יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:46

גרשון ומאור לוי בהרכב מכבי חיפה, דוניו בחוד

ברק בכר עם רוטציה מול א.א פאחם בגביע המדינה ב-20:30 - גם מבוקה, טוואטחה, אצילי ו-ווילדסחוט עולים בירוק. לאופר, מאיר, עוואד ואבו פאני בספסל

|
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)

אנחת רווחה אצל מכבי חיפה: למעט צ'ירון שרי וניקיטה רוקאביצה שנדבקו בקורונה, אין עוד נדבקים אחרי סבב בדיקות נוסף שערכו במועדון לקראת משחק גביע המדינה מול אום אל פאחם. כזכור, החלוץ האוסטרלי יצא חיובי אחרי שחש ברע ועבר בדיקה, ומיד לאחר מכן ערכו במועדון הירוק בדיקות לכל השחקנים ואנשי הצוות ושם גם צ’ירון שרי יצא חיובי. כעת, לפני המפגש בגביע היום (שבת, 20:30), לא נרשמו עוד הדבקות אחרי סבב נוסף שביצעו.

למעשה כל השחקנים בחיפה קיבלו חיסון או החלימו מהנגיף, לאחר שגם בוגדאן פלאניץ’ עבר חיסון ראשון אתמול. כך לדוגמה רמי גרשון שישן באותו חדר עם שרי בלילה שקדם למשחק מול בית"ר לא נדבק, וכן מוחמד אבו פאני שחזר באותו רכב עם רוקאביצה מטדי יחד עם יאניק ווילדסחוט וטאלב טוואטחה, שכבר חלו והבריאו מהנגיף. 

בוגדן פלאניץ' (עמרי שטיין)בוגדן פלאניץ' (עמרי שטיין)

ברק בכר אמר לקראת ההתמודדות: “משחק גביע בכל שלב הוא תמיד מרתק ולא פשוט. כולם זוכרים את אום אל פאחם וההפתעה בעונה שעברה בגביע ואנחנו מתכוננים אליהם בשיא הרצינות. אנחנו אמנם מגיעים בסגל חסר וזו הזדמנות טובה לשחקנים שלא זוכים לדקות להראות ולהוכיח את עצמם. יש לנו סגל רחב וטוב ואני סומך על השחקנים שלי”

לרשות ברק בכר יעמוד סגל חסר למשחק הגביע בעקבות העונשים של בית הדין, כאשר מדובר בדולב חזיזה, פלאניץ', סאן מנחם ועאיד חבשי שמורחקים. רמי גרשון יפתח בהגנה, כאשר בקישור יעלה מאור לוי בהופעת בכורה ב-11. גודסוויי דוניו בחוד, לצידו יאניק ווילדסחוט ועומר אצילי.

מכבי חיפה: ג’וש כהן, ארנסט מבוקה, עופרי ארד רמי גרשון, טאלב טוואטחה, נטע לביא, חוסה רודריגס, מאור לוי, עומר אצילי, יאניק ווילדסחוט וגודסוויי דוניו.

אום אל פאחם חולמת לשחזר, איווניר: “ניתן למכבי חיפה קרב”

מן העבר השני, האדומים של מוטי איווניר, שהיו הפתעת הגביע בעונה שעברה כשהעיפו את מכבי ת"א אחרי 2:3 ענק, ינסו לשחזר את הסנסציה האדירה ולהמם את מכבי חיפה, אחרי שבעונה שעברה הודחה מולה בגביע בשמינית הגמר. אום אל פאחם סיימה ב-4 תוצאות תיקו ברצף בליגה מה שממקם אותה במקום ה-11 בלאומית עם 25 נקודות, שהשאיפה הגדולה של הקבוצה היא לסיים בפלייאוף העליון ואולי, לחולל הפתעה אדירה בגביע.

מוטי איווניר (חגי מיכאלי)מוטי איווניר (חגי מיכאלי)

מוטי איווניר אמר: "ההכנות רגילות כמו שמתכוננים לכל משחק. היה לנו קצת קשה בגלל הגשם הסוער, בנוסף שיחקנו באמצע השבוע אז יצא לנו להתאמן רק ביומיים האחרונים. אנחנו מגיעים עם סגל מלא לגמרי. אום אל פאחם עשתה בשנה שעברה סנסציה גדולה, זה מה שיפה בגביע, יהיה מאוד קשה לשחזר את זה מול מכבי חיפה אבל בגביע הכל יכול להיות ומותר לחלום. נעשה את המקסימום ואני מקווה שיהיה מעניין. זה נכון שחסרים למכבי חיפה המון שחקנים ועבורם זה משבש קצת את העניינים אבל צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, הם יעלו עם 11 חזקים מאוד ויחסי הכוחות מאוד ברורים. אנחנו לא נרים ידיים לפני שהמשחק יתחיל, ניתן למכבי חיפה קרב וגם אם נעוף העיקר שנעוף שידענו שאנחנו עושים את הכל כדי לנצח את המשחק".

איך הצליחו לעצבן שחקני מילאן את זלאטן
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */