יום חמישי, 28.03.2024 שעה 15:09

"כספי, האנטר ו-ווילבקין יטוסו, נראה אם ישחקו"

מאמן מכבי ת"א, ספרופולוס, התייחס לפצועים לקראת המשחק החשוב ביורוליג מחר ב-21:30 באיירן והוסיף: "צריכים להביא את האנרגיות מהליגה גם לאירופה"

|
אות'לו האנטר וסקוטי ווילבקין (רדאד ג'בארה)
אות'לו האנטר וסקוטי ווילבקין (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב נערכת למשחק החשוב שלה ביורוליג מחר (חמישי, 21:30) מול באיירן מינכן, שם הקבוצה של יאניס ספרופולוס תנסה להתאושש בגרמניה מההפסד שלה למילאנו במחזור הקודם. המאמן היווני של הצהובים דיבר במסיבת עיתונאים, אשר הועברה בשידור חי באתר ובערוץ ONE.

מאמן הצהובים, ספרופולוס, אמר: “אנחנו מול קבוצה מצוינת, במיוחד בבית, הם נלחמים כדי לעלות מהמקומות הגבוהים, אנחנו מנסים לחזור לאזור שבו תהיה לנו אפשרות להעפיל, משחק חשוב מאוד עבורנו, נצטרך להיות מרוכזים מאוד, לעשות משחק טוב בהגנה ובהתקפה ולהיות מרוכזים מאוד בתוכנית המשחק. ביקשתי מהשחקנים להילחם ולהיצמד לתוכנית המשחק”.   

ספרופולוס מדבר לקראת המשחק מול באיירן

מצב השחקנים: “עומרי כספי יטוס איתנו ונראה אם ישחק או לא, כנ”ל לגבי סקוטי ווילבקין שהתאמן, נראה אם ישחק. אות’לו גם כן התאמן וגם לגביו נראה אם ישותף אחרי אימון הבוקר. יש לנו את כל האופציות להיות עם הסגל הטוב ביותר שנוכל להיות איתו במגרש”.  

עומרי כספי (רדאד ג'בארה)עומרי כספי (רדאד ג'בארה)

עוד הוסיף: “כל משחק הוא גמר עבורנו, הולכים משחק אחרי משחק, אבל ככל שמתקרבים לסוף מבינים שצריך להשיג את התוצאות. מתמטית יש לנו סיכוי וכל עוד זה ככה נילחם. צריך להביא את האנרגיות מהליגה גם לאירופה, למרות שיש לנו הרבה משחקים אחד אחרי השני ואין לנו זמן לנוח, צריכים להיות מוכנים. עם הרוטציות שעשינו לאחרונה, לשחקנים תהיה אנרגיה”.

יאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)יאניס ספרופולוס (רדאד ג'בארה)

“הקבוצה השתנתה, במיוחד בליגה, כמובן שהיו כמה רגעים קשים יותר כמו המחלה של אות’לו או האגודל של סקוטי, לפעמים גם אנחנו יוצרים רוטציה יזומה, מחלקים את הזמן וכולם מקבלים את הדקות שלהם. הייתה תקופה ששיחקנו רק בליגת ווינר וזה לא היה טוב, כי אז מול מילאנו שיחקנו אחרי תקופה ארוכה בלי הכוח והאנרגיה הנדרשים. עכשיו אין את הבעיה הזאת”.

שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)

“עבורם יש להם משחק ראשון אחרי שבוע, אנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו. ריינולדס? ג’יילן עוזר הרבה לבאיירן העונה, נצטרך להתרכז בלשמור עליו, אבל לא רק עליו, יש להם הרבה שחקנים מנוסים שמשחקים טוב, בכל עמדה, כולם יכולים לפגוע בך אם אתה לא מתמודד מולם כקבוצה”.

מצבם של ג’ון דיברתולומאו וכריס ג’ונס: “הם חלק מהקבוצה, בדיוק כמו כל השאר, הם צריכים להיות מוכנים לתת את המשחק הכי טוב שלהם”.

כריס ג'ונס (איציק בלניצקי)כריס ג'ונס (איציק בלניצקי)

דראגן בנדר הוסיף: “כולנו מחכים למשחקים הקרובים והחשובים, המטרה שלנו היא להעפיל לפלייאוף וצריכים לחשוב ממשחק למשחק. אם חושבים על התמונה הגדולה זה בסדר, אבל אבל כל עוד ממשיכים לחשוב ממשחק למשחק זה יעזור לנו לטווח הארוך ולדעתי זו הגישה הנכונה”.

דעתו על באיירן: “הם ניצחו אותנו במשחק הראשון כאן, הם קבוצה גדולה עם שמות גדולים ומשחקים טוב מאוד העונה, יהיה מאתגר מאוד עבורנו, נצטרך משחק טוב בהגנה מולם, משחק חשוב מאוד בחוץ ונצטרך להראות את האופי והכימיה שהראינו במשחקים האחרונים בליגת ווינר”. 

דראגן בנדר (רדאד ג'בארה)דראגן בנדר (רדאד ג'בארה)

הפציעות בסגל: “לזוסמן היו כמה פציעות בשנים האחרונות, זה מאתגר להישאר מרוכז במשחק וגם להתאושש, זה הפסד גדול עבורנו כקבוצה, הוא אחד מהשחקנים הבולטים בליגה וביורוליג, היה משחק 20 דקות כל משחק לפחות, הוא חסר לנו בתחילת העונה ועכשיו זה יקרה שוב, אבל הוא יחזור חזק יותר ויסיים חזק את העונה”.

אנג’לו קלויארו הוסיף: “זה סוג של סוף העונה ביורוליג כרגע, הזמן מתחיל לאזול לנו וצריכים לתת עכשיו את הדחיפה, צריכים להתחיל כבר ביום חמישי במינכן. צריכים לשים דברים בפרספקטיבה הנכונה, אנחנו משחקים במשחק שאנחנו אוהבים וזו העבודה שלנו, רק זה ברכה. נצטרך ליהנות אבל זה גם חלק קריטי של העונה, לא היינו מדהימים ביורוליג, אבל אנחנו עדיין בתמונה ויש לנו אפשרויות לעלות. צריך להתחיל עכשיו”.  

אנג'לו קלויארו (רדאד ג'בארה)אנג'לו קלויארו (רדאד ג'בארה)

האם זה לא יהיה אסון אם הקבוצה לא תעפיל: “זה משחק, המטרה שלנו היא להעפיל, יש לנו 11 משחקים והמטרה היא לעלות, על זה אנחנו חושבים, צריכים לעשות פוש, זה מה שננסה, רק העובדה שהיו כאן 300 אוהדים זה הרגיש שהמגרש מפוצץ. יהיה מדהים והכול יהיה אפשרי אם הקהל יחזור, זה ירגיש טוב”.

שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א באימון (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */