יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:08
לוח משחקים
  • רומא
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • באייר לברקוזן
  • מארסיי
  • חמישי, 02/05, 22:00
  • אטאלנטה

"יונייטד תעשה מאמץ להשאיר את קבאני אצלה"

אחרי שכיכב ב-2:6 הנהדר על רומא, פבריציו רומנו מדווח כי האורוגוואי עשוי להישאר, סולשיאר: "מקווה שהוא ימשיך". פרננדש: "האמינו בי מההתחלה כאן"

|
אדינסון קבאני חוגג (רויטרס)
אדינסון קבאני חוגג (רויטרס)

אדינסון קבאני בלתי נגמר. החלוץ האורוגוואי רשם הערב (אמש) הצגה נפלאה מול רומא, כאשר הוביל את מנצ’סטר יונייטד לקאמבק עם צמד ב-2:6 הענק במסגרת חצי גמר הליגה האירופית והגיע למספרים נפלאים. שחקן השדים האדומים סופר כבר עשרה שערים נגד הזאבים ב-13 משחקים בלבד, כולל 6 ב-4 המפגשים האחרונים נגדם.

בגיל 34 ו-74 ימים, קבאני הפך לשחקן המבוגר ביותר שכובש צמד בחצי גמר אירופי כלשהו, מאז שעשה זאת פיליפ קוקו בגיל 34 ו-187 ימים עבור פ.ס.וו איינדהובן מול מילאן בחצי גמר ליגת האלופות ב-2004/05. יש לאורוגוואי ארבעה שערים בחמשת משחקיו האחרונים ביונייטד, מול טוטנהאם, גרנאדה, ברנלי וכאמור נגד רומא. 

קבאני חוגג עם פוגבה (רויטרס)קבאני חוגג עם פוגבה (רויטרס)

בתוך כך, העיתונאי פבריציו רומנו דיווח לאחר ההצגה של האורגוואי, שמנצ’סטר יונייטד עושה כל מאמץ אפשרי כדי להשאיר אותו באולד טראפורד. הדריקטוריון, ראשי המועדון והמאמן אולה גונאר סולשיאר כבר אמרו לו בפגישה האחרונה שהם מעוניינים שיישאר, כאשר המאמן דוחף לכך וההחלטה כעת נמצאת בידיים של השחקן שיחליט על עתידו יחד עם משפחתו. כזכור, שמו של קבאני נקשר בתקופה האחרונה עם מעבר אפשרי לבוקה ג’וניורס.

סולשיאר אישר את הדברים בסיום המשחק: “קבאני מכיר את רגשותיי. הוא יודע שאשמח לקבל אותו כאן גם בעונה הבאה. הבטחתי לו שאולד טראפורד הוא מקום אחר עם אוהדים ואני עושה כמיטב יכולתי. אני מקווה שנראה אותו במנצ’סטר יונייטד עונה נוספת".

גם לברונו פרננדש מגיעה מילה טובה. הפורטוגלי סיפק צמד ושני בישולים, כולל פנדל מדויק נוסף, ה-20 שלו מתוך 21 ניסיונות במדי מנצ’סטר יונייטד. מאז שחתם בשדים האדומים אף שחקן לא היה מעורב ביותר שערים בליגה האירופית ממנו, ובאופן כללי יש לו 19 שערים ו-13 בישולים ב-31 משחקים בליגה האירופית, מאזן מדהים לכל הדעות.

ברונו פרננדש (רויטרס)ברונו פרננדש (רויטרס)

פרננדש אמר: “התחלנו חזק את המשחק, אבל ספגנו פעמיים בשתי התקפות. היינו רגועים וידענו שאנחנו צריכים להמשיך בשלנו בחצי השני. לא נכנסנו למתח, שמרנו על הראש. המועדון הזה האמין בי מהרגע הראשון, ובתור שחקן, זה עושה את ההבדל”.

השדים האדומים רשמו ציון דרך מרשים במיוחד וסוג של סגירת מעגל מול הרומאים כשכבשו לראשונה מאז 2007 שישה שערים ויותר במפעל אירופי כלשהו. והשלימו את הניצחון השני הכי גדול של הקבוצה באירופה. הפעם הקודמת שזה קרה – הייתה מול אותה רומא כאשר יונייטד פירקה אותה 1:7. אגב, מאז ריאל מדריד ב-1964, אף קבוצה לא כבשה שישה שערים ויותר בחצי גמר אירופי.

סולשיאר אמר בסיום על המשחק: “ניצלנו את רוב המצבים שלנו היום, אז אנחנו מאוד מרוצים. האופי שהראינו – חזרנו מפיגור, לא איבדנו את הראש, במשך 10 דקות בסוף המחצית הראשונה לא נראנו טוב, אבל אספנו את עצמנו”.

קשר יונייטד פול פוגבה משאיר את הרגליים על הקרקע למרות הניצחון הגדול: “התוצאה חיובית, אבל זה לא גמור. במחצית הראשונה עשינו שתי שגיאות וספגנו שני שערים. היינו קצת מבולגנים. במחצית אמרנו – ‘בואו נעשה את הדברים הנכונים, הדברים הפשוטים’. היינו עם מוטיבציה ונחישות לכבוש כמה שיותר שערים”.

רומא מצידה תשמח לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר. הקבוצה האיטלקית רשמה שיא שלילי כשספגה את התבוסה החמישית בגודלה בהיסטוריה של הליגה האירופית/גביע אופ”א.

מאמן רומא פאולו פונסקה אמר בסיום: “קשה להסביר איך קבוצה ששיחקה כל כך טוב במחצית הראשונה הציגה כזאת מחצית שנייה. קשה לשחק מול קבוצה כמו יונייטד בלי שיש לך חילופים. זה חיובי להגיע לשלב הזה בכל מקרה, וגם לשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה, אבל במחצית השניה כל מה שעשינו היה טעות”.

ארטטה: “חייבים להיות מרוצים מהתוצאה”, סאקה: “אנחנו טובים יותר”

וממנצ’סטר ללונדון, ארסנל אמנם הפסידה 2:1 לוויאריאל במשחק הראשון בחצי הגמר, אבל השאירה לעצמה סיכוי טוב לקראת הגומלין באנגליה ואצל התותחנים יכולים להיות מרוצים, כי זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע כשהתוצאה הייתה 0:2 לספרדים והאנגלים נשארו בעשרה שחקנים.

מאמן ארסנל מיקל ארטטה הודה בכך כשאמר בסיום: “לפי האופן בו המשחק התפתח, חייבים להיות מרוצים מהתוצאה. ברנד לנו היה טוב מאוד, היינו צריכים אותו. בפיגור 2:0 הוא הציל אותנו. היו שתי מחציות שונות, במחצית הראשונה היו כל-כך הרבה רגעים בהם לא היינו אנחנו ובמחצית השנייה חזרנו להיות ארסנל”.

מייקל ארטטה (רויטרס)מייקל ארטטה (רויטרס)

בוקאיו סאקה, שהיה מהמצטיינים בארסנל וגם סחט את הפנדל שהוביל לשער החוץ החשוב, אמר: “יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמחצית השנייה. מתסכל להסתכל על מה שהיה לפני כן, אבל נתנו לעצמנו צ’אנס לגומלין בבית. הראנו שאנחנו קבוצה טובה יותר, יש לנו המון שחקנים איכותיים”.

כובש השער המצמק ניקולא פפה סיכם: “כבשנו שער חוץ, זה חשוב ועדיין יש משחק בבית. אנחנו מאמינים, יש לנו איכות והייתה לנו הזדמנות בסיום לעשות מזה 2:2. אנחנו ניתן את כל מה שיש לנו בבית, המפעל הזה חשוב לנו מאוד”.

מן הצד השני כובש השער הראשון של ויאריאל מאנו טריגרוס יודע שלקבוצתו הייתה הזדמדנות פז שהוחמצה: “ארסנל יוצאת מפה כשהיא עדיין בחיים במפגש הזה והיינו צריכים להותיר אותם ללא סיכוי”. בלם הקבוצה פאו טורס צייץ: “הקרב הראשון שלנו. אנחנו הולכים לנצח במלחמה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */