יום חמישי, 18.04.2024 שעה 16:25
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6136-5730בני יהודה1
6019-5030עירוני ק"ש2
5428-4630עירוני טבריה3
5040-5830מכבי יפו4
4734-4630הפועל נוף הגליל5
4548-5530הפועל ניר רמה"ש6
4234-3830הפועל א.א. פאחם7
4241-3430מכבי הרצליה8
 פלייאוף תחתון 
4140-4130הפועל עכו1
3739-3130מ.ס כפר קאסם2
3539-2730הפועל ראשל"צ3
3435-3630הפועל ר"ג4
3453-3830סקציה נס ציונה5
3140-2830הפועל כפ"ס6
2453-3330הפועל עפולה7
1666-2730איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • עירוני טבריה
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי יפו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל עכו
  • שישי, 19/04, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 19/04, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 19/04, 16:00
  • איחוד בני שפרעם

נעצרה: הפועל ירושלים נכנעה 2:0 לבית"ר ת"א

מוליכת הלאומית מהבירה הפסידה לראשונה מזה 15 משחקים, הקבוצה של נוסבאום חזק במאבק העלייה. 0:1 לנוף הגליל על נס ציונה, נקודה דרמטית להפועל פ"ת

|
גל מאיו מאוכזב (חגי מיכאלי)
גל מאיו מאוכזב (חגי מיכאלי)

משנכנס אדר מרבין בשמחה. וכמה שמחה סיפקה לנו הליגה הלאומית הערב (שישי), עם מחזור מרתק ורב שערים כאשר במוקד, הפועל ירושלים נעצרה לראשונה מזה 15 משחקים כשנכנעה 2:0 לבית”ר ת”א/בת ים. השנייה בטבלה, נוף הגליל, גברה 0:1 על נס ציונה, בעוד שבתחתית, אחי נצרת (0:3 על אום אל פאחם) וכפר קאסם (0:3 על כפר שלם) רשמו הצגות, בעוד שהפועל פ”ת השיגה נקודה דרמטית כשלמרות פיגור מספרי סיימה ב-1:1 עם איכסל. 

בית”ר ת”א/בת ים – הפועל ירושלים 0:2

אחרי 15 משחקים מהם ניצחה בעשרה, המוליכה של זיו אריה נעצרה אצל החבורה הצעירה והמוכשרת של עמיר נוסבאום. האורחת הייתה טובה והחמיצה, אך מנגד, המארחת, שכבר הוכיחה לא פעם העונה כמה כדורגל וכישרון יש ברשותה, נהנתה מיכולת נהדרת של מלך שערי הליגה, יניב מזרחי, שכבש בפנדל והוסיף בישול פשוט נפלא לאמיר ברקוביץ’. 

ירושלים עדיין מוליכה את הטבלה עם 44 נקודות, בעוד שבמקום השלישי ניצבת בית”ר ת”א/בת ים שעם הניצחון הזה העלתה את מאזנה ל-39 נקודות ומי אמר שהקבוצה הנהדרת של עמיר נוסבאום לא רוצה לעלות ליגה? בקצב הזה וכשארבע נקודות בלבד מפרידות בינה לבין המקום השני, אל תתפלאו עם הילדים של מכבי ת”א יתחשלו בעונה הבאה בליגת העל. 

שחקני בית"ר ת"א/בת ים (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר ת"א/בת ים (חגי מיכאלי)
שחקני הפועל ירושלים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל ירושלים (חגי מיכאלי)

דקה 55, בית”ר ת”א/בת ים עלתה ל-0:1: נגיעת יש ברחבה זיכתה את המארחת בפנדל, אותו ניצל יניב מזרחי ששלח פס חזק ומדויק פנימה. 

יניב מזרחי מול עומר אבגדיש (חגי מיכאלי)יניב מזרחי מול עומר אבגדיש (חגי מיכאלי)
השופט מצביע על הנקודה הלבנה (חגי מיכאלי)השופט מצביע על הנקודה הלבנה (חגי מיכאלי)
יניב מזרחי כובש (חגי מיכאלי)יניב מזרחי כובש (חגי מיכאלי)
יניב מזרחי ושחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים (חגי מיכאלי)יניב מזרחי ושחקני בית"ר ת"א/בת ים חוגגים (חגי מיכאלי)
גל מאיו מאוכזב (חגי מיכאלי)גל מאיו מאוכזב (חגי מיכאלי)

דקה 87, בית”ר ת”א/בת ים עלתה ל-0:2: איזה בישול נפלא של יניב מזרחי. החלוץ הסתובב נהדר, דהר כל הדרך לרחבה והשאיר לאמיר ברקוביץ’ רק לדחוק מקרוב פנימה מול הרשת החשופה. 

הפועל נוף הגליל – סקציה נס ציונה 0:1

אפשר לומר שהחבורה של ירון הוכנבוים השאירה את התקופה הרעה הרחק מאחור. הצפוניים רשמו ניצחון שני ברציפות בזכות שער ניצחון של וואהיב חביבאללה והם חזק מאוד במקום השני, עם ארבע נקודות יתרון על פני בית”ר ת”א/בת ים השנייה בטבלה. מנגד, נס ציונה של אורי גוטמן נראית בדיוק בדרך ההפוכה, כשרשמה הפסד שני ברציפות.  

דקה 45+2, נוף הגליל עלתה ל-0:1: המארחת עלתה ליתרון בעיתוי מושלם. רועי שוקרני הגביה מימין לעבר הרחבה, וואהיב חביבאללה הקדים את השוער ונגח מקרוב לרשת. 

הפועל פ”ת – הפועל איכסל 1:1

כבר נראה היה שהכל מוכן לעוד הפסד של הפועל פ”ת, כשלמחצית המלאבסים ירדו בפיגור על לוח התוצאות וגם פיגור מספרי אחרי הרחקה מיותרת של נפתלי בלאי. אושר אבו עוד פספס הזדמנות להעלות את איכסל ליתרון כפול כשהחמיץ מהנקודה הלבנה, אלא שהמארחת הפגינה הרבה אופי והצליחה לחזק נקודה בזכות שער נפלא של טרנס טיסדל, שהשאיר את קבוצתו מרחק של שתי נקודות מתחת לקו האדום במקום הלפני אחרון בטבלה. מנגד, איכסל יכולה לבוא בטענות רק לעצמה וסיימה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהיא במקום הרביעי בטבלה.  

דקה 38, הפועל פ”ת נותרה ב-10 שחקנים: נפתלי בלאי ספג אדום ישיר על כניסה פראית במרכז המגרש. מכה קשה למארחת. 

דקה 45, איכסל עלתה ל-0:1: לא ייאמן מה שקורה להפועל פ”ת. אם לא די בהרחקה כמה דקות קודם לכן, המלאבסים ספגו בדקה קריטית כשעל סף הירידה להפסקה מוחמד כליבאת נגח נהדר פנימה.

דקה 75, הפועל פ”ת עלתה ל-1:1: המארחת חזרה ב-10 שחקנים. טרנס טיסדל רץ במהירות אדירה ובעט פצצה לפינה קרובה. שער נפלא של החלוץ.

הפועל רעננה – הפועל רמת גן 0:1

חילופי מאמנים, חילופי שחקנים, עושה רושם שפשוט שום דבר לא עוזר לאורדונים, שנמצאים בקריסה מוחלטת ועלולים עוד לאבד את המקום בפלייאוף העליון. הפעם, הם נכנעו לקבוצה שמאוד רוצה להגיע לשם וגם נותרה חזק בתמונה בזכות שער ניצחון של אמרי וולשמן. רעננה רושמת ניצחון שני ברציפות והיא שלוש נקודות בלבד משמינייה הראשונה, כשמנגד, ר”ג, עם ניצחון אחד ב-11 המשחקים האחרונים וארבעה הפסדים ברציפות, כבר במקום השמיני.  

דקה 15, רעננה עלתה ל-0:1: כדור שהוגבה לתוך הרחבה מצא את ראשו של בהג’את בשיר, שהמשיך בנגיחה לעברו של אמרי וולשמן והחלוץ הקנדי המשיך בנגיחה מצוינת פנימה. 

דקה 39, הפועל ר”ג נותרה ב-10 שחקנים: האורחת ספגה עוד מכה קשה, כאשר אלי בבייב הורחק בצהוב שני. 

הפועל אום אל פאחם – אחי נצרת 3:0

הצגה של החבורה של תומר קשטן. הירוקים נהנו מהופעה פנטסטית של נואף בזיע, שעם צמד ובישול פשוט פירק את האין הגנה של אום אל פאחם, כשעושה רושם שהשינויים הגדולים בסגל לא עשו טוב לקבוצה של מוטי איווניר, שניצבת במקום ה-13 עם 25 נקודות ועלולה להיקלע לקרבות תחתית. מנגד, אחי עקפה את אום אל פאחם בטבלה והיא עם 26 נקודות, מקום אחד מעליה.  

דקה 10, אחי נצרת עלתה ל-0:1: איזה בישול נפלא של אחמד עאבד. הקיצוני הוותיק פרץ נהדר מצד ימין אל תוך הרחבה והעביר כדור רוחב לנואף בזיע, שבעט בנגיעה ובעוצמה פנימה. 

דקה 27, אחי נצרת עלתה ל-0:2: הצגה של אחי נצרת. הפעם בזיע היה בתפקיד המבשל עם כדור רוחב גדול לאנס דאבור, החלוץ הגיע מאחור והמשיך בנגיעה חזקה לרשת הגבוה. 

דקה 39, אחי נצרת עלתה ל-0:3: האורחת פשוט רקדה על המגרש. בתום התקפה מתפרצת מושלמת בהובלת אחמד עאבד, סהר קלדרון הקפיץ לרחבה לכיוונו של איאד חוטבא, הבעיטה של הקשר נהדפה ע”י תומר ליטבינוב ונואף בזיע דחק מקרוב את הריבאונד פנימה והשלים צמד.  

הפועל ראשון לציון – הפועל עכו 1:4

על הנייר, הכל היה מוכן ל-0:0 בין שתי הקבוצות שסיימו בתוצאה הזאת הכי הרבה העונה, אך בפועל, המארחת מעיר היין סיפקה תצוגה נהדרת ורשמה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים בהם לא הצליחה לעשות זאת. בזכות הניצחון, ראשל”צ מבססת את מקומה ובצדק בשמינייה הראשונה, כשמנגד, הצפוניים של אלי כהן פספסו הזדמנות להיכנס לשמינייה הראשונה וניצבים במקום התשיעי. 

דקה 13, ראשל”צ עלתה ל-0:1: איזו טעות קשה של אופק אנטמן. השוער קיבל מסירה פשוטה לאחור, ניסה להרחיק אך לא הגיע טוב לכדור וליאור קצב אמר תודה וכבש בקלילות מול שער חשוף. 

דקה 14, ראשל”צ עלתה ל-0:2: הפעם הכתומים לא היו צריכים עזרה מאף אחד ועלו ליתרון כפול בתום התקפה קבוצתית נפלאה. עובדייה דרוויש הגיע לכדור רוחב נפלא ובעט מדויק פנימה. 

דקה 29, עכו צימקה ל-2:1: החבורה של אלי כהן חזרה למשחק. מהראן לאלה נשלח קדימה וכמו בימים היפים בהפועל ת”א, ביצע הטעיה בתוך הרחבה ובעט כדור חד לפינה הרחוקה. שער יפה של החלוץ הוותיק. 

דקה 44, ראשל”צ עלתה ל-1:3: חגיגת שערים בהברפלד ועמית מוסרי דחק מקרוב לרשת.

דקה 90, ראשל”צ עלתה ל-1:4: המסמר האחרון של המארחת. רועי זריהן עלה מעל כל ההגנה לכדור קרן ונגח באין מפריע פנימה.  

הפועל עפולה – רמת השרון 1:1

פספוס גדול מבחינתה של רמת השרון, שפספסה הזדמנות להידבק לחבורת הצמרת אך במקום זאת, יצאה ככל הנראה באופן סופי ממאבק העלייה ורחוקה כבר שמונה נקודות מהמקום שמוביל לעלייה, כשהיא חמישית. מנגד, שער שוויון דרמטי של אלון בוזורגי העניק לרומן זולו נקודה יקרה והעפולאים רק שתי נקודות מהשמינייה הראשונה. 

דקה 6, רמת השרון עלתה ל-0:1: האורחת עלתה ליתרון מוקדם. אביאל בן חמו פרץ נהדר לתוך הרחבה, מסר טוב לבנג’מין קוקו והחלוץ בעט חזק ומדויק לרשת הגבוה ופנימה. שער נפלא. 

דקה 90, עפולה השוותה ל-1:1: איזה שוויון דרמטי של המארחת. בתום ערבוביה ברחבה, אלון בוזורגי, מי אם לא הוא, בעט שטוח בסיבוב ונתן לרומן זולו נקודה יקרה. 

הפועל כפר שלם – כפר קאסם 3:0

הופעה נהדרת של כפר קאסם בהופעת הבכורה של שלומי דורה על הקווים. האורחת הגיעה להתמודדות עם הגב אל הקיר אך בפועל, סיפקה תצוגת כדורגל פנטסטית בקרב התחתית מול חניכיו של עומר פרץ, שנותרו במקום האחרון בטבלה. כפר קאסם, בזכות הניצחון, עלתה למקום ה-20 שמוביל למבחנים, כשגם מהראן ראדי הוותיק התכבד בשער בכורה בקבוצה.

דקה 31, כפר קאסם עלתה ל-0:1: איזו טעות קשה של שריף כיוף. שוער כפר שלם קיבל מסירה פשוטה לאחורה אך בעט לא טוב על חמודי חטיב שלחץ אותו, הכדור פגע באחרון וחדר פנימה.

דקה 48, כפר קאסם עלתה ל-0:2: הפעם חמודי חטיב בתפקיד המבשל. הקשר השתלט טוב, העביר כדור רוחב לפיליפ מאנה והאחרון בעט כדור שירד מהמשקוף פנימה. 

דקה 70, כפר קאסם עלתה ל-0:3: מזל טוב להראן ראדי. הקשר הוותיק קיבל מסירה מצוינת מעוז פרץ ועם פס אלגנטי לפינה הרחוקה כבש את שער הבכורה שלו בכפר קאסם. 

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */