יום שבת, 20.04.2024 שעה 15:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דן ביטון, בן חיים ופשיץ' בהרכב של מכבי ת"א

השלושה יעלו מול הפועל חדרה ב-20:15, יונתן כהן לא בסגל. גם אבי ריקן, ז'ראלדש, סבוריט ודור פרץ ב-11, מתן חוזז עם שכטר בספסל. רוטמן וגוזלן מנגד

|
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם טל בן חיים (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תנסה הערב (רביעי, 20:15) להשיג ניצחון נוסף כאשר תארח את הפועל חדרה באצטדיון בלומפילד. הקבוצה של פטריק ואן לוון תגיע כאשר רק דאגה אחת קטנה בראשה, הצהוב החמישי של טל בן חיים (לו יש כרגע ארבעה צהובים). הכרטיס הבא כמובן יעלה לו בהרחקה, אלא שאם יספוג אותו נגד חדרה, זה יגרום לו להחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע בגביע המדינה בעוד 11 ימים. החלוץ ספג כרטיס צהוב בשלושה מתוך ארבעת המחזורים האחרונים ויצטרך להיות זהיר מאוד במשחק הקרוב אחרת ואן לוון יעמוד בפני חיסרון משמעותי מאוד מול ב”ש. 

ואן לוון מצידו החליט לשמור את יונתן כהן משחק נוסף, והוא מחוץ לסגל כאשר ביום חמישי הבא מחכה לצהובים המשחק הראשון מול שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות. החלוץ מתאושש מהפגיעה שספג בשריר הארבע ראשי שם התגלה לו כזכור קרע קטן מאוד. לגבי אייל גולסה, גם הוא התאמן באופן מלא אך גם הוא נותר מחוץ לסגל. אנריק סבוריט שב ל-11 במקום אופיר דוידזאדה בעוד גם דן ביטון, בן חיים ופשיץ’ בהרכב.

מכבי ת”א: דניאל טננבאום, אנדרה ז’ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן, דן ביטון, טל בן חיים ואלכסנדר פשיץ’.

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ’, ג’ונתן סיסה, עידו לוי, טל כחילה, דיא לבאבידי, תמיר גלזר, עבדאללה ג’אבר, מקסים פלקושצ’נקו, לירן רוטמן, מרשל אודה ושובל גוזלן.

ואן לוון ושירן ייני לפני המשחק מול חדרה

לקראת המשחק אמר ואן לוון במסיבת העיתונאים: "אנחנו מנסים לשחק בכל המשחקים בהתאם לתוכנית מסוימת. לא תמיד זה הולך לפי איך שאתה מתכנן, יש יריבה, אבל אני חושב שנתחיל את המשחק עם הרבה התלהבות ואנרגיה לעשות את את העבודה. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק, עובדים על רעיונות טקטיים, על דברים שעבדו פחות טוב במשחקים הקודמים, וזו הדרך בה אנחנו מתכוננים".

העובדה שמרבית היריבות מסתגרות מול הקבוצה שלו: "כל קבוצה מגיעה עם תוכנית משלה. אנחנו לא יכולים להשפיע על זה אלא רק לשחק את המשחק שלנו, להגיב לכך, לשחק בקצב מהיר יותר, עם קבלת החלטות מהירה יותר. זה משהו שצריך להתמודד איתו, מכבי תמיד צריכה להתמודד איתו ואנחנו מכינים את עצמנו לכך".

פטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)פטריק ואן לוון (רדאד ג'בארה)

הפער מהפסגה: "הקבוצה שלנו מוכנה לשחק בכל משחק. אנחנו מסתכלים על כל משחק בצורה נפרדת כדי לוודא שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. אנחנו רוצים לנצח ולגרום לאוהדים שלנו להרגיש טוב. הם לא שם איתנו, אז לפחות ננסה לתת להם משחק טוב".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)

שרן ייני התייחס להקלות בנהלי השחקנים בעקבות החיסונים: “לנו זה מדהים שיש הקלות כי אנחנו בסגר מחודש מרץ. אורח החיים הזה מאוד לא קל, התחסנתי חיסון ראשון ובתקווה שכמה יותר מהר אני אעשה את החיסון השני ואז אחרי שבועיים אהיה יותר חופשי לעשות דברים עם הילדים. כמובן שעדיין צריכים לשמור על עצמנו ועל אחרים, על המשפחות שלנו והקרובים. בנימה זו אני קורא לכל האוהדים להתחסן כי זה בטוח יקדם אותנו לחזור לשגרה יותר מהר. אני משער שעם הזמן זה יהיה צעד שיהיה הכרחי בשביל לחזור למגרשים”.

היריבה של מנחם קורצקי: “יש להם את המשימות למשחק נגדו, אני מצפה למשחק קשה ושנוכל להתגבר על זה בעזרת התוכנית שתכננו למשחק ולנצח. אנחנו במאבק אליפות וכל נקודה חשובה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים”.

המרוץ הצמוד מול מכבי חיפה: “נעים ממשחק למשחק ומקבלים את הביטחון שלנו עם התקופה הזו שעוברת עלינו, שאנחנו לוקחים יותר נקודות מאשר בתחילת העונה. שיפרנו המון במשחק שלנו אך יש לנו עוד במה להשתפר כדי להבטיח צבירת נקודות זהה ותמיד חושבים על המשחק הבא. אנחנו משחקים בשביל לקחת תארים, אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו ולא בקבוצות אחרות”.

שרן ייני (רדאד ג'בארה)שרן ייני (רדאד ג'בארה)

הניצחונות המאוחרים והדרמטיים: ”ברור שאנחנו מעדיפים לסיים את המשחקים לפני וליצור משחק ‘קל’ אבל בכדורגל זה לא תמיד תוכנית לפי בקשתך והדברים לא באים בקלות, בטח כשכל קבוצה באה לסגור את המשחק מולך. אנחנו ננסה לעשות את שלנו על הצד הטוב ביותר ולהבקיע כמה שיותר מהר במשחקים הבאים, אבל לא יכולים להבטיח שום דבר”.

לסיום אמר הקפטן הצהוב: “אני חושב שהסגל של מכבי תל אביב בשנים האחרונות הוא סגל מעולה, כי הוא מאוד רחב עם הרבה שחקנים, מצד אחד מנוסים ומצד שני צעירים שמביאים המון אנרגיות ויכולות אחרות ודינמיות למגרש. השילוב הזה הוא שילוב מצוין, כל הזמן יכולים להשתמש בכלים שלנו בפתיחת המשחק או כשעושים שינוי תוך כדי המשחק. יש לנו הרבה שחקנים שכל אחד מהם כשיפתח לא יוריד את הרמה של הקבוצה, אנחנו מאוד בוטחים ומאמינים אחד בשני. אנחנו ברי מזל”.

במקביל, אחרי המכתב של יו”ר מנהלת הליגות ארז כלפון לקבוצות אתמול, במכבי ת”א פנו לשחקנים שטרם עשו חיסון קורונה וכמובן לא חלו בנגיף בגל שפקד את הקבוצה בתחילת העונה, וביקשו מהם ללכת להתחסן. חלק מהם כבר עשו זאת לפני כן, כמו השוער דניאל טננבאום. אחרים מתכוונים ללכת לקבל את המנה הראשונה לאחר המשחק מול הפועל חדרה.

כך הגיב גולדהאר כשנשאל על ערן זהבי
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */