יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:11

רוטנשטיינר: לחצנו על דנמרק 20 דקות, זה מדהים

מאמן הנבחרת הבהיר אחרי ה-2:0 שהציפיות שלו היו נמוכות: "לא מבין את הביקורת על השיטה". קרע במפשעה לניר ביטון, דאבור סובל מחבלה בקרסול וייבדק

|
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ברגל שמאל עם הפסד 2:0 לנבחרת דנמרק באצטדיון בלומפילד. שערים של מרטין בריית’ווייט ויונאס וינד (אחרי טעות איומה של חאתם עבד אלחמיד) נתנו לדנים ניצחון קל למדי במשחק בו הם שלטו בכ-70 מ-90 הדקות.

ניר ביטון שנגרע מוקדם יותר היום מהסגל סובל מקרע קטן במפשעה ויחמיץ את המשחקים הבאים, כאשר מונס דאבור שנפצע והוחלף סובל מחבלה בכף רגלו ובקרסול, כאשר הוא ייבדק ובימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו. בינתיים, לא זומן מחליף לניר ביטון בנבחרת.

מונס דאבור יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)מונס דאבור יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)

אחרי המשחק אמר מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר: “הייתה הופעה טובה שלנו נגד נבחרת נהדרת, במיוחד בתחילת המחצית השנייה. אפשר לנתח את השערים שספגנו, אבל אחרי המחצית הגענו עם לחץ גדול, אני יכול לומר שאם היינו משווים ל-1:1 המשחק היה משתנה, אבל הם מאוד מסוכנים בהתקפות מתפרצות ובסוף הקבוצה הטובה יותר ניצחה”. 

צפו במסע"ת של ישראל לאחר ההפסד לדנמרק

כשנשאל לגבי הביקורות על מערך שלושת הבלמים, הוכיח המאמן שהוא מכוון נמוך מאוד: “אם ראיתם את המשחק ואתם מדברים על השיטה אני לא מבין אתכם, אני חושב שאם נבחרת ישראל יכולה ללחוץ במשך יותר מ-20 דקות נגד דנמרק זה מדהים וזה היה בשיטה הזאת”.

“כמובן שהשער השני וגם הראשון היו מטעויות, אבל הייתה הופעה טובה של הנבחרת ואני חייב להגן על השחקנים. אחרי המחצית דנמרק הייתה יכולה לספוג את ה-1:1, הפציעה של מונס הייתה רעה עבורנו, הייתה לו מחצית טובה, כמובן שאני לא מרוצה מהתוצאה, אבל אני לא יכול להגיד שלא שיחקנו טוב נגד נבחרת מעולה”.

שון וייסמן וערן זהבי (רדאד ג'בארה)שון וייסמן וערן זהבי (רדאד ג'בארה)

“אני חושב שהייתה הופעה טובה במחצית הראשונה, אפשר לדבר על השער אבל היו 20 דקות מעולות במחצית השנייה וכשעשינו את הטעות השנייה זה הכריע. הייתי גאה מאוד בנבחרת, במחצית אמרתי להם ששיחקנו טוב נגד יריבה חזקה. בשער הראשון היה מצב של אחד על אחד, המאמן הדני היה מצוין בחלק הטקטי”.

“לבריית’ווייט יש מהירות אדירה, אם מונס דאבור היה כובש את המצב שלו, היינו ב-1:1 מול הנבחרת ה-12 בעולם ולדעתי זה היה לא רע בכלל. הופעה מצוינת שלנו עד הדקה ה-65, נצטרך לנתח את המשחק ולשפר את הדברים הקטנים, כדי להתקרב לנבחרות הטובות מהטופ. בחלק מהחלקים שבמשחק זה לא היה מקום 87 מול מקום 12 אלא משחק פתוח”.

מונס דאבור מאוכזב (רדאד ג'בארה)מונס דאבור מאוכזב (רדאד ג'בארה)

“תמיד אני אומר שההגנה זה הארגון של הקבוצה, לחצנו טוב מאוד, אבל מבחינה אינדיבידואלית, אם מנתחים את זה, הייתה נגיחה ואז היה המצב של האחד על אחד שממנו בריית’ווייט כבש. בשער השני זה היה זריקת חוץ, לא היה לחאתם מזל, לשוער לא היה סיכוי, כל שחקן מודע לטעויות ולא רוצה לעשות אותן, מנסים להפחית את זה אבל היום זה לא היה אפשרי”.

רגע לפני שירד ממסיבת העיתונאים וילי אמר ביוזמתו בנוכחותו של ביברס נאתכו: “הייתה הופעה מצוינת של הקפטן שלנו, מול 3 קשרים מהטופ, ואני רוצה לברך אותו על ההופעה שלו, מאוד התרשמתי מאיך ששיחק היום”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */