יום שישי, 19.04.2024 שעה 23:07

ברק בכר: שמנו את מכבי ת"א בצד, הראנו עוצמה

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:3 על כפ"ס: "היה חשוב לנצח אחרי המחזור הקודם", דולב חזיזה: "נטע לביא הרים אותנו". אלישע: "משחק שצריך לשים עליו קו"

|
ברק בכר (רדאד ג'בארה)
ברק בכר (רדאד ג'בארה)

מכבי חיפה התאוששה ממשחק העונה. אחרי שנכנעה לאלופה מכבי תל אביב 2:1 בדקה ה-95, הירוקים של ברק בכר רשמו הערב (ראשון) ניצחון 0:3 חלק על הפועל כפר סבא ולפחות זמנית, הגדילו את הפער מהצהובים ל-8 נקודות.

בכר אמר לאחר המשחק: “היה חשוב לנצח אחרי משחק העונה. לא תמיד קל לבוא ולעשות משחק חלק אחרי מה שעברנו ואני שמח שעשינו את זה. חזיזה? הוא עובד קשה, מה שהכי אהבתי זה את הספרינט שלו בדקה 90 כשכולם היו למעלה. אני אוהב את המחויבות שלו, לא סתם הוא כובש ומבשל, הוא עובד קשה”.

תגובות מכבי חיפה לאחר הניצחון על כפ"ס

התחושות אחרי ההפסד למכבי ת”א: “שמים הכל בצד, הרגשנו פספוס במשחק הזה. לא עשינו משהו מיוחד, דיברנו וידענו שעשינו דברים טובים בחצי הראשון ולא בשני. אבל ידענו שאנחנו לא סתם מובילים את הליגה, זה היה המסר, לשים הכל בצד כי יש פה קבוצה טובה וחזקה והיום ראו את זה”.

דולב חזיזה ועומר אצילי (עמרי שטיין)דולב חזיזה ועומר אצילי (עמרי שטיין)

ההופעה של עומר אצילי: “הוא מאוד משתדל באימונים, הוא בא בכושר יחסית. משלבים אותו כמה שיותר, הוא נכנס למכונה שעובדה אז זה לא קשה להשתלב בקבוצה שלנו העונה. אני מאמין שהוא ייתן עוד הרבה וגם יכבוש. זו אמצע העונה, כבר לא ההתחלה, כל משחק חשוב ובטח אחרי הפסד. הראנו עוצמה, היינו דומיננטיים וזה לא מובן מאליו. המשחק באשדוד קשה מאוד והמטרה היא לחזור למסלול שלנו”.

דולב חזיזה אמר: “אני עובד על המהלכים האלה באימונים. המאמן עובד איתנו על זה במהלך השבוע. אחרי שאתה מפסיד משחק אתה גמור באותו יום וזה לא כיף, זה הכדורגל ואני שמח שהתאוששנו כמו שצריך. באנו להראות מה אנחנו יודעים, אנחנו עם הפנים קדימה. הליגה עוד ארוכה וממשיכים קדימה. נטע לביא דיבר עם כולם, יש לנו קפטן שהרים אותנו. הוא ידע לאסוף את כולנו ולהרים אותנו במשחק כזה חשוב, מול קבוצה שניצחה אותנו בסיבוב הקודם. תמיד כשאתה עושה משחק לא טוב באים אליך בביקורת, לא זוכרים את הרצף שלפני, זה הכדורגל. הליגה עוד ארוכה ורוצים לבוא בכל משחק צנועים ולנצח”.

ניקיטה רוקאביצה כובש (עמרי שטיין)ניקיטה רוקאביצה כובש (עמרי שטיין)

מנגד, אלישע לוי סיפר: “לא היינו בקצב המתאים ולא סיכנו את השער של מכבי חיפה. זו הפעם הראשונה שאני רואה את הקבוצה שלי כמעט לא מסכנת את השער. זה לא מסוג המשחקים שלנו, צריך לשים על זה קו. מודעים לצפיפות שיש בחלק התחתון בטבלה, חשוב שניראה טוב יותר במשחקים הבאים”.

אלישע לוי (עמרי שטיין)אלישע לוי (עמרי שטיין)

עוד אמר: “חיפה טובה יותר מאיתנו, שיחקו נכון ועשו לנו את מה שהם עושים לרוב הקבוצות בליגה עד היום. נצטרך להיראות טוב יותר בהמשך ולקחת נקודות בקבוצות שנאבקות איתנו למטה. אנחנו ערוכים ומוכנים”. 

איתמר ישראלי סיפר: “המטרה שלי בתור שוער זה קודם כל לנהל את הקבוצה כדי שלא יבואו אליי, ולצערי לא הצלחנו לעשות את זה. לא הגענו מוכנים מספיק ברמה המנטלית. חיפה הגיעה ליותר מצבים”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */