יום חמישי, 18.04.2024 שעה 07:25

רוטנשטיינר: אנחנו חייבים להגביל את סקוטלנד

אחרי ההפסד לדנמרק, מאמן נבחרת ישראל התייחס להכנות לקראת המשחק מול הסקוטים ב-21:45: "חשבנו על רפאלוב כשדאבור נפצע, אך הפציעה לא רצינית"

|
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

אחרי ההפסד 2:0 לדנמרק ביום חמישי האחרון, נבחרת ישראל תחפש לרשום הערב (ראשון, 21:45), ניצחון בכורה במוקדמות המונדיאל, כשתפגוש את סקוטלנד באצטדיון בלומפילד, כאשר מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו התייחסו להכנות במסיבת העיתונאים לקראת המפגש.

וילי רוטנשטיינר התייחס להופעה מול דנמרק ואמר: “הופענו טוב נגד דנמרק, עמדנו מולם בשתי מחציות והם הבקיעו פעמיים, אבל הצלחנו לעמוד מולם כמו שצריך ודנמרק הייתה תחת לחץ. לא הצלחנו להבקיע, אבל לא ציפיתי שנשחק 90 דקות חזקות מול דנמרק. אני חושב שזה הגיוני שדנמרק שלטה במשחק, אבל בסוף לא הצלחנו להבקיע בדקות האחרונות בהן שלטנו. אני מרגיש שאנחנו רוצים להשתפר ולהתקדם עם הנבחרת, אני לא חושב שנכון לחשוב שאנחנו חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי לעלות כי זה סתם מלחיץ, אני רוצה להגיע חופשי למשחק. עשינו עבודה טובה ואני חושב שזה יכול לחזק את השחקנים שלי כי שלטנו מול דנמרק ב-25 הדקות האחרונות, למרות שלא הצלחנו להשיג תוצאה טובה”.

מנור סולומון ו-וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)מנור סולומון ו-וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

העובדה שישראל מרבה לשחק מול סקוטלנד בשנתיים האחרונות: “סקוטלנד מכירה אותנו טוב מאוד, זה נכון לשני הצדדים, אבל הכנתי את השחקנים ואמרתי להם שזה הכל מתחיל מלמטה. הדבר החשוב ביותר במשחק הזה הוא לשחק מהר יותר, יש לנו את ההתקפה ויש לנו פוטנציאל גדול. האגרסיביות על הכדור לא הייתה גבוהה מספיק וזה הקל על דנמרק ואיפשר לה להראות את האיכויות שלה. אנחנו משחקים מול נבחרת שמורכבת ברובה משחקני פרמייר ליג, אנחנו חייבים להגביל אותם ולהימנע מטעויות קשות. זה משחק חדש, האתגר הוא לא לספוג”.

המערך: “אני לא יכול להגיד את זה במסיבת העיתונאים כי זה לא יהיה חכם מבחינתי, אבל מאמן סקוטלנד ענה בצורה טובה. השיטה היא לא רק איך שהיא נראית על המגרש, אלא איך היא מבוצעת. מדינה קטנה שמשחקת בצורה הזאת נמצאת כרגע במקום ה-1 בעולם, אבל זה לא רק עניין של שיטה, אלא עניין של ביצוע”.

על דור פרץ: “אני חושב שהוא עשה עבודה טובה מאוד, הוא היה מצוין בקו האחרון של הקישור וגם בקו הראשון, יש דיון אמיתי על כך בקרב צוות האימון, אבל עדיין לא החלטתי באיזה עמדה אני אשתמש בו”.

על ההחלטה שלא לזמן את ליאור רפאלוב וזימונו של בירם כיאל: “היה דיון על ליאור רפאלוב במחשבה לזמנו כי מונס דאבור נפצע, אבל אחרי שבחנו את זה הבנו שזו לא פציעה רצינית ונראה שהוא יוכל לשחק. ראיתי את כיאל בסכנין והוא היה נראה מצוין ובנוסף הוא יוסיף לנו הרבה נסיון”.

ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של אנטוורפן)ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של אנטוורפן)

המוכנות המנטלית של הנבחרת למשחק: “אני מדבר הרבה עם הצוות המנטלי, אני חושב שחשוב מאוד שנהיה מוכנים מנטלית ואני חושב שהשחקנים כן מוכנים. אנחנו צריכים להיות על המגרש מתחילת המשחק ולהפעיל לחץ, אבל אי אפשר לשלוט לאורך כל 90 הדקות. אנחנו בתהליך טוב של התקדמות, המטרה היא לשלוט 60 דקות מהמשחק כי אז יהיה לנו יותר קל לנצח”.

ביברס נאתכו אמר בהתייחס להפסד 2:0 לדנמרק: “אנחנו שחקנים מקצוענים וכבר חווינו בקריירה גם בקבוצות וגם בנבחרת, לא מזמן הפסדנו לאותה סקוטלנד ואנחנו צריכים לשכוח ממה שהיה מול דנמרק ולנצח את המשחק. אנחנו מכירים את סקוטלנד מצוין, שיחקנו בשנתיים האלה נגד סקוטלנד יותר מאשר נגד קבוצות, גול לפה או לשם זה מה שיכריע. אנחנו רוצים לנצח, סקוטלנד בטוח לא פחות טובה מאיתנו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וחושבים שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה אם נשחק את המשחק שלנו”.

ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

על היריבה: “זה שסקוטלנד נבחרת טובה אף אחד לא מפספס את זה, הם לא פייבוריטים כמו שדנמרק הייתה, יש בינינו לבין סקוטלנד מאזן כוחות יותר שוויוני, אבל אם נשחק את המשחק שלנו יהיה לנו סיכוי לנצח אותם. רק בישראל שלושה בלמים נחשב שיטה הגנתית, זה תלוי איך אנחנו משחקים אותה, לא הגענו להחמצות גדולות, אבל כן הגענו מול דנמרק פחות או יותר לאזורים שרצינו. מול סקוטלנד נצטרך לעשות את זה יותר ואם נשפר את הפס האחרון וההרמה האחרונה אני חושב שגם נבקיע”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */