יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

"חוזה חדש? מדברים על זה בימים האחרונים"

קלינגר לאחר ה-2:2 עם כפ"ס: "בכסף אני קל", "אסור ליפול שוב בבניית הסגל, הפועל ת"א צריכה להיות במקום אחר", "ניסנוב? התחלנו להבין אחד את השני"

|
דן איינבינדר מתחבק עם ניר קלינגר (שחר גרוס)
דן איינבינדר מתחבק עם ניר קלינגר (שחר גרוס)

הפועל תל אביב הגיעה אמש (שני) לבלומפילד, לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא, כשהיא משוחררת מלחצי מלחמת ההישרדות, שכבר הסתיימה עם הישארות עם ירידתה של בני יהודה לליגה הלאומית ביום שבת. במחצית הראשונה זה עבד לטובתה עם יתרון 0:2 ומצבים נוספים של שערים בטוחים, אותם היא לא הצליחה לנצל, ומנגד הקבוצה שכבר ירדה ליגה חזרה למשחק וכפתה 2:2 ביפו.

אחרי הבטחת ההישארות, המטרה של ניר קלינגר הפכה בעיקר לחלוקת עומסים ומתן מנוחה לשחקנים שעלולים להיעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ת"א/בת ים, וכך היה, כשארנסטס שטקוס, רז שלמה, אופק ביטון ושי אליאס נשמרו ולא שיחקו. לקראת החצי, בהפועל ת"א יכשירו את עומרי אלטמן, שעתיד להשתלב בהדרגה מול בני יהודה בליגה כדי להיות מוכן לבית"ר ת"א.

עד אז, כך לפי קלינגר לפחות, הפועל ת"א צפויה למנות אותו למאמנה גם בעונה הבאה, כאשר הוא אף סיפר כי שיחות בינו לבין הנהלת המועדון בנושא מתנהלות בימים האחרונים. בכלל, הוא התפנה לדבר על עתידו בקבוצה, הטעויות בבניית הסגל, מערכת היחסים עם האחים שרון ואיציק ניסנוב, ובכלל על הפועל. גם דן איינבינדר, שכבש שער ראשון במדי הפועל ושבר בצורת של כשנה וחצי מבחינה אישית.

שחקני הפועל ת"א חוגגים (שחר גרוס)שחקני הפועל ת"א חוגגים (שחר גרוס)

"השלמנו משימה לא פשוטה ואת העבודה אנחנו עשינו ולא אף אחד עשה בשבילנו, לאורך כל ארבעת החודשים האחרונים", אמר קלינגר בפתח דבריו. "הקבוצה השתפרה מאוד, גם באופי וגם בצורת המשחק, וגם כמובן בהיבטים של נקודות, ניצחונות ואי ספיגת שערים. לכן אני חושב שהמשחק היה סוג של ירידת מתח, שבאה טוב בחצי הראשון, שבו יכולנו להוביל גם 0:3 ו-0:4 והיו החמצות מזעזעות, ובמקום זה לצערי ירדנו ל-2:1 ובחצי השני ירידת המתח השפיעה לא טוב, היה פינג פונג כזה.

"אולי הקהל בבית או במגרש נהנה ממשחק של מצבים, אבל זה לא היה משהו שאני אהבתי לראות. אני נוטה תמיד להיות אמפתי כלפי השחקנים ולהבין שיש גם הרבה דברים מנטליים בסיטואציות האלה. הייתה הקלה גדולה בסוף השבוע הזה ואפשר להבין את זה. בהרכב שלנו לפחות חמישה שחקנים מההרכב הראשון נחו מסיבות כאלה ואחרות".

איך ייזהר מירידת מתח לקראת חצי גמר הגביע: "בשביל יש לנו בחדר ההלבשה שחקנים מספיק מנוסים להבין שמצד אחד העונה הזאת הייתה קשה ומייגעת, אבל היא יכולה להסתיים בצורה מאוד מאוד מוצלחת, למרות שזה קשה. אנחנו באמת אחרי עונה ארוכה, השחקנים ששיחקו ברוב המשחקים זה התחלק על 13-14 ולא יותר, ואנחנו מנסים לחלק את העומסים. לא תהיה ירידת מתח.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (שחר גרוס)שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים (שחר גרוס)

"אנחנו מסתכלים על חצי הגמר ויודעים שזה יהיה קשה. חצי גמר בכל העולם, בכל מקום שאני רואה, אין פייבוריטית, לא משנה מאיזה ליגה אתה, אם אתה מקום ראשון או אחרון, זה משחק אחד והשחקנים יודעים את זה. אנחנו צריכים להיות בשיא הכושר שלנו כדי לעלות לגמר וזה מאוד קשה, אבל אנחנו נתכונן ואנחנו מאמינים בעצמנו, דרוכים מספיק ונחלק כמה שאפשר, ועדיין שחקנים משחקים. דן שיחק 90 דקות, בן ביטון 70 דקות ומעלה, שחקנים צריכים גם כושר משחק".

האם יאמן את הפועל בעונה הבאה: "בעזרת השם. תחכו בסבלנות עוד כמה ימים והכל יסתדר. אני אמרתי שהייתי שמח לעשות את הדברים כשנבטיח הישארות ואנחנו מדברים על זה בימים האחרונים. מו"מ? אני לא איש של מו"מ. אצלנו הדברים קלים. בנושא כסף אני קל, אין בעיה, לא תהיה בעיה. הדברים החשובים אצלי זה לא הכסף, זה הדברים המהותיים.

"עבדנו בינואר, למדנו מהשגיאות, שלי, של כולנו, שעשינו בקיץ. חשבנו שהדברים יוכלו להסתדר אחרת. אני תמיד לוקח את האחריות עליי כי אמנם לא הייתי לבד בסיטואציה הזאת, אבל בכל זאת זו הייתה שגיאה. ואני שמח שהצלחנו לגשר על הפערים שהיו בחשיבה שלנו ועשינו דברים נכונים בינואר. אסור לנו לפול שם שוב. אלה הדברים המהותיים כשאני יושב לסכם בקבוצה, הם יותר חשובים לי מאשר המשכורת החודשים, אם היא כזאת או אחרת".

שחקני הפועל ת"א בסיום (שחר גרוס)שחקני הפועל ת"א בסיום (שחר גרוס)

ההכנות לעונה הבאה: "זו שאלה מצוינת כי אני רציתי להתייחס לזה. אני חושב שזו שעתם היפה שלכם (העיתונאים, מ.ר), של הסוכנים ושל הערבובים והשמות. אני באמת מדבר לקהל, לאוהדים של הפועל ת"א, אני יודע שהם קוראים כל דבר. כל השמות שנזרקים לאוויר, זה בסדר, אני מבין את העבודה שלכם, כל אחד רוצה להביא את השם הנכון, אבל אני יכול להגיד לכם שכל עוד זה תלוי בי בהפועל ת"א יהיו שחקנים בעונה הבאה שישדרגו את הקבוצה, לא בכמות, אלא באיכות. אלה יהיו שחקנים בסדר הגודל של דן, של ביטון ושאר השחקנים שהגיעו בינואר. לא נביא שחקנים בשביל להגיד שהבאנו.

"הפועל ת"א צריכה להיות במקום אחר. בשנה שעברה היה סגל אחר, אבל הצלחנו להגיע לפלייאוף העליון ועשינו משחקים יפים, ניצחנו את מכבי חיפה, את הפועל באר שבע, היה כיף להיות עם סגל צעיר. בעונה הבאה נצטרך לכוון הרבה יותר גבוה. כל השמות שנזרקים באוויר, קחו אוויר, אולי 1% מהשמות האלה נכונים. כרגע, עוד לא התחלנו לדבר עם אף אחד ואנחנו בדיוק יומיים אחרי הבטחת ההישארות. עכשיו יתחיל הגלגל לנוע".

שיתוף הפעולה בינו לבין האחים ניסנוב על רקע בניית הסגל: "זו נקודה שחשוב להבהיר אותה. בינואר אנחנו עבדנו יפה מאוד. כמובן שכשמשה סיני היה איתי הדברים היו פחות ישירים. בינואר הצלחנו להבין אחד את השני יותר ועשינו מהלכים מאוד נכונים, עבדנו בשיתוף פעולה טוב ואנחנו בהחלט מבינים אחד את השני. קחו בחשבון שהייתה גם בעיה כלכלית מאוד קשה בקיץ, עם הקורונה והמתווה והקיצוצים. לכולם לא היה פשוט, אבל לנו היה יותר קשה. אני חושב שבמקרה הזה אנחנו נסתדר והכל יהיה בסדר".

ניר קלינגר ודן איינבינדר (שחר גרוס)ניר קלינגר ודן איינבינדר (שחר גרוס)

"מטרה אחת השגנו והשגנו בגדול, אבל יש לנו עוד מטרה שהתווספה בדרך", אמר דן איינבינדר. "חשוב לי שלא נבלבל ולא נתבלבל. הפועל ת"א בינואר לקחה משימה מאוד גדולה, לא פשוטה, והיא צלחה אותה בזכות עצמה. בזכות הרבה ניצחונות, משחקים טובים, חדר הלבשה הרבה יותר חזק ממה שהיה. אני שמח מאוד שצלחנו אותה, יש לנו עדיין את הגביע ואנחנו נתכונן כמובן כראוי, זה מאוד חשוב לנו".

העונה שלו באופן אישי: "כיף לדעת שהצלחתי לעבור את כל מה שהיה בחצי העונה הראשונה, בצורה טובה ויפה. אני יכול להגיד שאני אפילו קצת גאה בעצמי. היו רגעים שלא האמנתי שהעונה יכולה להסתיים ככה, לא באופן אישי ולא באופן קבוצתי. אני שמח מאוד".

שער הבכורה שלו באדום: "הגול הוציא ממני עוד קצת רגשות, רציתי לחגוג עם הקהל וגם היה חשוב לי לרוץ, זה הדבר הראשון שעשיתי, לניר. הרבה בזכותו אני פה והרבה בזכותו עשיתי את המהלך הזה. היו לי הרבה חששות והיום אני באמת שמח שעשיתי את זה ושצלחנו את זה". 

ספיר: תודה לכולם על התמיכה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */