יום שישי, 29.03.2024 שעה 12:20

"כשעזבנו קיוויתי שנחזור. רוצה שסבוריט יישאר"

פטריסיה בארוש, אשתו של ז'ראלדש, בראיון: קפריסין ("זה לא הלך כפי שציפינו"), הגעגוע ("הייתי עצובה כשנפרדנו ממכבי ת"א, מועדון תומך") והקשר למגן

|
פטריסיה ואנדרה ז'ראלדש עם בתם (אינסטגרם)
פטריסיה ואנדרה ז'ראלדש עם בתם (אינסטגרם)

על פניו, נדמה היה שהתסריט של אנדרה ז’ראלדש כתוב מראש. המגן הפורטוגלי נדד לאורך כל הקריירה שלו ועבר שלל קבוצות בהן לא הצליח להטביע חותם מעבר לעונה אחת. גם למכבי תל אביב בעונה שעברה הוא הגיע בהשאלה עד סיום העונה, אך בשונה ממקומות אחרים – מצא גם יציבות.

שנים שחיכו במכבי ת”א לשני מגנים דומיננטיים והציוות של ז’ראלדש עם אנריק סבוריט כאילו חובר על ידי כוח עליון. למרות העונה הגדולה שרשם, הצהובים לא המשיכו את ההתקשרות ולאכזבת הקהל הפורטוגלי עזב לקפריסין. חצי שנה לאחר מכן, ואחרי שהתברר כי הבאתו של בן ביטון לא מצליחה למלא את החלל, הוחלט להחזיר את ז’ראלדש מאפואל ניקוסיה.

אנדרה ז'ראלדש (רדאד ג'בארה)אנדרה ז'ראלדש (רדאד ג'בארה)

קווי הדמיון בין ז’ראלדש לסבוריט לא מסתיימים רק במשחק האגפים של האלופה, אלא גם בחיי היום-יום של השניים. בשעה שהפורטוגלי והספרדי מצאו בית חם והקהל הצהוב התאהב, גם המשפחות שלהם הפכו למקשה אחת. בראיון ל-ONE מספרת פטריסיה בארוש, אשתו של אנדרה, על התקוות שהיו לה לחזור לישראל, הגעגוע, השנה האחרונה והחיבור עם אנריק ואשתו ז’אניר.

“אנחנו שמחים מאוד לחזור למדינה שרצתה אותנו”, פתחה בארוש בת ה-29 שמתגוררת בבת ים ולשניים בת קטנה. “היו לנו פה רגעים מאושרים הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית ורכשנו חברים רבים. ברגע שעזבנו ביולי הייתי מאוד עצובה שאני צריכה להיפרד מישראל, אבל עמוק בפנים הייתה תקווה שנחזור”.

פטריסיה ואנדרה ז'ראלדש עם בתם (אינסטגרם)פטריסיה ואנדרה ז'ראלדש עם בתם (אינסטגרם)

איך הייתה השנה האחרונה?
”זו הייתה תקופה של אתגרים רבים, הרבה שינויים, רגעים שמחים לצד כאלו שפחות אבל באופן כללי זו הייתה שנה טובה. התגעגענו מאוד לכאן, להיות במועדון הגדול ביותר בישראל, מכבי ת”א מאוד תומכת במשפחות השחקנים וגורמת לנו להרגיש בבית. היה חסר לי מזג האוויר של ישראל, חוף הים בתל אביב והעיר עצמה וגם האנשים שהם מאוד ידידותיים”.

מבט קצר ברשתות החברתיות מגלה קשר קרוב בין משפחות ז’ראלדש לסבוריט. בזמן שהשניים מככבים על הדשא, בנות הזוג מרבות במפגשים משותפים והחברות הקרובה שהתחילה עוד בעונה הקודמת, חוברה לה מחדש בינואר. “נפגשנו בעונה שעברה כשהגענו לכאן, אנחנו גם גרים באותו אזור ומדברים את אותה השפה כך שהחיבור היה טבעי. יצרנו מערכת יחסים טובה של הרבה ביחד. העונה הבאה? אני רוצה ומקווה שאנריק וז’אניר יישארו כאן, תמיד טוב שיש חברים טובים בסביבה, יש לנו עוד כמה חברים פה וזה נותן תחושה טובה”.

"הייתה תקווה שנחזור". פטריסיה בארוש בבלומפילד (אינסטגרם)"הייתה תקווה שנחזור". פטריסיה בארוש בבלומפילד (אינסטגרם)

כאמור, בקיץ האחרון נפרדה מכבי מז’ראלדש שפעם נוספת בקריירה נאלץ לארוז חפצים ולפנות ליעד חדש. התחנה הבאה של המגן הייתה אפואל ניקוסיה, לשם עבר עם עומר אצילי ובן שהר. בארוש מספרת את התקופה האחרונה: “זו הייתה חוויה שלא הלכה כל כך טוב כפי שציפינו, לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינת בעיות בהסתגלות לעיר ולמדינה. מכבי ת”א ניסו להחזיר אותנו, התהליך לא היה פשוט, אבל אני שמחה שהכול התנהל כשורה ואנחנו פה בחזרה”.

צפיתם במשחקים של מכבי ת”א?
”כן, צפינו כמעט בכל המשחקים, הרגשתי כל הזמן את התמיכה מהקבוצה ומהקהל, אנחנו מרגישים את זה גם ברשתות החברתיות ואפילו ברחוב, אני כל הזמן מקבלת מסרים של חיבה מהאוהדים וזה כיף. אני יכולה גם לזהות את השירים, אבל קשה לי להבין בגלל השפה”.

בינתיים, אוהדי הקבוצות כבר מייחלים לחזור לאצטדיונים ומחכים לאישור שייתן להם אור ירוק לשוב אחרי שנה של צפייה מהבית. בארוש התייחסה לניהול המשבר כאן בישראל: “למרות שמדובר במצב מסובך עבור כל העולם, בישראל מתמודדים עם זה בצורה טובה וכאן זה נראה אחרת. תכנית החיסון עובדת ואני מקווה שבקרוב מאוד נוכל כולנו לחזור לחיי השגרה הרגילים”.

תגובות מכבי ת"א אחרי ההפסד לשחטאר
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */