יום שישי, 19.04.2024 שעה 18:12
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ברקת טרם פנתה למימר, ברדה: אשאר עוזר מאמן

המאמן הזמני של ב"ש הודיע: "לאחר התייעצויות עם משפחתי ורופאיי, החלטתי להישאר בתפקידי ולהתפתח בתפקיד המנהל המקצועי". וגם: סולומון יגיע בקיץ?

|
אליניב ברדה (עמרי שטיין)
אליניב ברדה (עמרי שטיין)

פספוס גדול בהפועל באר שבע. החבורה של אליניב ברדה רצתה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא, אבל איבדה בשלומיאליות יתרון מבטיח של 2:0 וסיימה אתמול (שבת) בתיקו 2:2 מאכזב, בדיוק כמו בסיבוב הראשון. למזלה, מ.ס. אשדוד (עם משחק חסר) לא הצליחה לנצל את המעידה והפער מהמקום השלישי נותר 4 נקודות.  

ברדה שעתידו היה בערפל הודיע: “אוהדים יקרים, לאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם משפחתי ורופאיי, החלטתי בשלב זה להישאר בתפקידי כעוזר מאמן ולהמשיך להתפתח בתפקיד המנהל המקצועי. זו זכות גדולה עבורי להשתייך למועדון, אמשיך להתמקד בהצלחת הקבוצה והגשמת מטרותיה”. בינתיים, שרון מימר שמועמד לאימון הקבוצה לא קיבל פנייה והבעלים אלונה ברקת מתלבטת מאוד מה לעשות בנושא.

ברדה ויחזקאל לאחר לאחר הפועל חיפה

ישנו לחץ כבד על הבעלים לעשות סוף ולסגור את הסאגה סביב המאמן שייקח את המושכות עד תום העונה, וברקת תקבל בקרוב החלטה סופית בעניין. מימר שמסכים להגיע עד סוף העונה הוא המועמד המוביל, אך הוא לא קיבל בשלב זה פנייה, כאשר רוני לוי ומרקו בלבול דורשים חוזה לעונה וחצי. 

שרון מימר (שחר גרוס)שרון מימר (שחר גרוס)

באשר למשחק מול הפועל חיפה, בקבוצה אמרו: "יצאנו פרייארים ענקיים, פתחנו את המשחק בצורה נהדרת למרות כל החיסורים שהיו. היינו צריכים לגמור את המשחק הזה במחצית הראשונה, אבל החמצנו כמו טירונים. עם קצת יותר ריכוז התוצאה הייתה אחרת. אנחנו יוצאים בטעם רע מהמשחק הזה כי אנחנו מאבדים נקודות יקרות במאבק על מקום טוב בפלייאוף העליון ובכרטיס לאירופה. זה לא תירוץ, אבל יש אתגר אדיר להסתדר ללא כל כך הרבה שחקנים משמעותיים שהוכיחו את החשיבות שלהם עד כה". 

ההחמצה של הפועל באר שבע לחזור מסמי עופר עם 3 נקודות הציפה יותר מכל את הצורך של הקבוצה בוודאות על משרת מאמן הקבוצה. אליניב ברדה עד כה המשיך לקחת את באר שבע על כתפיו יחד עם מאור מליקסון, והוא עדכן את אלונה ברקת לגבי החלטתו הסופית. ברדה מבחינתו יאמן את הקבוצה כל עוד יצטרך כאיש מערכת, אך כפי שאמר, הוא נחוש להישאר בתור עוזר מאמן עד שיהיה בשל מספיק, או להתמקד דווקא בתפקיד העתידי כמנהל מקצועי.  

רותם חטואל חוגג עם אליניב ברדה (עמרי שטיין)רותם חטואל חוגג עם אליניב ברדה (עמרי שטיין)

בתוך כך, במועדון הדפו את הטענות של אנשי הפועל חיפה לניצחון טכני בגלל שיתופו של דוד קלטינס אתמול. לפי אתר ההתאחדות לכדורגל, ערב המשחק לדוד קלטינס היו ארבעה כרטיסים צהובים, כאשר הכרטיס הצהוב נגד מכבי נתניה במחזור הראשון לא הוזן בפורטל ההתאחדות. "עשינו את כל הבדיקות לפני המשחק וקיבלנו אישור חד משמעית שקלטינס יכול לשחק", אמרו בבאר שבע.

מנכ"ל המועדון אסי רחמים היה מודע לעניין וקיבל אישור טלפוני ממנהל האגף המשפטי בהתאחדות בטענה שמספר הצהובים שמוזן בפורטל ההתאחדות הוא זה שקובע. יחד עם זאת, הדו”ח של לירן ליאני תוקן, ולפיכך השחקן יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב בגביע המדינה.

דוד קלטינס (אורן בן חקון)דוד קלטינס (אורן בן חקון)

מבחינת היכולת המקצועית, אליניב ברדה היה מרוצה מאוד מהיכולת של חניכיו בעיקר במחצית הראשונה, שבה הגיעו להמון מצבי הבקעה נוחים. ברדה ראה את הדעיכה במחצית השנייה, החליט לשנות מערך ולרענן את השורות. העייפות שהייתה אצל מחלימי הקורונה תומר יוספי ורותם חטואל אילצה את ברדה לערוך מספר שינויים, אותו דבר אצל הארגנטינאי מרסלו מלי שאיבד כמה כדורים לפני יציאתו.

כמו כן, ברדה מתמודד עם סגל חסר במיוחד, ללא אלטון אקולטסה, ז'וסוואה, מיגל ויטור, סינטיהו סלליך ושון גולדברג, כולם שחקני הרכב קריטיים. "הפציעות בקבוצה לא הגיוניות, ההרכב שעלה אתמול הוא הרכב טלאים לחלוטין, ברגע שכולם יחזרו, בנוסף לחאתם ורוסה, נראה אחרת לגמרי", אמרו בקבוצה.

אליניב ברדה (עמרי שטיין)אליניב ברדה (עמרי שטיין)

הרכש החדש שגיב יחזקאל רשם בסך הכל הופעה טובה, אם כי יכול היה לכבוש ולפרוע כבר בבכורה שטר ראשון. בבאר שבע היו מרוצים ממשחק העומק שהוסיף יחזקאל לחלק הקדמי, כאשר השיתוף הפעולה בינו לבין רותם חטואל ותומר יוספי, היה טוב מאוד לדעת הצוות המקצועי. בקבוצה החמיאו לחטואל ויוספי על השערים הנהדרים שכבשו השניים, שהחלימו לא מזמן מקורונה והם עדיין לא בכושר משחק בטענה שאין להם אוויר כדי לרוץ מעבר למחצית, דבר שאפשר לראות אותו כאחד מתופעות הלוואי של ספורטאים מחלימי קורונה. גם דוד קלטינס שנמצא בתקופה מצוינת זכה למחמאות, יחד עם מרסלו מלי שהתעייף במחצית השנייה.  

שחקני הפועל ב"ש חוגגים עם יוספי (עמרי שטיין)שחקני הפועל ב"ש חוגגים עם יוספי (עמרי שטיין)

יחד עם זאת, בבאר שבע התאכזבו מאוד מהיכולת של שחקני החלק האחורי בשליש האחרון של המשחק. התפקוד של לואי טאהא ואיתן רצון קרס עם השער הראשון של הפועל חיפה, שהחזיר את האדומים-שחורים למשחק. "ספגנו גולים רכים מדי, השארנו הרבה שטחים להפועל חיפה כדי לחזור למשחק", אמר אחד השחקנים. בצוות המקצועי הדפו ביקורות על הבלם איתן רצון שלא כיסה מספיק טוב את ווילאם אגאדה בשוויון, "איתן עושה עבודה נהדרת והוא נזרק למים אחרי שלא שיחק כמעט, הוא עוד יטעה ואנחנו צריכים לעזור לו להיות טוב יותר", סיפרו בבאר שבע.

אם פספוס הניצחון לא מספיק, לרשימת הפצועים הארוכה התווסף אתמול גם המגן הימני אור דדיה. אחרי ששון גולדברג נפצע בחימום המשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, גם המגן הימני יושבת לתקופה הקרובה בעקבות פריקת כתף. מדובר במכה נוספת לבאר שבע וכנראה שבמשחקים הקרובים ימלא דוד קלטינס את מקומו של אור דדיה. "אין מילים, פשוט ביש מזל. כל משחק אנחנו מאבדים שחקן הרכב אחר", אמרו בקבוצה. 

דוד קלטינס (עמרי שטיין)דוד קלטינס (עמרי שטיין)

לקראת המשחק הקרוב ביום ראשון נגד מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה בכדורגל, בצוות הרפואי ינסו להכשיר לפחות את מיגל ויטור ואת אלטון אקולטסה. סינטיהו סלליך ושון גולדברג ימשיכו להיעדר בשבועות הקרובים. במועדון מקווים ששחקני הרכש החדשים פארליי רוסה ובעיקר חאתם עבד אלחמיד יצאו מבידוד בכפוף לתוצאת בדיקה שלילית. בעקבות כמות הפציעות בחלק ההגנתי, חאתם עבד אלחמיד עשוי לפתוח בגביע.

בעניין אחר, אלונה ברקת ממשיכה לעבוד במרץ על בניית הקבוצה לעונה הבאה. אחרי שהמשא ומתן מול הפועל כפר סבא בנוגע לאביב סולומון פוצץ, ברקת צפויה לסגור בקרוב את הגעתו המגן השמאלי בתחילת העונה הבאה. השבוע בבאר שבע ישבו מול סוכנו של סולומון, אדם קידן, במטרה להחתימו בחוזה ארוך טווח, בהעברה חופשית ללא תמורה מאחר וזה מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב.

אביב סולומון (רדאד ג'בארה)אביב סולומון (רדאד ג'בארה)

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */