יום שני, 20.05.2024 שעה 08:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

אוחנה בשיחה קשה באימון: כישלון, אכזבה אדירה

יו"ר בית"ר זעם על השחקנים: "הרווחתם את הביקורות, כל המאמנים שהיו לא טובים? איפה הווינריות שלכם?". יוסי מזרחי: "מי שלא יתיישר יעוף קיבינימט"

|
יוסי מזרחי (האתר הרשמי של בית
יוסי מזרחי (האתר הרשמי של בית"ר י-ם)

אחרי התפטרותם של שי ברדה וסלובודאן דראפיץ’ ומסיבת העיתונאים של משה חוגג, בית”ר ירושלים מקווה להשאיר הכל מאחור לקראת המשחקים בפלייאוף התחתון ובזמן פגרת הנבחרת, היא ערכה אימון בבית וגן עם המאמן הזמני על הקווים – יוסי מזרחי, שהתבקש ע”י ההנהלה להדריך עד לסיום העונה.

ראשית, היו”ר אלי אוחנה דיבר אל השחקנים והצוות: “לצערי, אנחנו בסיטואציה של חילופי מאמנים שוב. נכנסתי לחדר ההלבשה באשדוד ועשיתי משהו שלא עשיתי בכל שנותיי פה ולא רוצה לעשות. תלמדו לקבל ביקורת. גם אם היא מאוד נוקבת. כל מילת ביקורת שיש עליכם ועלינו הרווחנו ביושר. כל אחד ואחד צריך לעשות את החשבון נפש לעצמו. זה מתחיל בשפה שלכם אחד כלפי השני, וזה ממשיך בעזיבה המוקדמת של האצטדיון. מה שהיה עד עכשיו לא יהיה. זה כישלון מהדהד שלנו. תראו איזה שחקנים יש פה. אנחנו באים לכל משחק חשוב בשנים האחרונות ולא מנצחים. איפה הווינריות? בית״ר ירושלים שלא מגיעה לפלייאוף זה כישלון אדיר. נורא נוח להשליך על המאמנים. עברו כאן כמעט כל המאמנים הבכירים בכדורגל. הפסדנו באירופה נגד קבוצה שלא היינו צריכים להפסיד אז המאמן הלך, לא מגיעים לפלייאוף, המאמנים הולכים, איפה אתם? כל המאמנים לא טובים? כל המאמנים לא מבינים?”.

צפו ביוסי מזרחי באימון בית"ר

עוד אמר: "האכזבה היא אדירה, אבל עכשיו תפסיקו כבר אתם עם הדיבורים בעילום שם בתקשורת, ותפסיקו להיעלב. הביקורת לא נעשית כדי להעניש, היא מגיעה כדי לתקן דברים. לשנות דברים, לשפר דברים. היו פה מאמנים שנתנו את הנשמה שלהם, בהשקעה, ביסודיות, בשיחות הווידאו, אישיות, קבוצתיות. יש כאלה שרצו ללמוד ולהקשיב ויש פה כאלה ששמו פס כי הם יודעים הכל ומבינים הכל".

משה חוגג ואלי אוחנה (רדאד ג'בארה)משה חוגג ואלי אוחנה (רדאד ג'בארה)

אוחנה התייחס גם להמשך והוסיף: "יש לנו עוד ליגה. מי שלשנייה אחת חושב שזה הולך להיות טיול, שזה גמור ובואו נעביר את המשחקים, שיגיד מעכשיו, אני לא אכעס, אבל הוא לא יהיה פה. כשמגיעים לפלייאוף תחתון אפשר להסתבך בשנייה, ואם נמשיך בגישה הזאת וביכולת הזאת של המשחקים האחרונים, אנחנו נסתבך בתחתית. אתם צריכים להחזיר לאוהדים השפויים שלנו, לא את אלה שמקללים את עלי ואלירן, לאוהדים השפויים שלנו, את הגאווה. יש לנו המון כאלה. תחזירו לנו, להנהלה, לאוהדים, לסביבה הקרובה על הכל".

משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש (מערכת ONE)משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש (מערכת ONE)

לאחר מכן אמר יוסי מזרחי בשיחת הפתיחה: "לא רציתי את הג'וב הזה, עשיתי מספיק בחיים שלי, אבל אנחנו נולדנו במועדון הזה, ואנחנו במשבר והתגייסתי למשימה הזאת אבל תפנימו טוב. אני ברגע שלוקח משימה אני הופך לטוטאלי לגמרי, ומי שיתיישר יהיה איתי ומי שלא יעוף קיבינימט. הייתי בכל הסיטואציות בכדורגל. הייתי באליפויות, גביעים, ירידת ליגה, הכל. אף אחד לא יכול ללמד אותנו מה זה כדורגל. עברנו את כל השחקנים בעולם".

"אני מעריך ועד הודעה חדשה את הצוות שהיה פה. הייתי בקשר מצוין איתם, אנשי מקצוע מהמדרגה הראשונה. מי שיהיה ממושמע טקטית, ישחק. כל אחד מכם יקבל את הגדרות התפקיד. אני לא באתי לדבר איתכם ולטפל בכם. תעשו מה שאני אומר ונגמר הסיפור. יש מאמן למשחקים הנותרים וזהו. אני מזהיר את מי שלא יתיישר. אני יכול לספוג טעויות והחמצות משני מטר. כולנו עשינו טעויות. להפסיד כדור ולהסתכל איך החברים נלחמים עליו זה לא קיים. אתם תבואו כל משחק ותתנו את הכל. יש פה המון שחקנים שלא מבינים מה זה לשחק בבית”ר ירושלים".

מרקו יאנקוביץ', מתאוסיניו ואור זהבי באימון (האתר הרשמי של בית"ר י-ם)מרקו יאנקוביץ', מתאוסיניו ואור זהבי באימון (האתר הרשמי של בית"ר י-ם)

"אומרים שהכל רע כאן ביניכם. אני יודע שלא ומעבר לזה אני ראיתי דבר אחר. אני ראיתי שחקנים כמו טל בן חיים ועידן שקופצים על ילד כמו דגו אחרי שהוא נתן גול. זה מה שאני רוצה לראות, ששחקנים יושבים בחוץ שמחים וששחקנים עצובים ולא עוזבים לפני. עברנו את הכל פה. אם מישהו יבעט או יזרוק משהו אחרי חילוף, הוא לא יהיה פה. באתי ממוקד למשימה הזאת, תלכו איתי יחד, תתאמנו ברצינות, ותחשבו חיובי. יש פה המון שחקנים טובים. שתבינו שאתם קבוצה למאמץ הקבוצתי אתם תצליחו".

בסיום האימון אמר מזרחי לאתר הרשמי: "דבר ראשון אני רוצה להודות לשי וסלובו, אנשים יקרים מאוד ומאמנים מצוינים, שלאורך כל התקופה וגם בימים קשים מאוד הם ידעו לשתף פעולה מצוין עם מחלקת הנוער והלוואי ויירבו מאמנים כאלו. לגבי האימון הראשון, הייתי בסיטואציות האלה לא פעם ולא פעמיים ולא חמש ושש, זאת סיטואציה לא טובה ולא נעימה, אבל אני אתן לשחקנים להתרגל אליי ואני אליהם, ועם הרבה עבודה קשה נוכל לצאת מהמצב הזה. מי שחושב שהפלייאוף זה טיול לגליל, טועה. זאת מלחמת עולם והשחקנים פה יצטרכו להבין את זה. זה סוג כדורגל אחר בכלל, של תחתית, ואנחנו נצטרך להתאים את עצמנו למצב הזה".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */