יום שני, 20.05.2024 שעה 23:01

זהבי: אין אחד שלא נתן 200 אחוז, יש פערי איכות

חלוץ הנבחרת אחרי ה-2:0 בבלומפילד: "קשה לי להגיד ששיחקנו רע". סולומון: "לא סתם דנמרק במקום ה-12 בעולם". זהבי זרק חולצה ליציע, הדבר עורר מהומה

|
ערן זהבי עם ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי עם ביברס נאתכו (רדאד ג'בארה)

נבחרת ישראל פתחה ברגל שמאל את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר הערב (חמישי) כאשר הפסידה 2:0 לדנמרק באצטדיון בלומפילד למרות לא מעט דקות חיוביות בהתקפה. הבחורים של וילי רוטנשטיינר ניסו ולפרקים היו עדיפים, אך האיכות של האורחת באדום מקדימה הכריעה.

כ-50 אוהדים קראו בסיום לערן זהבי ליציע, והוא בתמורה זרק להם את חולצת המשחק שלו, דבר שחולל מהומה גדולה ביציע. צוות האבטחה עלה כדי להשליט סדר ולפזר את האוהדים. 

מהומה ביציע אחרי שזהבי זרק את החולצה (רדאד ג'בארה)מהומה ביציע אחרי שזהבי זרק את החולצה (רדאד ג'בארה)

ערן זהבי אמר אחרי המשחק: “אם היינו כובשים אולי זה היה נראה אחרת, האחריות לא רק על ההגנה, אנחנו נבחרת אחת לטוב ולרע, זאת אחת הפעמים היחידות שלא כבשנו אחרי הרבה מאוד משחקים, אנחנו סופגים ומבקיעים כנבחרת, אין ביקורת על שחקן כזה או אחר, ננסה להסתכל קדימה, יש לנו ביום ראשון משחק”. 

צפו במסע"ת של ישראל לאחר ההפסד לדנמרק

“לכל הנבחרות יש את אותו הלו”ז, צריכים להתאושש, יש יומיים, ננסה לבוא כמה שיותר מוכנים, מכירים את סקוטלנד טוב מאוד, פגשנו אותה הרבה פעמים ויודעים שיהיה קשה, נסתכל ממשחק למשחק וננסה לעשות את הכי טוב שלנו. לא היה שחקן שלא נתן 200 אחוז, ויש הבדלי איכויות, זה ההסבר היחיד”.

“ניסיתי לתקן ולכוון אחרי טעויות שנעשו, נתנו להם קצת יותר מדי כבוד, פחדנו לצאת לשחקנים ולא הלכנו עד הסוף להפעיל לחץ ולשחק באחד על אחד, אז תיקנתי קצת עמדות, וילי היה בצד השני, אני הייתי יותר קרוב אז הוא העביר לי כמה דברים, צריכים לעשות את זה לפעמים, קשה לי להגיד ששיחקנו רע, עשינו משחק טוב, יש הבדלי איכויות וזה מה שהכריע”. 

ערן זהבי כועס על סאן מנחם (רדאד ג'בארה)ערן זהבי כועס על סאן מנחם (רדאד ג'בארה)

“יש יריב והוא טוב מאוד, הם ברמה מאוד גבוהה וכשנבחרת כזאת משתלטת קשה להגיב. בסוף כן הגבנו ועשינו דקות טובות, אני גאה במשחק שלנו, היו הרבה דקות טובות. היו דקות שהרגשתי טוב, היו הרבה דקות שהחלפנו מקומות, יש החלפת מקומות ואני לפעמים משחק באמצע ולפעמים בצד, זה היה בסדר גמור אבל יש מקום לשיפור”.

ההבדלים הפיזיים: “כשמשחקים נגד נבחרות כאלה, סביר להניח שהשחקנים שם משחקים בליגות הכי טובות ומשחקים ברמה גבוהה כל שבוע, אנחנו קצת לוקים בזה, אין לנו שחקנים באותה רמה, כשיהיו לנו הרבה שחקנים ברמות האלה גם נתמודד יותר טוב ונצליח להתמודד איתם גם ברמה הפיזית”.

מונס דאבור יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)מונס דאבור יורד מהמגרש (רדאד ג'בארה)

מנור סולומון אמר אחרי המשחק: “שיחקנו מול נבחרת מאוד איכותית, לא סתם הם במקום ה-12 בעולם, הם באמת מצוינים התקפית והגנתית, היתרון המוקדם שלהם הקשה עלינו, פתחנו מצוין את החצי השני ולא הצלחנו לכבוש בדקות הטובות שלנו והם ניצחו בצדק”.

הקהל: “הרגשה מדהימה, אמנם רק 5,000 אבל בשבילנו הרגיש כמו 30 אלף. אמנם שיחקתי בשחטאר מול קהל, אבל בבית עם ישראלים זאת הרגשה שונה לגמרי, ורוצים אותם איתנו ביום ראשון”.

אוהדי נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)אוהדי נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)

המשחק מול סקוטלנד: “אנחנו לוחצים מצוין לפרקים ולפרקים לא, לפעמים משחקים מאוד טוב דקות מסוימות ולפעמים לא, אז צריכים לתקן את זה ואת הטעויות בהגנה, צריכים להגיע ליותר מצבים ונקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב”. 

מנור סולומון (רדאד ג'בארה)מנור סולומון (רדאד ג'בארה)

ביברס נאתכו אמר אחרי המשחק: “שמח שהיה לי משחק טוב באופן אישי, קשה להגיד את זה כשאתה מפסיד, אבל התמודדנו איתם בצורה לא רעה בכלל. הם באו מוכנים מאוד מבחינה טקטית, ראו שהם יודעים איפה למצוא את הנקודות תורפה שלנו בכל סוג של לחץ. היו טעויות בשני השערים, צריכים לנסות למזער את זה, אבל לא נראינו כמו מקום 12 מול 87”.

“דנמרק הרבה יותר טובה מאיתנו, חושבים שמהיום הראשון אפשר לקפוץ ישר למונדיאל, חבר'ה, יש נבחרות הרבה יותר טובות, בואו נדע את מקומנו והלוואי שבעוד כמה שנים נהיה במצב שלהם. תודה לכל מי שבא, אני חושב שהייתה אווירה נהדרת, זה היה קצת מוזר בהתחלה, חבל לי שהם הולכים הביתה מאוכזבים אבל תודה רבה קודם כל”. 

רוטנשטיינר, זהבי, עבד אלחמיד ונאתכו (רדאד ג'בארה)רוטנשטיינר, זהבי, עבד אלחמיד ונאתכו (רדאד ג'בארה)

“מקווה שנגיע פיזית בצורה טובה לסקוטלנד, יש שחקנים שבאינטנסיביות גבוהה בעונה המשוגעת הזאת, ננסה להגיע בצורה הכי טובה, זה יהיה משחק אחר מול סקוטלנד, מכירים אותם, הם חזקים מאוד ונצטרך להיות מוכנים ולהוריד את הטעויות שלנו. נעשה הכול ויש שחקנים מספיק מנוסים, שמעתם את המאמן שיודע להפיק לקחים ולהביא אותנו בתחושה ובאנרגיה חיובית למשחק הבא. שיחקנו מול הטובה ביותר בבית וזה היה הפתעה אם היינו מוציאים נקודות. לא הצלחנו, מול סקוטלנד זה מה שחשוב”.

“היה לי הסכם עם המאמן לפני המשחק שאשחק 60 דקות, זה היה קצת יותר, בתקופה האחרונה אני משחק כל שלושה ארבעה ימים 60 או 65 דקות ואני חושב שאהיה מוכן לראשון”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */