יום שישי, 29.03.2024 שעה 13:46

פלקושצ'נקו וגוזלן בהרכב חדרה, רייכרט בכפ"ס

הקשר והחלוץ בהרכב של מנחם קורצקי לקראת הירוקים ב-15:45, כשמנשה זלקה יפתח גם כן ב-11. אצל אלישע לוי הקשר ימשיך, כשגם קיזיטו ועומר דנינו יפתחו

|
שובל גוזלן (שחר גרוס)
שובל גוזלן (שחר גרוס)

חלוץ וקפטן הפועל הפועל כפר סבא, עומר פדידה, לא יוכל ליטול חלק במשחק התחתית החשוב של קבוצתו מחר (שבת, 15:45) מול הפועל חדרה בשל פציעה ברגלו לאחר שספג “רגל עץ”. מדובר בחיסרון משמעותי לירוקים, שכן גם החלוץ השני אמאדו סוקונה ייעדר בגלל צהובים.

הרכב הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, עומר דנינו, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דומאנטס שימקוס, עומר לקאו, בן רייכרט, אור דסה, פלורנט חסאני וקיזיטו.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ’, נועם כהן, ג׳ונתן סיסה, עידו לוי, עבדאללה ג׳אבר, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ׳נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.

במצב כזה, לאלישע לוי אין ממש כלים התקפים בחוד להוציא את קיזיטו שגם כך נראה בכושר ירוד לאחרונה. מנגד, אמור אביב סולומון לחזור מצהובים, כאשר אור דסה נמצא אף הוא בתמונת ההרכב למשחק החשוב. כפ"ס נמצאת עם שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ונקודה יותר מחדרה. “מעבר לעובדה שמדובר על משחק של שש נקודות זה משחק על החיים שלנו. אנחנו חייבים לעשות הכל על מנת לנצח את המשחק הזה מול קבוצה שבתקופה האחרונה החלה להתעורר ולנצח”, אמרו בכפ"ס. 

עומר פדידה מול חסן חילו (עמרי שטיין)עומר פדידה מול חסן חילו (עמרי שטיין)

בקבוצה מצפים משחקן הרכש החדש, פלורנט חסאני, שיהיה האקס פקטור ויסייע במשחק ההתקפה. אלישע לוי התייחס למשחק החשוב ואמר :"אנחנו צריכים לדעת להיות ערוכים לקרב קשה עד לרגע האחרון. אנחנו יותר יציבים, יכולים להשתפר בחלק ההתקפי וביצירת הזדמנויות. יש תקופות שפחות כובשים וזה הזמן של האחרים לתרום”.

קורצקי: “איזה חדרה נראה מחר? זו חידה”

אחרי התבוסה וההדחה מגביע המדינה, הפועל חדרה חוזרת למאבקי ההישרדות בליגת העל. במועדון לא הסתירו את הביקורת על היכולת במשחק מול בני סכנין, אך עם זאת קולות משם העידו כי הגביע לא היה המטרה של הקבוצה העונה, לאור המצב בטבלה. ״הליגה זה הלחם והחמאה שלנו״, טענו בקבוצה של מנחם קורצקי, שממוקמת במקום ה-11 בעוד הירוקים נמצאים במקום העשירי כשנקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים. נקודה אחת בלבד גם מרחיקה את חדרה מהקו האדום, מה שמבליט עוד יותר עבורה את החשיבות של המשחק הקרוב עבורה. 

״זה משחק מאוד חשוב״, אמר קורצקי לקראת המפגש, ״הולך להיות משחק קשה, אנחנו מבחינתנו שמים את התוצאה הלא טובה בגביע בצד. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום של הליגה, אחרי משחקים טובים ויכולת טובה, הפנים לשם. המשחק יהיה קשה, זה משחק חשוב מאוד אבל אנחנו מאמינים בחבר׳ה שלנו שישאירו את הנקודות בבית״.

מנחם קורצקי (עמרי שטיין)מנחם קורצקי (עמרי שטיין)

עוד הוסיף המאמן: ״איזה חדרה נראה מחר? זו חידה. אנחנו נרצה לראות את חדרה עם היכולת של הליגה כמובן, אנחנו מכוונים לשם. אנחנו סומכים על השחקנים שידעו לעשות את ההפרדה מהנפילה שהייתה בגביע ושיבואו מוכנים למשחק סופר חשוב מבחינתנו. אנחנו באים לכל משחק, זה לא משנה אם עכשיו או אחר כך, מתכוננים לכל משחק לגופו. כל הליגה בלחץ של משחקים אז אנחנו לא יכולים להתלונן יותר מידי אבל יש לנו סגל ארוך וטוב שאנחנו סומכים עליו ומקווים לתוצאות טובות״. 

בפן המקצועי, בניגוד למשחק גביע המדינה המאמן מתכנן לפתוח בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, אך קיבל בשורות לא טובות מכיוונם של מוחמד אוסמן ושובל גוזלן, שנפצעו באימון המסכם וכשירותם תיבחן בסמוך למועד המשחק. פרט לכך, השוער הראשון רובי לבקוביץ’ ישוב לעמוד בין הקורות, כשהבלם ג׳ונתן סיסה יחזור גם הוא ל-11 ויפתח לצידו של עידו לוי. דיא לבאבידי הפצוע ימשיך להיעדר. 

ניחוש? מיהו הפרשן שחזה את הגול של קזמירו
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */