יום שבת, 20.04.2024 שעה 00:19
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

אובמיאנג ופפה בהרכב ארסנל, קבאני פותח ביונייטד

התותחנים, בפיגור 2:1 מול ויאריאל, עם הרכב התקפי בגומלין חצי גמר האירופית ב-22:00. אחרי ה-2:6 בשבוע שעבר, האורוגוואי פותח בחוד מול רומא

|
פייר אמריק אובמיאנג (רויטרס)
פייר אמריק אובמיאנג (רויטרס)

העולות לגמר הליגה האירופית, הגביע השני בחשיבותו בכדורגל היבשתי, ייקבעו הערב (חמישי) בלונדון וברומא, כאשר ארסנל תנסה לחזור מפיגור 2:1 מול ויאריאל במשחק הראשון  ואילו מנצ’סטר יונייטד תתארח באולימפיקו אחרי שמחצה 2:6 את רומא במשחק הראשון.

ארסנל ביצעה שני שינויים מההרכב שפתח בספרד, כאשר מיקל ארטטה החליט לפתוח בהרכב התקפי יותר ומי שנכנס ל-11 במקום דני סבאיוס שהורחק הוא פייר אמריק אובמיאנג, שלא היה כשיר למשחק הקודם וחזר להרכב התותחנים בסוף השבוע האחרון בליגה לראשונה אחרי חודש. שינוי נוסף הוא הצבתו של הקטור ביירין בצד ימין של ההגנה במקום קאלום צ’יימברס.

גם אצל ויאריאל, אונאי אמרי ערך שני שינויים מה-11 שפתחו במשחק הראשון, שניהם כפויים. מריו גספאר שהחליף את חואן פוית’ בעמדת המגן הימני בשבוע שעבר אחרי שהאחרון נפצע פותח הפעם בהרכב במקום הארגנטינאי שאינו בסגל, ואילו אקס ארסנל פרנסיס קוקלן פותח בקישור במקום אטיין קאפו שהורחק בשבוע שעבר.

פייר אמריק אובמיאנג. יחגוג הערב? (רויטרס)פייר אמריק אובמיאנג. יחגוג הערב? (רויטרס)

הרכב ארסנל: ברנד לנו, פאבלו מארי, רוב הולדינג, גרניט צ’אקה, הקטור ביירין, אמיל סמית רואו, תומאס פארטה, בוקאיו סאקה, מרטין אודגור, ניקולאס פפה ופייר-אמריק אובמיאנג.

הרכב ויאריאל: חרונימו רולי, מריו גספאר, ראול אלביול, פאו טורס, אלפונסו פדרסה, דני פראחו, פרנסיס קוקלן, מאנו טריגרוס, סמואל צ’וקואזה, ג’רארד מורנו ופאקו אלקאסר.

במשחק המקביל הכל נראה סגור אחרי ה-2:6 הענק של היונייטד במשחק הראשון באולד טראפורד, אבל הג’אלורוסי מקווים בכל זאת לעשות סנסציה שתיזכר לדברי הימים של הכדורגל האירופי. 

מאמן רומא פאולו פונסקה ביצע ארבעה שינויים מה-11 שהובסו במשחק הראשון, כולם כפויים. השוער פאו לופס שנפצע באותו משחק והוחלף על-ידי אנטוניו מיראנטה כלל לא בסגל והאיטלקי פתח בשער, וגם ברונו פרס, ג’אנלוקה מנצ’יני ופדרו נכנסו ל-11. מנצ’סטר יונייטד ערכה שלושה שינויים בהרכב – אריק באיי פותח במרכז ההגנה במקום ויקטור לינדלוף, דוני ואן דה ביק בקישור במקום סקוט מקטומיניי ומייסון גרינווד בחלק ההתקפי במקום מרקוס רשפורד.

פדרו חוגג עם מחיטריאן. יעשו סנסציה? (האתר הרשמי של רומא)פדרו חוגג עם מחיטריאן. יעשו סנסציה? (האתר הרשמי של רומא)

הרכב רומא: אנטוניו מיראנטה, ריק, קארסדורפ, רוג’ר איבנייס, כריס סמולינג, ברונו פרס, בראיין כריסטנטה, ג’אנלוקה מנצ’יני, פדרו, לורנצו פלגריני, הנריק מחטריאן ואדין דז’קו.

הרכב  יונייטד: דוד דה חאה, ארון וואן ביסאקה, אריק באיי, הארי מגוויר, לוק שואו, דוני ואן דה ביק, פרד, מייסון גרינווד, פול פוגבה, ברונו פרננדש ואדינסון קבאני.

מאמן השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר, אמר לקראת המשחק: “קבוצה ווינרית צריכה שיהיו לה שחקנים שמסוגלים לשחק 50-45 משחקים בעונה ברמה גבוהה, אלו החיים, הרגלי אכילה, אימונים והתאוששות מהירה, ונצטרך את זה גם במשחק הקרוב. כקבוצה עלינו להתפתח ולהשתפר, אז נגיע במטרה לנצח, אולי יהיו שינויים ב-11, אבל לא יותר מאחד או שניים, רומא כבר עשתה קאמבקים סנסציוניים בעבר ואנחנו רוצים להגיע לגמר”.

אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)אולה גונאר סולשיאר (רויטרס)

מנגד, פאולו פונסקה שיאבד את משרתו כמאמן הזאבים בסיום העונה ויוחלף בז’וזה מוריניו אמר לקראת המשחק: “אתן את הכול בתפקיד עד יומי האחרון. מוריניו יעשה כאן דברים נהדרים, אבל שום דבר לא בלתי אפשרי מול יונייטד. לא קל לנצח 0:4, אבל חוויתי דברים בכדורגל ואני מאמין בהכול”.

פאולו פונסקה (רויטרס)פאולו פונסקה (רויטרס)

ארסנל – ויאריאל

מאמן ארסנל, מייקל ארטטה, לקראת הגומלין (1:2 לויאריאל במשחק הראשון): “שער החוץ היה חשוב מאוד. לא הגענו לתוצאה שרצינו, אבל יצאנו בדרך טובה בהתחשב בכך ששיחקנו 40 דקות בעשרה שחקנים”.

מחאות האוהדים: ”אני חושב שיש לאוהדים יכולת להתבטא וזכותם למחות. נתכונן למשחק בדרך הטובה ביותר ובלי שום תירוצים. המטרה של האוהדים היא להגן על המועדון והם רוצים את הטוב ביותר עבור הקבוצה, אנחנו ננסה לעשות אותו דבר”.

השמועות על רכישת הקבוצה: ”אנחנו מנסים להתרחק מכל השמועות ומה שקורה מסביב למועדון ולהתרכז רק במגרש. הדרך הכי טובה לנצח היא להתרכז בכדורגל ולהיות תחרותיים”.

אונאי אמרי (רויטרס)אונאי אמרי (רויטרס)

מאמן ויאריאל, אונאי אמרי, התייחס גם הוא למשחק: “ארסנל פייבוריטים. התוצאה במשחק הראשון לא משנה והם נשארו פייבוריטים, ננסה לנצח קבוצות שמשחקות כדורגל התקפי. התוצאה מהמשחק הראשון בו ניצחנו מאוד לא חד משמעית”.

פייר אמריק-אובמיאנג: ”אובמיאנג רוצח. תמיד היה, תמיד יהיה. הוא בא לעבוד, להגן על הקבוצה ולעשות הכל עבורה. כשהוא משחק ברמה גבוהה קשה לעצור אותו. אני חושב שהוא אדם נהדר ושחקן כדורגל נהדר”.

החזרה לאמירויות, לראשונה מאז פוטר מארסנל: ”היו רגעים טובים ורעים, בנוסף להרבה תגובות שקיבלתי ממעגלים חיצוניים וקרובים יותר. אני חוזר לאצטדיון מרוצה, כי ויאריאל חוזרת לאצטדיון גדול. יהיה הרבה יותר טוב לראות אוהדים שם”.

מאור וריי כובשים את הטיקטוק בסרטון משגע
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */