יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:21

קטי זילברמן זכתה עם קבוצתה בגביע הצ'כי

ליברו הנבחרת שמשחקת באולמוץ הניפה את הגביע המקומי. ליגת העל לנשים בכדורעף חזרה: קריית אתא גברה 2:3 על מכבי חיפה, גם ק.ק ת"א רשמה ניצחון

|
קטרינה זילברמן זוכה בגביע הצ'כי (אתר איגוד הכדורעף)
קטרינה זילברמן זוכה בגביע הצ'כי (אתר איגוד הכדורעף)

חדשות נפלאות הגיעו מעבר לים הערב (שני). קטי זילברמן הליברו של נבחרת ישראל שמשחקת באולומוץ הצ'כית זכתה בגביע המקומי: "זו הרגשה מדהימה לנצח ולזכות בגביע הצ׳כי. אם לומר את האמת אלוהים עזר לי המון במשחק ובכל הטורניר. היו לי פלאשבקים מהשני גמרי גביע בארץ לפני שעברתי לשחק בחו״ל. זו גאווה לייצג את ישראל בצ׳כיה, בשירת ההמנון הצ׳כי שרתי את ההמנון שלנו, של ישראל, זה כמובן כיף שתומכים בי מהארץ".

כמו כן, לאחר פגרה ארוכה של חודש וחצי חזרה ליגת העל לנשים בסערה. במסגרת המחזור ה-12, במשחק המרכזי ניצחה הפועל עירוני קריית אתא את מכבי חיפה 2:3, גם ק.ק תל אביב נזקקה לחמש מערכות כדי לנצח את בנות רעננה 2:3, הפועל כפר סבא מוליכת הטבלה גברה 0:3 על מכבי מוסינזון הוד השרון, ואילו במשחק צמוד ניצחו בנות חדרה את בנות נצרת 1:3 
הפועל עירוני קריית אתא – מכבי חיפה 2:3 (12:15, 25:17, 25:21, 19:25, 23:25)
שתי הקבוצות הגיעו לדרבי הצפון אחרי שני ניצחונות רצופים ורצו להמשיך את המומנטום החיובי, המארחת פתחה נהדר וניצחה את שתי המערכות הראשונות אלא שהאורחת לא אמרה נואש וחזרה לנצח בשתי המערכות הבאות. בהמשך, המארחת התאוששה וניצחה את המערכה החמישית והמכרעת. שתי הקבוצות הציגו נתונים דומים בהתקפה, אתא 44% וחיפה 47% ובחסימה - 10 נק' כ"א. את קרית אתא הובילה דה קסטרו עם 23 נק' ואת חיפה הובילה אויקונומידו עם 29 נק'.

הפועל קרית אתא (צילום באדיבות המועדון)הפועל קרית אתא (צילום באדיבות המועדון)

גיא שמאי, מאמן קרית אתא: "אנחנו שמחים סוף סוף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה ללא משחקים , המשחק התאפיין בהרבה עליות וירידות בשתי הקבוצות אך משחק ברמה טובה. לשמחתנו הפעם ידינו הייתה על העליונה נמשיך להשתפר ובעיקר לחזור לקצב המשחק. ברור לנו שהמשך הליגה יהיה קשה ואינטנסיבי ולכך אנו מתכוננים".

מכבי חדרה –  מכבי בנות נצרת 1:3 (13:25, 21:25, 25:23, 17:25)
המארחת התאוששה מההפסד במחזור הקודם (לפני הפגרה) והצליחה לנצח במשחק משובח את האורחת שמצידה לא הצליחה לצרף ניצחון שני רצוף לאחר הניצחון במחזור הקודם על ק.ק תל אביב. המשחק נפתח בניצחון של חדרה במערכה הראשונה, בנות נצרת ניצחו במשחק צמוד את השנייה אבל חדרה סיימה עניין וניצחה את שתי המערכות הבאות. אצל המנצחת הובילו שיראל ג'אנח (18 נק') ואורן אבוטבול (16נק'). בצד השני, הובילו צמד השחקניות הזרות סקוירה (18נק') וסוארס (17 נק').

הפועל כפר סבא- מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (18:25, 25:12, 11:25)
ניצחון קל לחניכות של המאמן אלעד שפגט עם החזרה מפגרה. העליונות הכפר סבאית לא הוטלה בספק החל מתחילת המשחק תוך שמרבית הסגל הכפר סבאי שותף וזכה לדקות משחק. אצל המנצחת ישנה חלוקה יפה של הנקודות כאשר דבש, שיינין ודיוף עם 9 נק' כ"א והיקס שהוסיפה 8 נק'. את האורחת הובילה קרניצקיה עם 9 נק'.

הפועל כפ"ס ממשיכה את רצף הנצחונות ושועטת לעבר צלחת האליפות (צילום באדיבות המועדון)הפועל כפ"ס ממשיכה את רצף הנצחונות ושועטת לעבר צלחת האליפות (צילום באדיבות המועדון)

מאמן הפועל כפר סבא, אלעד שפגט, אמר: "זאת הרגשה מעולה, בטח לבנות, לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה. כולנו תקווה שמעכשיו ואילך נשחק ללא עצירות. עבדנו קשה בזמן ההפסקה מהמשחקים על מנת להגיע מוכנים לחלק השני של הליגה וכבר היום ראינו את כל שחקניות הסגל נותנות משחק טוב”.

ק.ק תל אביב – מכבי רעננה 2:3 (10:15, 25:22, 20:25, 23:25, 25:20)
המארחת אחרי שני הפסדים רצופים הצליחה לנצח את האורחת מהשרון שמצידה רשמה הפסד חמישי רצוף. במערכה הראשונה ניצחה רעננה אבל ת”א הפכה את הקערה וניצחה בשתי המערכות הבאות רעננה ניצחה את המערכה הרביעית אבל ק.ק סיימה עניין עם ניצחון במערכה החמישית והמכרעת. אצל המנצחת הובילה מורן צור עם 26 נק', אני מולר הצטיינה ברעננה עם 23 נק'.

במחזור הבא, ק.ק תל אביב תארח את מכבי חיפה, מכבי חדרה תתמודד מול מכבי רעננה, מכבי מוסינזון הוד השרון מול בנות נצרת ובמשחק המרכזי של המחזור ביום שבת תארח הפועל כפר סבא את הפועל עירוני קריית אתא.

קרן מכבי נרתמת להנצחת אוהד הקבוצה
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */