יום שישי, 19.04.2024 שעה 14:21
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"אם מולאי בא לישראל, ערבי יכול לשחק בבית"ר"

בלם עכו, עלי כיאל, התייחס לתרחיש בו יקבל הצעה מהירושלמים לקראת המשחק מולם ב-20:00 בגביע: "אם זה יקרה, אשקול עם המשפחה ואקח את הקריירה קדימה"

|
עלי כיאל (חגי מיכאלי)
עלי כיאל (חגי מיכאלי)

בית”ר ירושלים תתמודד הערב (ראשון, 20:00) במסגרת סיבוב ח’ בגביע המדינה מול הפועל עכו והבלם עלי כיאל, גיסו של בירם. השחקן רשם 22 משחקים העונה והשלים בכולם 90 דקות, כאשר על פי נתוני “אינסטט” מדובר בבלם הטוב בלאומית. שתי הקבוצות ממוקמות במקום התשיעי בליגת העל והלאומית בהתאמה.

האורחים מגיעים למשחק לאחר תקופה לא טובה בלשון המעטה, כשהם סופרים 3 ניצחונות בלבד ב-10 המשחקים האחרונים, כולל 3:0 משפיל למכבי חיפה ו-0:0 חלש מול בני סכנין ביום חמישי האחרון. מצד שני, עכו מגיעה לאחר 11 משחקים רצופים ללא הפסד וכמו כן, אחרי שהיא ספגה שער אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים. 

עלי כיאל וסוכנו עידו קרן (יח''צ)עלי כיאל וסוכנו עידו קרן (יח''צ)

עלי כיאל התייחס להכנות למפגש ואמר: “התרגשות גדולה מאוד מהמעמד, כל שחקן רוצה ושואף לשחק נגד המועדונים הכי גדולים בארץ ובית"ר, כמובן, קבוצה גדולה. אנחנו קבוצה מאוד טובה השנה, יש לנו סגל טוב, מאמן וצוות מקצועי ברמה טקטית מאוד גבוהה ונעשה הכל כדי לעלות שלב ולייצג את המועדון בצורה הטובה ביותר. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק גדול, אנחנו קבוצה צעירה שכמעט כל השחקנים הגיעו מליגות נמוכות וכל משחק בשבילנו זה אתגר”.

הסיכויים להפתיע: “משחק הגביע הזה חשוב לנו ברמה הקבוצתית והאישית, אנחנו רוצים להוכיח שיש לנו שחקנים שיכולים לשחק בליגת העל. אלי כהן ואיתי מרדכי שאחראים על הרמה הטקטית מכינים אותנו בצורה הכי טובה, אנחנו יודעים שבית"ר מגיעה לאחר תקופה לא טובה עם פציעות, קורונה, חוסר ביטחון ולחץ. אם נבוא ונשקיע כמו כל משחק אנחנו יכולים לעשות דברים טובים במשחק הזה. עשינו הכנה לפנדלים, יש לנו בועטים טובים, רז טוויזר וערן ביטון, אחד מלך השערים ואחד מלך הבישולים בליגה הלאומית, אם נצטרך לבעוט אנחנו יודעים את העבודה".

עלי כיאל (שחר גרוס)עלי כיאל (שחר גרוס)

יכולתו האישית: "שיחקתי מתחילת השנה את כל המשחקים (22), 90 דקות בכל משחק ולא היו לי פציעות או הרחקות בכלל. אני תמיד משתדל להשתפר בכל משחק, גם הסטטיסטיקות שלי מראות שאני אחד השחקנים הטובים בליגה. אני חושב שהרמה הטכנית שלי טובה מאוד בקו ההגנתי, ורגל שמאלית טובה. אני רוצה לשפר את הבעיטה ברגל ימין ואת משחק הראש. אין שחקן מושלם בעולם, תמיד יש דברים פחות טובים שצריך לשפר. אני חושב שהשנה עשיתי צעד גדול עם הצוות המקצועי שלנו ברמת הטקטית וברמת הבנת המשחק, אני משתפר ממשחק למשחק”.
על כך שהקבוצה ספגה גול אחד בלבד ב-10 המשחקים האחרונים: "יש לנו קבוצה מאוד אנרגטית, עובדים מהדקה הראשונה ועד השנייה האחרונה. כולם רצים ועושים הגנה, יש לי שיתוף פעולה טוב עם הבלם השני. מגיע שאפו לכל הקבוצה שעוזרת בהגנה, גם בדקות פחות טובות רואים שהקישור דוחף ועוזר".

עלי כיאל (שי רגב)עלי כיאל (שי רגב)

הדרך שעבר עד ההגעה לעכו: "לא שיחקתי 3 שנים וחצי, חזרתי לליגה ב', משם לליגה א', ומשם עליתי ללאומית. כל שחקן חולם ושואף להגיע לרמה שהיא מעל הרמה שהוא נמצא בה. אני חולם להגיע לליגת העל, להתקדם ולהגיע למועדונים הגדולים בארץ ואם תגיע הצעה מכל קבוצה בליגת העל, אני אשקול את זה עם המשפחה והמועדון בפן המקצועי כדי לקחת את ההחלטות הכי טובות ומתאימות לקריירה שלי".

על הקשר עם בירם כיאל: "בירם כיאל הוא גיסי, בעלה של אחותי, חברים טובים, כמעט כל היום ביחד, טלפונים והודעות. מכבי חיפה עשתה טעות גדולה שלא לקחה שחקן כמו בירם, שכולם יודעים שהוא אחד השחקנים הכי טובים בשנים האחרונות בארץ. סכנין לקחו שחקן שרואים את המנהיגות שלו על הדשא ובחדר הלבשה, יש לו השפעה מאוד גדולה ואני חושב שהוא עוד יוכיח לכולם שהוא מעל הליגה".

בירם כיאל (עמרי שטיין)בירם כיאל (עמרי שטיין)

"אנחנו מדברים הרבה בפן המנטלי ולפני משחקים, בירם בעיקר נותן לי ביטחון לעלות על הדשא ולהוכיח לכולם בכל דקה שאני על הדשא שאני שחקן טוב ולא כי קוראים לי כיאל. אני מייצג את הכפר שלי ואת המגזר בכבוד ואני משתדל להשאיר חותמת טובה בכל משחק ובכל מקום שאני נמצא בו".

העובדה שעדיין לא שיחק שחקן ערבי בבית”ר ירושלים: “הצעדים שמשה חוגג עושה למען בית"ר ולמען המלחמה בגזענות זה צעד מקודש וצעד טוב מאוד, אני לא חושב שיש בעיה להיות שחקן ערבי בבית"ר או שבסכנין ישחקו יהודים. בית"ר ירושלים אחד המועדונים הגדולים בארץ וכל שחקן חולם להגיע לשם, אם אקבל משם הצעה אשקול זאת בחיוב. אם מולאי הגיע לארץ אז גם שחקן ערבי יכול להיות בבית”ר".

משה חוגג (איציק בלניצקי)משה חוגג (איציק בלניצקי)
הכול בראש: 0:1 חשוב לריאל על ויאדוליד
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */