יום שישי, 29.03.2024 שעה 14:33

עטר, שועה ויאנקוביץ' בהרכב בית"ר, גם ורד ב-11

הארבעה יעלו אצל דראפיץ' וברדה למפגש מול מכבי פתח תקווה ב-20:00, מיכאל אוחנה על הספסל. אבוחצירה, עבדה ואבו אלשיך בהתקפה של גיא לוזון מנגד

|
מרקו יאנקוביץ' (עמרי שטיין)
מרקו יאנקוביץ' (עמרי שטיין)

אחרי שעלתה לשמינית גמר הגביע, בית”ר ירושלים תשחק הערב (רביעי, 20:00) את משחק ההשלמה שלה בליגת העל כשתתארח באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה, במטרה לטפס במעלה הטבלה ולברוח מהאזור בתחתית.

מכבי פ”ת: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדו, אלביס סאקי, ארד בר, ארמנדו קופר, איהאב אבו אלשיך, ליאל עבדה ויואל אבוחצירה.

בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אוראל דגני, אורן ביטון, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, עידן ורד, מרקו יאנקוביץ’, אלירן עטר וירדן שועה.

סלובודאן דראפיץ’ אמר לקראת המשחק: "התקופה הייתה מאוד מאתגרת, אף פעם לא חוויתי דבר כזה בחיים שלי, שגם אחרי תקופה כזאת של קורונה אנחנו צריכים לשחק כל שלושה ימים בערך. השחקנים מתמודדים בצורה בלתי רגילה. יש לנו גם שחקנים פצועים מעייפות. אנחנו מנסים לעשות את הכל. נגד עכו שיחקנו כדורגל טוב, ונגד סכנין ומכבי חיפה פחות, אבל אנחנו בשלב שיש שחקנים חדשים, ויש שחקנים שנכנסים לכושר, ככה שאני בטוח שבית"ר ירושלים תהיה קבוצה טובה".

מסע"ת בית"ר ירושלים לקראת מכבי פ"ת

האתגר להרים את השחקנים: "כמו שאנחנו רואים היום. ניקו אולסק פצוע, תמיר עדי פצוע, עלי מוחמד לא 100 אחוז אבל הוא ייאלץ לשחק כי אין לנו שחקנים בעמדה הזאת. השחקנים החדשים שהגיעו לא שיחקו חצי שנה כדורגל אז אנחנו גם מחכים להם, במשחק האחרון ראיתם קצת מה היכולות שלהם. הם שחקנים איכותיים, אבל אנחנו צריכים קצת זמן לתת להם להתאקלם, זה לא דבר קל. אנחנו רוצים להביא מישהו מהאימונים ולתת לו כבר לשחק ופתאום רוצים לראות ממנו ביצועים שלא רואים אף פעם. אנחנו יודעים שזה ייקח זמן, אבל מצד שני יש לחץ להביא נקודות. אנחנו צריכים את המשחקים החסרים לנצח ולהיצמד. אין ספק שאנחנו קבוצה טובה ועוברת תהליך, אנחנו רוצים שזה יקרה כמה שיותר מהר. יש לנו משחק בראשון את באר שבע וחמישי את סכנין. תקופה משוגעת. תקופה לא רגילה. אנחנו צריכים להתאקלם ולהתרגל לתקופה הזאת".

סלובודאן דראפיץ' (אורן בן חקון)סלובודאן דראפיץ' (אורן בן חקון)

על מכבי פתח תקווה: "זו קבוצה מאוד קשה. הפסדנו להם בסיבוב הראשון. מאמן טוב, קבוצה צעירה שרצה. מאוד קשה. אם אנחנו לא ניתן משחק טוב והירואי, לא ייצא לנו מזה משהו טוב. צריכים להיות מאוד מרוכזים ומאוחדים ואני מקווה שנחייך אחרי משחק".

סלובודאן דראפיץ' (חגי מיכאלי)סלובודאן דראפיץ' (חגי מיכאלי)

הגעתו של יאנקוביץ’: "מאוד רצינו אותו, הרמתי כמה טלפונים. אמרו לי ששחקן כזה לא יגיע לארץ ושהוא נפל בין הכיסאות. אני שמח שהוא הגיע. שמעתי הרבה דברים עליו, הקריירה שלו הייתה צריכה להמריא למקומות אחרים, משהו השתבש שם ולמזלי הוא הגיע אלינו. הוא נכנס לכושר, אופי מצוין, גם שחקנים מאוד אוהבים אותו, אני מקווה שהוא ייכנס לכושר מהר ויראה מה הוא שווה".

מרקו יאנקוביץ' עצמו סיפר: “בזמן קצר מאוד אני מרגיש שאני כאן כבר שנה שנתיים, כולם כאן, המאמנים, כל האנשים מסביב והשחקנים, קיבלו אותי בצורה הכי יפה ובצורה חמה. אני ממש מודה לאל על זה, ועכשיו זה זמן לעבוד מאוד מאוד קשה. יש לנו הרבה מאוד משחקים ואנחנו חייבים להיות מרוכזים וללכת צעד אחר צעד בכל משחק. כל משחק מאוד חשוב עכשיו ובתקווה נוכל להגיע למטרות שלנו".

מרקו יאנקוביץ' (רדאד ג'בארה)מרקו יאנקוביץ' (רדאד ג'בארה)

החזרה למגרשים: "זה היה המשחק הראשון שלי אחרי חצי שנה, אז הייתי מאוד שמח ששמעתי שאני פותח בהרכב. עבדתי קשה בכל התקופה הזאת, גם אם הייתי במצב מיוחד, אבל כמובן אצטרך קצת זמן. כל משחק עוזר לי לשפר את היכולות שלי והכושר, אז עכשיו זה משחק מאוד חשוב, עם יריבה הרבה יותר טובה, אז זה יהיה הרבה יותר קשה. נצטרך לתת את המירב".

מה שמע על המועדון: "שמעתי הרבה דברים טובים, בעיקר מפאטוס בצ'יראיי, שהוא אחד מחבריי לנבחרת הלאומית. הוא שיחק כאן בישראל, אז דיברנו על הליגה, על המדינה, על הקבוצות ועל בית"ר. הוא אמר לי שמדובר באחד המועדונים הכי גדולים בישראל, עם הרבה מאוד אוהדים ושהם הכי טובים כאן בארץ. הוא אמר לי שזה יהיה מעניין עבורי לבוא ולחזור לכושר טוב, ואולי מכאן לעשות קפיצה ומעבר טוב".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */