יום שבת, 20.04.2024 שעה 09:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

פרק חדש לרוני לוי בב"ש, ירוויח כ-230 אלף דולר

הפגישה הארוכה בצהלה, ההתלבטות עם רעייתו לה משפחה בעיר, ההצעה מחו"ל שהתבשלה, היותו סמכות עליונה בענייני סגל ומענק הקונפרנס ליג. מאחורי הקלעים

|
רוני לוי (איציק בלניצקי)
רוני לוי (איציק בלניצקי)

סוף סוף הפור נפל אצל אלונה ברקת. הבעלים שספגה המון לחצים בימים האחרונים למנות מאמן כדי להחזיר את הקבוצה למסלול, החתימה אמש את המאמן רוני לוי בפגישה לילית בביתה של משפחת ברקת בשכונה צהלה שנמשכה כ-4 וחצי שעות עד חצות בלילה ועשתה סוף לסאגה שליוותה את המועדון מאז ההתפטרות של יוסי אבוקסיס. המאמן שעזב את בית"ר ירושלים חוזר לליגת העל ואחרי משחק הגביע נגד מכבי תל אביב ביום ראשון יפתח אתגר לא פשוט בנגב.

סוכנו שלו רוני לוי, אבי נמני, עשה הרבה עבודה בחיבור הזה לאלונה לברקת. לוי בן ה-54, חתם בהפועל באר שבע לעונה וחצי ויקבל את המושכות להחזיר את המועדון של ברקת בחזרה לקדמת הבמה ויהיה זה שיבנה את הקבוצה לעונה הבאה, על רקע חזרתה לניהול השוטף במלא המשמעות. "אלונה התלבטה המון והיה אפשר להבין אותה, היא ידעה שזאת החלטה קריטית לזמן הקרוב-רחוק ואחרי הרבה התייעצויות החליטה שרוני לוי יהיה המאמן הבא", אמרו במועדון.

יש לומר, שגם המאמן החדש של באר שבע היה צריך לחשוב היטב על המעבר והתחבט עם רעייתו סימה, לה משפחה קרובה בעיר. אחד הדברים החשובים עליהם רוני לוי התעקש הוא להיות הסמכות העליונה ביותר, הן בבחירת הזרים והן בבחירת הישראלים. ל-ONE נודע שלוי חוזר על ידי מועדון בחו”ל בהצעה אשר התבשלה בימים האחרונים ולכן לא מיהר בהחלטתו, גם העובדה שהתפרנס לא מעט בשנים האחרונות, לא גרמה לו להתפתות אחר הכסף.

רוני לוי ואשתו סימה. התייעץ עם רעייתו לה יש משפחה בבאר שבע (איציק בלניצקי)רוני לוי ואשתו סימה. התייעץ עם רעייתו לה יש משפחה בבאר שבע (איציק בלניצקי)

מבחינה כלכלית, לוי ישתכר החל מהקיץ בכ-230 אלף דולר לעונה, כאשר לגבי העונה הנוכחית יעשו נציגו את החישובים המתאימים מול בית"ר ירושלים. המאמן דאג להכניס מענקי אליפות, גביע והעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג אם באר שבע תעפיל למוקדמות בסיום העונה.

בשיחות שהתקיימו בין רוני לוי לאלונה ברקת, היה הרבה מכנה משותף. הפגישות בינה ובעלה אלי ללוי היו ברוח טובה מאוד וזה כבר נתן לו נקודות זכות. בפגישה שוחחו הצדדים על הסגל של הקבוצה והשקפה מקצועית, כאשר לוי מבחינתו אמר שילמד בזמן הקרוב את הקבוצה ותוך כדי תנועה יצביע על נקודות התורפה לקראת העונה הבאה. "רוני מאמין מאוד בסגל הקיים ויש לו כבר מספר תוכניות לחיזוק הקבוצה בעתיד", אמר גורם במועדון.

נקודת זכות נוספות עבור רוני לוי מימי מכבי חיפה הייתה ההיכרות עם עוזרי המאמן החדשים שלו, אליניב ברדה ומאור מליקסון. לוי מכיר את השניים היטב אחרי שאימן אותם בשנים 2006-2008. זה אחד הדברים שברקת גם לקחה בחשבון כשבחרה ברוני לוי, הידיעה שיתחבר לצוות הקיים בצורה חלקה ויצליח לעבוד עם השניים כבר מהרגע הראשון, כאשר ברדה ומליקסון כעובדי מערכת ידאגו להכניס אותו מהר מאוד לעניינים.

רוני לוי בימיו במכבי חיפה מול ברדה ובכר בגביע. מכיר היטב את חלוץ העבר (נעם מורנו)רוני לוי בימיו במכבי חיפה מול ברדה ובכר בגביע. מכיר היטב את חלוץ העבר (נעם מורנו)

לוי מגיע לבאר שבע בגרסה אחרת שדווקא יכולה להתאים מאוד לקבוצה מבירת הנגב. המאמן, שאגב הפך לאחרונה לסבא, מבין כי הכדורגל השתנה וגם הוא עושה את ההתאמות שלו. לוי עדיין מאמן קשוח שהולך להפציע משעות הבוקר המוקדמות במתחם הבית האדום, אבל גם התרכך ולמד להיות סבלני יותר בסביבת האימון שלו.

אחת השאלות המרכזיות שעלו סביב משרת המאמן בעידן פוסט אבוקסיס, היא שיתוף הפעולה עם הכוכב הפורטוגלי של הקבוצה ז'וסוואה פשקיירה. לוי עבר כמה וכמה דברים בקריית האימון שלו עם לא מעט כוכבי כדורגל, בעיקר במכבי חיפה, כמו ג’ובאני רוסו, יניב קטן, יוסי בניון ועוד. מערכת היחסים שלו איתם הייתה אינטנסיבית וברוב המקרים החלה בצורה נוקשת, אבל מהר מאוד דאג להתקרב ולהתחבר. רוסו למשל, פתח ברגל שמאל עם לוי אז בימי האליפויות בכרמל, אבל ברגע שהקרואטי יישר קו - השניים הפכו לקרובים מאוד אפילו עד ימים אלו.

במהלך הימים האחרונים הלחץ על ברקת היה אדיר, גם כדי לשדר לשחקנים שאף אחד לא ויתר על המטרות שנותרו העונה ובראשה המקום השלישי המוביל למוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה. הבעלים שחזרה בכל הכוח להפועל באר שבע, התייעצה עם לא מעט גורמים בכדורגל הישראלי וקיבלה המון המלצות על רוני לוי. העובדה שעל פני האחרים לוי צבר ניסיון באירופה וחווה תארים בשנים האחרונות, הידקה אצלה את ההחלטה והשתכנעה שהוא יהיה המאמן שיחזיר את באר שבע לצמרת הגבוהה של הכדורגל הישראלי.

אלונה ברקת, שגיב יחזקאל ואבי נמני. את הסגל לעונה הבאה יבנה לוי (אינסטגרם)אלונה ברקת, שגיב יחזקאל ואבי נמני. את הסגל לעונה הבאה יבנה לוי (אינסטגרם)

יחד עם ההמלצות, היו כאלה שהודיעו לאלונה ברקת שלוי הוא לא מסוג המאמנים שנותנים להתערב בהחלטות מקצועיות או בשחקני רכש. מצד אחד, ברקת קיבלה חוות דעת שלוי מכבד מאוד את דעת הבעלים בכל קבוצה שהיה, אבל גם התעקש להיות עם שליטה מלאה בקבלת ההחלטות המקצועית בקבוצה ושגם האחריות היא עליו. רק בעתיד נדע האם הבחירה של ברקת ברוני לוי תצליח, אבל הבעלים צפויה לתת לו את התנאים כדי לבנות הפועל באר שבע חזקה לעונה הבאה. גם ברקת תצטרך לשנות מעט גישה ולהתאים את עצמה למאמן החדש שלה ואת זה נבחן כבר בעוד כמה חודשים בודדים. 

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */