונטיים שנדרש להביאם בחשבון, לרבות הפגיעה ברוח הספורט, הפגיעה הקשה במכבי ת"א ובאוהדיה, והמצב הביטחוני עצמו, שיש בו לכדי להטיל בספק את נחיצות קיום המשחק בעיתוי הנוכחי ואת האפשרות לקיימו באורח ספורטיבי. 

שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (שחר גרוס)שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (שחר גרוס)

4.נציין כבר כעת, כי בימים האחרונים עזבו את ישראל כל השחקנים הזרים של מכבי ת"א (למעט שחקן זר אחד, שהינו בגיל נוער כבן 18 שנים). גם השחקנים הישראלים והזר היחיד שנותר בארץ, מתגוררים באזור המרכז, תל אביב ודרומה מנה ובימים האחרונים הם ובני משפחותיהם נמצאים תחת שגרה של טילים, פחד ומתח רב. כמו כן, לנוכח המצב הביטחוני, מכבי ת"א אינה מקיימת אימונים סדירים והכנותיה למשחק נפגעו קשות.

5.על רקע זה, מכבי ת"א פנתה בשבוע האחרון שוב ושוב לגורמים שונים בהתאחדות בדרישה שלא לקיים את המשחק עד שהמצב יאפשר את קיומו הספורטיבי הראוי, שלא "תחת אש" במלוא מובן המילה, כך שיהיה לו ערך אמיתי ולא כדי לצאת ידי חובה, "יהיה מה שיהיה.

שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

6.מדובר בסיטואציה חריגה ביותר, מנוגדת לדין ולתקנונים, שיש לה השלכות רוחב על הענף כולו ועלולה להשפיע במישרין על ההישגים הספורטיביים של הקבוצות המעורבות, שלצורך השגתם הקבוצות מתאמנות כל העונה ובעליהן משקיעים ממון רב בפעילותן. בכל הכבוד, החלטה שכזו לא יכולה ולא צריכה להתקבל בהתייעצויות פנימיות, תוך התעלמות משיקולים כבדי משקל במישור הספורטיבי ובאופן חד צדדי, מבלי שנשקלו מלוא ההשלכות ומבלי שהובאו בחשבון חלופות אפשריות.

7.אין מדובר במחדל מקרי או בתקלה. מכבי ת"א שבה וטענה בפני ההתאחדות כי ההחלטה בעניין חייבת להתקבל בהנהלת ההתאחדות או במזכירות. ההתאחדות בחרה שלא לקיים דיון בעניין זה וחרף זאת הודיעה כי המשחקים יתקיימו השבוע באצטדיון סמי עופר, מבלי לקיים תחילה דיון בהנהלה או במזכירות. ההחלטה התקבלה גם על אף הבטחה מפורשת של יו"ר ההתאחדות, לקיים שיחה בין המועדונים וההתאחדות, למציאת מועד מתאים”.

אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג'בארה)

8.מכבי ת"א גם חזרה והבהירה בפניותיה כי הגורם המוסמך לקבל את ההחלטה בעניין הוא הנהלת ההתאחדות או המזכירות- וכי מדובר בהחלטה עקרונית שלא ניתן לקלב כלאחר יד ועל בסיס התייעצויות חשאיות כאלו ואחרות (עניין שמהווה פתח להחלטה על בסיס עמדות אישיות ובחוסר שקיפות)”.

שחקני מכבי ת"א מודים לקהל (ניסן עייש)שחקני מכבי ת"א מודים לקהל (ניסן עייש)

21.לפי הידועה לעותרת ולפי פרסומים בעניין, ההחלטה התקבלה ללא כינוס של האורגנים המוסמכים בהתאחדות. מטעם זה ועל מנת שתוכל לכלכל את צעדיה, פנתה העותרת ביום 11.5.2021 בשעות הערב וביקשה לקלב מסמכים ופרטים אודות ההחלטה שהתקלבה והתהליך בו התקבלה. בין היתר, ביקשה העותרת לדעת אילו אפשרויות נשקלו לעניין מועדי המשחקים והאם נדונו כל ההשלכות הרלוונטיות בקשר עם ההחלטה לרבות השלכות כלכליות, חשיפות אפשריות ואחרות.

"למכבי חיפה אינטרס ספורטיבי ברור"

22.בסמוך לאחר משלוח מכתב זה, החלטה מתקפת טילים על העיר ת”א ואזור המרכז, שנשמכה גם בשעות הקטנות של הלילה. כתוצאה מכך נוצר לחת כבד בקרב השחקנים הזרים של מכבי ת”א. ובהמשך לכך התקבלה החלטה של פיקוד העורך המקבילה התקהולויות במקומות שאין בהם מרחב מוגן. 

23.ביום 11.5.2021 בשעה 23:00 העבירה המשיבה לעותרת את החלטת ועדת ליגה וגביע שהתקבלה מוקדם יותר באותו היום, שבו התייחסות (לא עניינית, בכל הכבוד) לפניית העותרת מיום 11.5.2-21. רק אז התברר למכבי ת”א כי ועדת ליגה וגביע כבר החליטה שמשחק חצי גמר גביע המדינה בין הותרת לבין קבוצת מכבי חיפה יתקיים ביום 13.5.2021 באצטדיון סמי עופר, בכפוף להערכת מצב. 

שחקני מכבי תל אביב באימון בנתניה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)שחקני מכבי תל אביב באימון בנתניה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

24.ביום 12.5.2021 השיבה ההתאחדות (באמצעות מנהל המחלקה המשפטית, עו”ד אמיר נבון) לפניית העותרת מיום 11.5.2021 וטענה כי החלטת וועדת ליגה וגביע על דחיית המשחק והעתקתו לאצטדיון סמי עופר התקבלה בסמכות על פי הוראות תקנון גביע המדינה ותקנון האליפות.

25.במקביל, ביום ה-12.5.2021 פרסמה המשיבה ביחד עם מנהלת הליגות בכדורגל המקצועניות עדכון על מועדי משחקי קבוצות הליגה המקצועניות. המשיבה הודיעה (חד צדדית) כי משחק חצי הגמר בין העותרת לבין מכבי חיפה יידחה ליום ה-17.52021 ויתקיים באצטדיון בלומפילד. כמו כן, נקבע כי אם לא ניתן יהיה לקיים את המשחקים עם קהל, הם יתקיימו ללא קהל ואף במידת הצורך באצטדיונים חלופיים. 

“ההתאחדות, המנהלת והפועל הבהירו שמבחינתם אין כל מניעה ללו"ז שהוצע”

26.ביום ה-12.5.2021 השיבה העותרת למכתב התגובה של המשיבה, העותרת הבהירה כי לעמדתה החלטת ועדת ליגה וגביע התקבלה, בהיעדר סמכות ובניגוד לתקנון גביע המדינה ותקנון האליפות. כמו כן, העותרת טענה כי ההחלטה הייתה צריכה להתקבל, תוך כיום דיון מעמיק של הנהלת ההתאחדות בכל ההשלכות הנובעות מדחיית המשחק, לרבות חלופות ומשמעות העברת משחק חצי גמר הגביע למגרש הביתי של אחד הצדדים, כאשר ידועה כבר זהות אותו צד. 

שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (שחר גרוס)שחקני מכבי ת"א ומכבי חיפה (שחר גרוס)

28.במקביל לאירועים הללו, המצב הביטחוני הלך והחמיר. בכלל זה, גם בליל ה-12.5.2021 וגם ב-13.15.2021 בצהריים נורו מטחי רקטה על גוש דן והשפלה – מקום מגוריהם של מרבית שחקני מכבי ת”א והצוות המקצועי שלה. בעקבות זאת, פנו מרבית השחקנים הזרים והודיעו כי הם חוששים ודרשו לאפשר להם לעזוב את ישראל עד שמצב יירגע, תוך התחשבות לשוב כשהדבר יתאפשר – לצורך סיום העונה. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם דור פרץ (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים עם דור פרץ (רדאד ג'בארה)

29.לפיכך, ביום ה-12.5.2021 נאלצה מכבי ת”א בלית ברירה לאשר למרבית משחקניה הזרים לעזוב את ישראל בשל ההסלמה במצב הביטחוני ולשוב לאחר שהמצב הביטחוני יתייצב. בין השחקנים שעזבו – החלוצים אלכסנדר פשיץ’ וניק בלקמן ושחקני ההגנה אנריק סבוריט, אנדרה ז’ראלדש ולואיס הרננדס. יובהר כי מדובר בשחקני הרכב שעזביתם גרמה לפגיעה ניכרת במצבה המקצועי של מכבי ת”א. 

30.במקביל, החל מיום ה-13.5.2021, לאור המצב הביטחוני וירה הטילים לת”א, החלה העותרת לקיים אימוניה במתחם האימונים של קבוצת מכבי נתניה ללא השחקנים הזרים שעזבו את ישראל. עם זאת, האימונים מתקיימים במתכונת חלקית ומוגבלת, שלא בשעות הרגילות (הואיל והמגרש משמש את מכבי נתניה, המתאמנת במקום) וכמובן בסגל חסר ביותר עניין המשפיע על טיב האימונים. 

איתן טיבי לפני ניקיטה רוקאביצה (עמרי שטיין)איתן טיבי לפני ניקיטה רוקאביצה (עמרי שטיין)

41.בנוסף, ביום 18.5.2021 בשעות הצהריים, התקיימה לראשונה פגישה בהשתתפות נציגי מכבי ת"א ומכבי חיפה ונציגי ההתאחדות והמנהלת, בניסיון להגיע להסכמה על מועד חלופי לקיום המשחק. יוער כי בפגישה זו מכבי ת"א הייתה בעמדת נחיתות שכן החלטה כי המשחק יתקיים ביום חמישי הקרוב, כבר התקבלה ופורסמה בתקשורת ומכבי ת"א מצאה עצמה מנסה לשכנע בניסיון לשנות את ההחלטה.

42.במהלך הפגישה התברר כי קיימת חלופה מעשית לקיום המשחק, באופן שלא יפגע בשוויון בין הקבוצות.

43.כך, על פי החלופה שהוצעה, במקום לקיים את המשחק השבוע, יתקיים מחזור הליגה האחרון (שעשוי להיות לפרוטוקול בלבד) ביום 29.5.2021; משחק חצי הגמר יתקיים ביום 31.5.2021; ומשחק הגמר יתקיים ביום 3.6.2021. היינו - דחייה של שבוע בלבד בסיום העונה, בנסיבות החריגות שנוצרו.

44.ההתאחדות, המנהלת והפועל ת"א הבהירו שמבחינתם אין כל מניעה לקיים את המשחקים בלו"ז שהוצע.

איתן טיבי (שחר גרוס)איתן טיבי (שחר גרוס)

45.ואולם, נציג מכבי חיפה, מר יעקב שחר מסר לאחר שהתייעץ עם מאמן הקבוצה, הוא סבור כי מדובר בלו"ז "צפוף מדי" ועל כן מכבי חיפה מתנגדת לקיום המשחקים במתכונת זו ועומדת על קיום המשחק ביום 20.5.2021, כפי שהוצע (למעשה כבר הוחלט), לפני הישיבה הנ"ל.

46.יודגש כי למכבי חיפה אינטרס ספורטיבי ברור שהמשחק יתקיים השבוע וכי היא תפגוש את מכבי ת"א בסגל חסר ביותר, ללא השחקנים הזרים, במגרשה הביתי, שעה שמכבי ת"א אינה מקיימת שגרת אימונים רגילה ורבים משחקניה ישנים בחדרים מוגנים ובמקלטים וטרודים עקב השפעת המצב הביטחוני על משפחותיהם. בנסיבות אלו, עמדתה של מכבי חיפה בסוגייה הייתה צריכה להיבחן בזהירות ותוך הענקת משקל נמוך, אם בכלל, לעמדתה הספורטיבית בעניין. ואולם בפועל, ההתאחדות אימצה את התנגדות מכבי חיפה ולמעשה העניקה לה זכות וטו שלא כדין.

שחקני מכבי חיפה בסיום (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה בסיום (שחר גרוס)

77.בכל הכבוד לוועדת ליגה וגביע, היא אינה קובעת או מתווה מדיניות ואינה אמונה על קבלת החלטות עקרוניות ומהותיות המשפיעות על הישגים ספורטיביים. ועדת ליגה וגביע היא גורם אדמיניסטרטיבי וגם החלטותיה הן במישור זה בלבד. תפקידה של הוועדה לבחון בין היתר את לו”ז המשחקים ועניינים מנהלתיים אחרים, כאשר לא מערבים שיקולי מדיניות ושיקולי רוחב, מהסוג שיש לשקול בעניין זה.

78.למעשה, על פי דבריו של יו”ר ההתאחדות עצמו, ההחלטה כי משחק חצי הגמר יתקיים ב-20 במאי התקבלה אמש, “בשיחות בין המנהלת להתאחדות”, בטרם התכנסה הנהלת ההתאחדות ומבלי שהתקיים דיון בעניין. 

79.כזכור, במשך שבוע ימים שבה מכבי ת”א ודרשה כי הנהלת ההתאחדות או המזכירו ידונו בנושא ויקבלו החלטה פורמלית בעניין, תוך הבאתם בחשבון של כלל השיקולים הרלוונטיים, תוך מיצוי זכות הטיעון וכיו”ב. במקום להביא את הדברים בפני הנהלת ההתאחדות, שממילא צפויה להתכנס למחרת, התקבלה החלטה במחטף, על ידי צוותים בלתי מוסמכים של ההתאחדות והמנהלת.

שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)

80.מהאמור לעיל ברור כי קבלת החלטה על קביעת משחקי חצי הגמר, לאחר שנדחו יכולה להתקבל אך ורק בישיבת הנהלת ההתאחדות ו/או ישיבת מזכירות ההתאחדות.

81.יובהר כי אין מדובר בעניין טכני או פורמלי. להחלטה על שינוי מועד משחק חצי גמר גביע המדינה, עקב המצב הביטחוני משמעות רבה וישנם שיקולים רבים שיש לשקול בהקשר זה. בין היתר יש לשקול היבטים ציבוריים, ביטחוניים וספורטיביים.

82.הדברים יפים מקל וחומר בהתייחס למשחק חצי גמר גביע המדינה, שאינו “עוד משחק”, אלא משחק בשיטת נוקאאוט שיש לו השלכה ישירה על הישגי הקבוצות בעונה ובאשר להחלטה הנובעת מאירועים ביטחוניים, שאז השיקולים שיש לשקול משמעותיים עוד יותר. על כן, החלטה כזו אינה יכולה להתקבל ולא ראוי שתתקבל ללא התכנסות הגורמים המוסמכים וקבלת החלטה מנומקת, לאחר שקילת מלוא השיקולים הרלוונטיים.

שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה (שחר גרוס)

83.הואיל וההחלטות לא התקבלו על ידי הגורמים המוסמכים, אלא על ידי פורום עלום הכולל נציגים של ההתאחדות והמנהלת, שאינם הנהלת ההתאחדות או המזכירות, מבלי לאפשר למכבי ת”א להשמיע את עמדתה בפני הגורמים המוסמכים לדון בעניין, קר חברי הנהלת ההתאחדות – הרי בהחלטה התקבלה שלא כדין ובניגוד לקבוע בתקנוני ההתאחדות, היא בטלה ואין לה תוקף.

84.עתירה זו נתמכת בתצהירה של גב’ שרון תמם, מנכ”לית מכבי ת”א לאימות העובדות המפורטות בה.

85.לאור כל אחד ואחד מהנימוקים המפורטים לעיל, לא כל שכן בשל הצטברותם, מתבקש בית הדין הנכבד לקבל את העתירה ולהורות כמבוקש ברישא לעיל.

אילו שחקנים כדאי לכם לקחת ממדריד?
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */