יום שבת, 20.04.2024 שעה 06:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ב"ש אופטימית לגבי הגעת מיכה, צ'יבוטה מועמד

האדומים חושבים על העונה הבאה וגם קשר לודוגורץ סומן. לא נמצא עדיין מחליף לרחמים. זעם על בן חיים אחרי ה-1:1 עם מכבי ת"א: "מתנהג כמו עבריין"

|
שחקני ב"ש בטירוף עם מרואן קבהא (מרטין גוטדאמק)
שחקני ב"ש בטירוף עם מרואן קבהא (מרטין גוטדאמק)

הרבה עצבים, הרבה לחימה, אבל גם עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. אחרי התיקו המעודד נגד מכבי חיפה, הפועל באר שבע המשיכה בקו ישיר את היכולת הטובה אמש (שני) ב-1:1 נגד מכבי תל אביב, סחטה הרבה מחמאות ואף יצאה בתחושה שיכלה להוציא יותר. החבורה של רוני לוי עדיין מדורגת במקום השישי בטבלת ליגת העל מרחק 3 נקודות מהמקום הרביעי וכדי להתקרב לשם היא חייבת לנצח את מ.ס. אשדוד ביום שני הקרוב.

"יוצאים עוד פעם בתחושת פספוס", אמרו בבאר שבע, "היינו יותר טובים ממכבי תל אביב. כמו נגד מכבי חיפה, הגענו ללא מעט מצבים ועם קצת יותר ריכוז ודיוק היינו יוצאים עם 3 נקודות. הצלחנו לבטל את מכבי תל אביב, הם כמעט ולא איימו על השער שלנו. בשני המשחקים האחרונים רואים קבוצה אגרסיבית שנלחמת על כל כדור ונותנת את הכל על המגרש, צריכים לקחת את זה ולעשות ניצחון בכל מחיר נגד אשדוד כדי להגיע עם מומנטום טוב לשני המשחקים נגד קריית שמונה ופתח תקווה".

האווירה בטרנר הייתה חמה ביותר כיאה למפגש בין באר שבע לתל אביב, אבל קודם לכן התרחש אירוע חמור בין שני מחנות האוהדים. "התקרית הזאת הסתיימה בנס גדול", אמר גורם בבאר שבע, "לא יכול להיות שמתעסקים בקורונה ושוכחים מהבטיחות, כאילו לא למדו ממה שקרה במירון". חמישה אוהדים נעצרו בתקרית שפרצה שעתיים לפני המשחק ושניים מאוהדי באר שבע ספגו בעיקר מכות יבשות מפגיעה באלות ומוטות ברזל שהחזיקו כמה מאוהדי מכבי תל אביב. אגב, בבאר שבע גם סיפרו שחלק מאוהדי הצהובים דפקו על הרכבים של ז'וסוואה ותומר יוספי וליוו אותם בקללות כשהגיעו לטרנר.

ואן לוון: "עדיין נשארו משחקים"

על כר הדשא, במועדון זעמו על התנהגותו של קשר מכבי תל אביב טל בן חיים. לטענת אנשי באר שבע, בן חיים עשה את כל הבלאגן עם הירידה למחצית והלהיט את היצרים. "טל בן חיים מתנהג כמו עבריין", אמרו במועדון, "איך זה יכול להיות שכל פעם אותו שחקן מעורב בבלאגן? פעם זה היה עם ג'ון אוגו, פעם זה היה עם ז'וסוואה, עכשיו עם קבהא. כל זה והוא בכלל בספסל. מה שהוא אמר לו בירידה לחדר ההלבשה זה בושה לכדורגל". שחקנים ואנשי צוות טענו שהוא קילל את אימו של קבהא ושמעו אותו אומר לקבהא 'ערבי מסריח' וזה מה שלטענתם חימם את האווירה. 

כזכור, טל בן חיים הגיב לטענות האלה ואמר בשעות הלילה: "נאמרו מלים לא יפות משני הכיוונים אבל בשום אופן לא נאמרה אמירה גזענית ואני מוכן מחר בבוקר להזמין על חשבוני כל אחד לבדיקת פוליגרף מולי ואם יש מישהו שטוען שהוא שמע דבר כזה הוא ייתבע. השימוש בביטוי שהם מדביקים לי הוא שקר. לא היה ולא נברא".

"בטוח שהאירוע הזה עם טל בן חיים גרם למרואן לעלות אש למחצית השנייה, אבל הכי חשוב שזה סוף סוף יתלבש לו", אמרו שחקנים בב”ש. קבהא, שכמעט חתם לפני שנתיים במכבי תל אביב וברגע האחרון בחר בבאר שבע, רשם את אחד המשחקים הטובים שלו בבאר שבע והשער האדיר שלו אולי הרס את חלום האליפות של הצהובים. קבהא זכה למחמאות גדולות מהצוות המקצועי, כמו כן חאתם עבד אלחמיד שעלה לשחק עם זריקה והצליח לסחוב 90 דקות. בקבוצה החמיאו לסינטיהו סלליך שממשיך את היכולת הטובה מהמשחק נגד מכבי חיפה ואפילו לאלטון אקולטסה שאמנם עדיין לא עולה על לוח התוצאות אבל עושה הרבה עבודה בהגנה ובהתקפה.

מרואן קבהא חוגג (מרטין גוטדאמק)מרואן קבהא חוגג (מרטין גוטדאמק)

מאמן הקבוצה רוני לוי החמיא לחניכיו על משחק הלחימה והאגרסיביות, "ככה אני רוצה לראות אתכם כל משחק, אם תמשיכו ככה הניצחון יגיע", אמר בסיום המשחק. לוי מבחינתו יודע שכדי להגיע למקום הרביעי הוא חייב להשיג ניצחון כבר במשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד בחוץ. לוי היה מרוצה ממשחק ההגנה שהצליח למנוע ממכבי תל אביב להגיע למצבים מסוכנים, בדגש על צמד הבלמים ויטור ואלחמיד, כאשר צמד המגנים דדיה וגולדברג רשמו משחק טוב ואוהד לויטה סיפק הצלה טובה בסיום מרגליו של ניק בלקמן.

בבאר שבע כאמור החליטו להוריד הילוך בכל מה שקשור להכנות לעונה הבאה כדי לא להפריע למערכת במאבק על המקום הרביעי. בד בבד, קיימת אופטימיות גדולה לגבי הגעתו של דור מיכה ומאווייס צ'יבוטה הוא השם החם להצטרף יחד עם קשר אנורתוזיס. במקביל, ההכנות המנהלתיות לעונה הבאה יצטרכו להיעשות מוקדם. יש לא מעט שחקנים המחזיקים בחוזה לעונה הבאה והחוזה שלהם יחזור למתכונת שלפני קיצוצי הקורונה. מדובר בכאב ראש לא פשוט לבעלים אלונה ברקת, שתצטרך לשבת עם כל אותם שחקנים וסוכניהם וזה לא הולך להיות קל.

כמו כן, מי שלא יהיה נוכח ככל הנראה באותן הפגישות יהיה המנכ"ל אסי רחמים שיסיים את תפקידו בתחילת חודש יוני. אבי כליף שקיבל הצעה להחליף את רחמים עדיין לא השיב בחיוב, כך שברקת עדיין לא מצאה מחליף שייכנס לנעליו הגדולות של רחמים. אם זה לא יקרה מהר, המנכ"ל הנבחר ייאלץ להיזרק למים העמוקים ללא חפיפה ראויה תחת המנכ"ל היוצא. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */