יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:59

שני בישולים לרפאלוב, 2:3 מטורף לאנטוורפן

ווינר ענק: הקשר רשם שני בישולים, בדקה ה-90 ובדקה ה-92 והוביל את קבוצתו למאבק הענק בקרב הצמרת מול גנק. סולומון ושחטאר הפסידו, גיא מלמד כבש

|
ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של אנטוורפן) (מערכת ONE)
ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של אנטוורפן) (מערכת ONE)

# גיא מלמד, חלוצה הישראלי של סט. ג’ונסטון הסקוטית, כבש הערב (שבת) את שערו השביעי העונה במדי קבוצתו וסייע לה להעפיל לרבע גמר הגביע הסקוטי. מלמד כבש את הראשון של קבוצתו מול קלייד מהליגה השלישית כבר בדקה השישית, מייקל אוהלורן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-21. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-71.

# באוקראינה, מנור סולומון פתח בהרכב של שחטאר דונייצק במשחק העונה של האלופה מול דינמו קייב, אך לא הצליח להשפיע והוחלף בדקה ה-64 בהפסד 1:0. קרלוס דה פנייה הכריע מהנקודה הלבנה בדקה ה-34 ובעקבות הניצחון, דינמו קייב פתחה פער של 10 נקודות על פני שחטאר השנייה בטבלה, שצפויה לאבד את התואר לראשונה אחרי ארבע אליפויות רצופות.  

# בבלגיה, ליאור רפאלוב הוביל את אנווטרפן לאחד הניצחונות היותר מטורפים שנראו העונה בליגה המקומית. הקשר וקבוצתו הגיעו לקרב ישיר על המקום השני מול גנק, שכבר הייתה בפיגור כפול והובילה 1:2 עד לדקה ה-90, אלא שאז התחיל הטירוף. ליאור רפאלוב בישל את השוויון לאמבוקאני בכדור חופשי ובדקה ה-92 הקשר הוסיף בישול נוסף, הפעם בכדור קרן לבאטובינסיקה שהשלים מהפך ענק שרשום כל כולו על רפאלוב. 

# בקפריסין, בן שהר רשם 90 דקות במדי אפואל ניקוסיה, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו להימנע מהפסד 2:0 לארמיס, במחזור ה-32 והלפני אחרון בפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. שהר ראה את היריבה מנצחת משערים של סטליוס דמטריו בדקה ה-12 ויאקובוס קאיסרלידיס בפנדל בדקה ה-90. לאפואל נותר משחק ליגה אחד עד לסיום העונה המסויטת שלה בליגה. לפניו מחכה לה גומלין חצי גמר הגביע מול אנורתוזיס, אחרי הפסד 1:0 במשחק הראשון.

# ואגב אנורתוזיס, עדיין בקפריסין, דור מיכה פתח בהרכב אנורתוזיס מול אומוניה ניקוסיה, אך הוחלף במחצית, במצב של פיגור 1:0. המשחק הסתיים ב-0:2 למוליכת הטבלה, שעשתה צעד גדול בדרך לאליפות, רגע לפני המשחק בין הדולקות אחריה, א.א.ל ואפולון לימסול. אסף צור ישב על ספסל אנורתוזיס 90 דקות.

# באוסטריה, דור חוגי השלים 90 דקות בהרכב סט. פולטן, אך גם הוא לא הצליח לסייע לקבוצתו, שנכנעה 2:1 לאוסטריה וינה ונותרה במקום הלפני אחרון עם 10 נקודות, בדיוק כמו מספר הנקודות של נועלת הטבלה אדמירה ואקר. היה זה המשחק השישי ברצף של סט. פולטן ללא ניצחון ונראה שהמאבק בינה לבין אדמירה ואקר נגד הירידה יימשך עד סוף העונה.

# ביוון, בוריס קליימן פתח בהרכב וולוס והשלים 90 דקות ב-1:1 של קבוצתו מול פאס גיאנינה במסגרת המחזור הרביעי של הפלייאוף התחתון. וולוס נותרה במקום הראשון בפלייאוף התחתון, ארבע נקודות מעל יריבתה.

# עדיין ביוון, אמיר עגייב ישב 90 דקות על הספסל ב-1:1 של קבוצתו אטרומיטוס מול אופי קריתים. הקבוצה של הישראלי במקום העשירי בליגה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */