יום שבת, 20.04.2024 שעה 18:44
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6320-5231עירוני ק"ש1
6139-5831בני יהודה2
5729-4931עירוני טבריה3
5043-6031מכבי יפו4
5035-4931הפועל נוף הגליל5
4551-5631הפועל ניר רמה"ש6
4543-3731מכבי הרצליה7
4236-3931הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4240-4131הפועל עכו1
3735-3931הפועל ר"ג2
3740-3131מ.ס כפר קאסם3
3541-2831הפועל ראשל"צ4
3553-3831סקציה נס ציונה5
3441-3031הפועל כפ"ס6
2753-3431הפועל עפולה7
1669-2731איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מכבי יפו
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני טבריה
  • בני יהודה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל עפולה
  • שישי, 26/04, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל עכו
  • שישי, 26/04, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם

התחתית בוערת: הפועל פ"ת ואום אל פאחם נפגשות

ב-16:00 במחזור הלפני אחרון בלאומית, קרב לוהט נגד הירידה, סבן: "מאמין בשחקנים שלי". הקבוצות יפזלו למשחק של עכו בעפולה, דגו: "נעשה את זה"

|
קלמי סבן (עמרי שטיין)
קלמי סבן (עמרי שטיין)

המחזור ה-36 והלפני אחרון בליגה הלאומית ייערך היום (שישי, 16:00), כאשר כל שמונת המשחקים ייפתחו במקביל. אחרי שהקרב על העלייה הוכרע הזרקור עבר למאבק נגד הירידה, בו מעורבות ארבע קבוצות – הפועל פתח תקווה, הפועל עכו, הפועל אום אל פאחם והפועל כפר שלם, שעשויה לרדת באופן רשמי כבר היום.

במוקד משחקי המחזור, אום אל פאחם תארח את הפועל פתח תקווה למשחק קריטי עבור שתיהן שהמנצחת בו תעשה צעד משמעותי לעבר הישארות, ובמקביל עכו תצא למשחק חוץ מול הפועל עפולה, בעוד כפר שלם תתארח אצל מכבי אחי נצרת. במשחק נוסף בפלייאוף התחתון הפועל רעננה ומ.ס כפר קאסם ייפגשו לאחר ששתיהן ניצחו במחזור האחרון והבטיחו ב-99% את הישארותן, וכעת הן יקוו להפוך את זה ל-100%. בפלייאוף העליון, שתי העולות לליגת העל יארחו בביתן, הפועל נוף הגליל את הפועל איכסל והפועל ירושלים את הפועל רמת גן. בנוסף, סקציה נס ציונה תתמודד מול בית”ר ת”א/בת ים שתערוך ניסוי כלים אחרון לפני חצי גמר הגביע מול הפועל ת”א והפועל רמת השרון תפגוש את הפועל ראשל”צ.

הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקווה (עכו)

המשחק הקריטי של התחתית: האדומים עם 36 נקודות במקום ה-14 שמוביל למבחנים מול קבוצה מליגה א’, ואילו המלאבסים נמצאים מקום אחד מעליהם בטבלה עם 38 נקודות. ניצחון של פ”ת ואיבוד נקודות של הפועל עכו יעניקו לקבוצה של קלמי סבן הישארות ליגה עוד לפני המחזור האחרון, אך ניצחון של המארחת יטרוף את הקלפים ויעלה אותה מעל הפתח-תקוואים רגע לפני תום העונה. במשחק האחרון ביניהן הקבוצות נפרדו ב-0:0. 

מאמן הפועל פ”ת, קלמי סבן התייחס למשחק: "משחק ראש בראש מול יריבה ישירה במאבק להישארות בליגה, זו הישורת האחרונה. אני מאמין בשחקנים שלי ובטוח שנבוא לעשות את העבודה ולנצח במשחק".

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (שחר גרוס)

הפועל עפולה – הפועל עכו (עפולה)

המארחת שכבר הבטיחה את מקומה בליגה מגיעה למשחק אחרי שהראתה ספורטיביות ושיחקה בכל הכוח בניצחון 1:6 על הפועל כבר שלם, שככל הנראה סגר סופית את הסיכוי שהכתומים ישרדו את העונה בליגה. מן העבר השני, הקבוצה מעיר הנמל שסיימה ב-0:0 מאכזב מול הפועל פ”ת במחזור האחרון, נמצאת במקום ממנו יורדים באופן ישיר לליגה א’, המקום ה-15, כשבמאזנה 36 נקודות, כמו אום אל פאחם.

מסאי דגו, מאמן עכו, התייחס ליחסי הכוחות בהתמודדות: “ראיתם לבד כבר למה עפולה מסוגלת, לכל משחק הם מגיעים ונותנים הצגה. אני מאוד מאמין בשחקנים ואני מקווה שנעשה ניצחון בעזרת שם. עפולה היום זה משחק נגד קבוצה ביחד עם ירושלים ונוף הגליל שנמצאת בכושר מטורף. מדובר על קבוצה מאומנת עם חלק התקפי ברמה מאוד גבוהה. אנחנו נבוא מחוייבים וממוקדים במטרה – ואנחנו נעשה את זה”.

דודו ביטון, חלוץ עפולה התייחס להתמודדות: ״הגענו לקו הסיום של העונה, לא ציפינו לרגע שזה יהיה הסוף של העונה הזאת. יש אווירה טובה ואין לחץ של הישארות ואנחנו שמחים מאוד על כך, אני בטוח שאם היינו פותחים את העונה בסגל הזה היינו נאבקים חזק מאוד בצמרת. הפועל עכו נלחמת על החיים שלה בליגה ויהיה משחק לא פשוט אבל אנחנו מאוד נהנים ורואים את זה בתוצאות שלנו, מקווה שזה יימשך״.

שחקני הפועל עפולה (עמרי שטיין)שחקני הפועל עפולה (עמרי שטיין)

מכבי אחי נצרת – הפועל כפר שלם (עילוט)

הירוקים שהיו מרחק פסיעה מהפלייאוף העליון הבטיחו באופן סופי במחזור הקודם את ההישארות בליגה למרות ההפסד 2:0 למ.ס כפר קאסם. מן העבר השני החניכים של עומר פרץ התפרקו לחלוטין מול הפועל עפולה, ספגו את ההפסד הגדול ביותר שלהם העונה וככל הנראה גזרו את גורלם לחזור לליגה א’ אחרי עונה אחת בלבד בלאומית, כשרק נס של ממש יציל את הקבוצה מירידה.

איתן אהרון (רדאד ג'בארה)איתן אהרון (רדאד ג'בארה)

הפועל רעננה – מ.ס כפר קאסם (רמת גן)

החבורה של אלדד שביט, שגברה במחזור הקודם 2:3 על אום אל פאחם, תפגוש את החניכים של שלומי דורה שניצחו 0:2 את אחי נצרת. לשתי הקבוצות יש 42 כשהן נמצאות במרחק של 6 נקודות מאום אל פאחם שבמקום ה-14. תיקו ישאיר את שתי הקבוצות באופן סופי בליגה, אך גם אם אחת מהן תפסיד, הפרש השערים שלהן עדיף על זה של הקבוצות מתחתיהן בטבלה, כך שקשה לראות את אחת הקבוצות יורדת לליגה א’.

שביט, מאמן רעננה אמר: ”לגבי הטבלה, יש עדיין ברמה התיאורטית סיכוי כך שעד שזה לא נסגר זה לא נסגר, כמובן שהניצחון על אום אל פאחם שיפר את מצבנו משמעותית בטבלה. יש לנו משחק חשוב ואני מקווה שנשלים את המשימה ונסיים את העונה עם טעם מתוק”.

מאמן כפר קאסם, שלומי דורה אמר: “לפי הנתונים נראה שנשארנו בליגה, כשהגעתי הסתכלנו לכיוון הישארות דרך המבחנים אך עשינו סדרת משחקים טובה מאוד עם אחוזי הצלחה גבוהים והתיאבון נפתח. אני שמח שהצלחנו להבטיח הישארות שני מחזורים לסוף ולא להסתבך בלחץ של משחקי המבחן”. על העונה הבא: “עדיין לא יודע אם אשאר, נשב בשבוע הבא ונראה איך מתקדמים”.

שלומי דורה (רדאד ג'בארה)שלומי דורה (רדאד ג'בארה)

הפועל נוף הגליל – הפועל איכסל (גרין)

הצפוניים, שחגגו רשמית את חזרתם לליגת העל אחרי 15 שנה, מקווים כמובן לסיים את העונה במקום הראשון ולא ירצו לאבד נקודות דווקא לקראת הסוף. האורחת ממשיכה לאכזב ונכנעה 2:0 להפועל ראשל”צ במחזור הקודם. אחרי התבוסות 6:0 ו-4:0 להפועל ר”ג ורמה”ש, באיכסל צריכים להיות מודאגים מאוד לפני המשחק מול הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בליגה.

מאמן נוף הגליל, הוכנבוים אמר: “נעלה כמו שעלינו נגד רמת גן עם הרבה שחקנים צעירים ושחקני נוער שלא שיחקו הרבה העונה. המטרה שלנו היא תמיד לנצח כל משחק, גם את איכסל אבל אנחנו כן נותנים להרבה שחקנים את הבמה, מגיע גם להם להיות חלק מהעונה המוצלחת שלנו”.

ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)ירון הוכנבוים (עמרי שטיין)

הפועל ירושלים – הפועל רמת גן (טדי)

החבורה של זיו אריה ניצחה במחזור הקודם 1:2 את בית”ר ת”א/ בת ים וסופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. האדומים הבטיחו כאמור את העלייה לליגת העל, אך מה שיכול להמתיק את העונה עוד יותר הוא לעלות מהמקום הראשון בטבלה. מנגד, האורדונים חטפו 3:0 מנוף הגליל במשחק הקודם ויקוו הפעם לתת קצת יותר פייט לאחת משתי הקבוצות הטובות בליגה.

ליאור זדה, אקס ירושלים ומאמן רמת גן אמר: “קודם כל ברכות להפועל ירושלים על עליית ליגה מוצדקת. אחרי תקופה ארוכה ללא הפסד היינו רעים ורכים מאוד נגד נוף הגליל, אבל זה לא לוקח מהשחקנים את החודשיים האחרונים שלהם. יש לנו משחק חדש, נרענן קצת עם שחקנים צעירים ונבוא לתת פייט ומשחק טוב”.

סקציה נס ציונה – בית”ר ת”א/ בת ים (נס ציונה)

הכתומים מגיעים למשחק אחרי ניצחון 0:1 על הפועל רמה”ש במחזור הקודם, שביסס אותם במקום השלישי. החבורה של אורי גוטמן הראתה יכולת טובה לאורך השנה, אך לצערה זה לא הספיק כדי לעלות לליגת העל. מן העבר השני, החניכים של עמיר נוסבאום ישחקו בניסוי כלים אחרון לפני חצי גמר גביע המדינה, בו ינסו להפתיע את הפועל ת”א מליגת העל.

מאמן בית”ר ת”א/ בת ים, עמיר נוסבאום התייחס למשחק: “משחק חשוב וקשה נגד יריבה שבכל המפגשים עשתה לנו חיים קשים. אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות ונעשה הכל כדי לייצר מומנטום חדש”.

הפועל רמת השרון – הפועל ראשון לציון (גרונדמן)

הכחולים של יגאל אנטבי, שהפסידו לנס ציונה 1:0 במחזור הקודם, פוגשים שוב קבוצה כתומה, הפעם את החבורה של איסמעיל עאמר, שניצחה 0:2 את הפועל איכסל. בשני המשחקים הקודמים בין הקבוצות קיבלנו פעמיים תיקו, פעם 0:0 ומפגש האחרון, לפני כחודשיים זה נגמר ב-1:1.

שחקן ראשל”צ, עובדיה דרויש אמר: ״אנחנו משחקים נגד קבוצה מעולה שהייתה לאורך כל העונה בצמרת. אנחנו רוצים תמיד לבוא ולנצח כדי לסיים הכי גבוה שאנחנו יכולים את העונה הזאת”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */