יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:12

סערת המשחק שפוצץ נמשכת: הרגשה אלימה

הסאגה עם עצירת משחק הגמר של מכבי מול מטה אשר הגיעה לישיבה מיוחדת שתכריע כיצד המשחק יסתיים. ראש מועצה אזורית מטה אשר שיגר מכתב חריף לחולדאי

|
אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א (פרטי)

סערת המשחק הראשון בסדרת הגמר בכדורעף נמשכת. אחרי שהמשחק אמש בין מכבי תל אביב למטה אשר/עכו פוצץ בעיצומו לכאורה בעקבות התפרעות מצידם של האוהדים הצהובים, היום (שלישי) התקיימה ישיבה מיוחדת של ועדת ליגה וגביע באיגוד הכדורעף שתכריע כיצד המשחק יסתיים.

מדו”ח השופט שהגיש רועי בניסמון נכתב: “במהלך המערכה הראשונה המשחק הופסק פעמיים עקב השלכת ניירות (פתקי הצבעה בבחירות) לשדה המשחק, משך ההפסקות הכולל הינו 5 דקות. לאחר שתי ההפסקות, נאמר ע"י מפקח המשחק למר עודד שיינטוף איש צוות 3 בקבוצת מכבי תל אביב כי התנהגות הקהל הינה באחריותם ובהישנות הדבר, המשחק יופסק לאלתר”.

אוהדי מכבי ת"א במשחק הכדורעף נגד מטה אשר

לדבריהם של השופטים, “במהלך המערכה השלישית הושלכה סוכריה אל עבר המגרש וגם יחידת שוקולד מקופלת אשר גרמו לביצוע חוזר של המהלך. בתוצאה 7:1 למטה אשר/עכו, שוב הושלכו חפצים מכיוון היציע של מכבי ת"א, במקרה זה הושלכו שתי שקיות אוכל המכילות כמות גדולה של פתקים בחבילה מסודרת ובעלת משקל לעבר ספסל קבוצת הפועל מטה אשר/עכו, כאשר אחת מהחבילות נחתה בסמוך למאמן האורחת נועם כץ”.

“שלושה מהלכים לאחר מכן, בתוצאה 8:2 שוב נזרקו ניירות מהקהל של מכבי ת"א אל שדה המשחק אשר שוב גרמו להפסקת המשחק. בשלב זה נקראתי אל מפקח המשחק ונדרשתי לסיים את המשחק. חזרתי אל דוכן השיפוט, קראתי לשני ראשי הקבוצות וציינתי בפניהם כי המשחק יופסק לאלתר וסימנתי לסיום”, סיכם השופט.

כמו כן, משה דוידוביץ’, ראש מועצה אזורית מטה אשר, שיגר מכתב לראש עיריית תל אביב רון חולדאי וכתב לו: “הנני מבקש להעביר לידיעתך כי אתמול נערך באולם הדר יוסף משחק כדורעף במסגרת גמר הפלייאוף בכדורעף. המשחק הופסק ע"י צוות השופטים בעקבות השתוללות הקהל, זריקת חפצים לעבר המגרש ובעקבותיה גם קללות ואיומים של יו"ר קבוצת מכבי ת"א כלפי המאמן ועוד. ספורט בכלל וההגינות בספורט בפרט, במסגרתה אפס סובלנות לאלימות, היא ערך חשוב ומשמעותי עבורנו, לאורו אנו פועלים ומחנכים את ילדינו. אירועים כפי שהתקיימו אמש בהדר יוסף אסור שיתרחשו. לקראת המשך סדרת הגמר, אני פונה אלייך בכדי לדאוג ולבקש את מחויבותך לתחקור האירוע ועקירה של האלימות מהשורש בזמן ובמקום בו הדברים מתרחשים. אנו מצידנו נדאג ונפעל בכדי לקבל את אנשי מכבי ת"א באולמנו נעמן בכבוד וברוח ספורטיבית ונעשה הכל לקיום שהמשחק בהגינות”.

רון חולדאי (רדאד ג'בארה)רון חולדאי (רדאד ג'בארה)

כזכור, המשחק הופסק בתוצאה 8:2 למטה אשר/עכו במהלך המערכה השלישית, כאשר התוצאה היא 2:0 לזכות מכבי ת"א במערכות. השופטים טענו כי בדרכם ליציאה מהאולם נזרקה לעברם חפץ שפגע ישירות בשופטת יעל דותן. בנוסף הושלכו בקבוקי מים לעברם, כאשר שני שופטים הרגישו מאוימים בגלל קללות. “היציאה הרגישה מסוכנת ואלימה וכלל לא מתאימה לאולמות הכדורעף בישראל”, כך כתב השופט. כמו כן, השופטים אף ציינו כי עזבו בליווי משטרתי.

בנוסף לכך בין הצדדים היו שיחות לחידוש המשחק, אך מטה אשר החליטה לעזוב את האולם בהדר יוסף. אנשי מכבי תל אביב הציגו סרטונים מהמשחק לכל אורכו וטענו כי המשחק הופסק בגלל קונפטי כאשר התנהלות הקהל לא חרגה מהמקובל. היום כאמור הצדדים מגיעים לוועדת ליגה וגביע.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */