יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:56

כתב אישום נגד אדם שהתחזה בפני הורי מיכה

הפרקליטות הודיעה כי הגישה כתב אישום נגד תומר משעלי, שהתחזה לבן דוד אחת מהנערות בפרשת הקטינות, וטען שביכולתו לגרום לביטול התלונה בתמורה לכסף

|
דור מיכה (רדאד ג'בארה)
דור מיכה (רדאד ג'בארה)

פרשת הקטינות שהתפוצצה בקיץ, בה היו מעורבים דור מיכה ועומר אצילי, ממשיכה לייצר כותרות למרות שצמד הכדורגלנים כבר נוקו מכל חשד פלילי לאחר שהתיק נגדם נסגר מחוסר אשמה. היום (שלישי) פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד תומר משעלי, בגין ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות מהוריו של מיכה, בעקבות רצף אירועים שהתרחשו במהלך חקירת הפרשה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת רותם, במהלך החקירה שניהלה המשטרה נגד דור מיכה ועומר אצילי בחשד לביצוע עבירות מין בשתי קטינות, ניסה הנאשם ליצור קשר עם הוריו של דור מיכה באמצעות הטלפון ובאמצעות מסרונים. באחד הימים הצליח הנאשם לשוחח איתם טלפונית, הציג עצמו בשם גיא וטען בכזב שהינו בן דודה של ג.ג, אחת הקטינות המתלוננות בתיק החקירה, וכי ביכולתו לגרום לביטול את התלונה נגד דור בתמורה לתשלום כסף.

דור מיכה (מרטין גוטדאמק)דור מיכה (מרטין גוטדאמק)

בהודעת הפרקליטות בנושא נכתב: “בהמשך אותו ערב, שוחח הנאשם בטלפון עם המתלוננים מספר פעמים נוספות ושוב טען בפניהם בכזב כי ביכולתו לגרום לג.ג וכן לקטינה הנוספת בתיק, לבטל את תלונתן ולומר בעדותן כי שיקרו לדור בקשר לגילן האמיתי, הכל בתמורה לתשלום בסך 100-200 אלף ש”ח. בבוקר שלמחרת שלח הנאשם למתלוננים מסרונים נוספים במטרה לבדוק את עמדתם.

בעצת עורך דינם, הסכימו להתקדם בתהליך בכפוף לפגישה עם אביה של הקטינה. בהמשך היום הגישו המתלוננים תלונה במשטרת ישראל. באותה עת, התקשר הנאשם אל המתלונן מספר פעמים נוספות, אולם המתלונן לא ענה לשיחותיו ובשעות הצהריים שלח הנאשם למתלונן מסרון לפיו הוא מבקש להפסיק את התהליך. על אף האמור, בהמשך היום שוב התקשר הנאשם אל המתלוננים. בשיחה זו הסכימו המתלוננים לבקשת הנאשם לתשלום של 250,000 ש”ח עבור ביטול תלונת הקטינות וזאת בכפוף לפגישה עם אביה של ג.ג., אולם הנאשם דרש לקבל חלק מהכסף בטרם פגישה עם האב”.


עוד נכתב בהודעה: “בהמשך, ועל מנת להפעיל לחץ נוסף על המתלוננים, טען הנאשם כי ג.ג צפויה להגיע לתחנת המשטרה למתן עדות בעוד מספר דקות וכי אם יעבירו אליו את הכסף הוא ימנע את הגעתה לתחנת המשטרה. בנוסף טען כי בקרוב יתפרסם סרטון של האירוע וכי ביכולתו למנוע זאת בכפוף להעברת התשלום. המתלוננים סרבו להעביר תשלום בטרם שיחה עם אבי הקטינה. הנאשם בתגובה אמר להם שהוא ידאג שהאב יתקשר אליהם מיידית והשיחה הסתיימה. מרגע זה הפסיק המתלונן לענות לשיחותיו של הנאשם והקשר נותק”.

יאנקוביץ': מצפה להרפתקאה גדולה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */