יום שבת, 01.06.2024 שעה 14:20
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"אנו המועמדים המובילים לרדת, הזעזוע מתבקש"

בהפועל חדרה מבינים שלא היה מנוס מפיטורי מימר אחרי ה-1:0 לק"ש: "לא רצינו ששרון יילך, אבל המצב בלתי אפשרי". רון קלר עשוי לאמן מול סכנין בשני

|
שרון מימר (נעם מורנו)
שרון מימר (נעם מורנו)

ההפסד של הפועל חדרה אמש (חמישי) 1:0 לעירוני קרית שמונה, הביא, כצפוי, לפרידה מהמאמן שרון מימר. הקבוצה נמצאת במקום הלפני האחרון בטבלה ותאלץ למצוא מאמן חדש שיוציא אותה מהבוץ ויסייע לה במאבקי ההישרדות בליגת העל, כשהמועמדים לרשת את התפקיד הם ירון הוכנבוים, שמסתמן כמועמד המוביל וכבר פנה לראשי קבוצתו במטרה להשתחרר ולהגיע לחדרה, וכן ליאור זדה ואופיר חיים.

קשה לומר שהפרידה ממימר הייתה הפתעה גדולה. למעשה, אפשר לומר שכבר מפתיחת העונה הכתובת הייתה על הקיר ונדמה היה בכל עת שזה עניין של זמן עד שהצדדים יפרידו כוחות. המאמן, שהגיע בעונה שעברה והצליח להוביל את חניכיו למרחק ניצחון מהפלייאוף העליון, נאלץ העונה להרכיב סגל מאפס ללא שחקנים מרכזיים שעזבו ובאמצעות תקציב מופחת משמעותית. אם לא די בכך, הקבוצה נאלצה להתמודד עם התפשטות הקורונה במועדון, שהשביתה את הפעילות למשך חודש, כשמאותו רגע ההידרדרות המקצועית החלה והתירוצים על חוסר ההצלחה נשלפו בכל עת, כמעט על-ידי כל אחד מאנשי המועדון.

בסופו של יום, חדרה נמצאת כעת בעיצומו של רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כולל ארבעה הפסדים, וזאת בפעם השנייה העונה, דבר שהטביע אותה עמוק בתחתית הטבלה. בהנהלת המועדון כבר היו ערוכים לזעזוע מוקדם יותר העונה, אך אז הצליחה הקבוצה להבליח ניצחון או תיקו ששינה את פני הדברים והותיר את המאמן בתפקידו.

שרון מימר (שחר גרוס)שרון מימר (שחר גרוס)

בהיעדר אוהדים ביציעים, אוהדי חדרה קראו באופן כמעט קבוע לשינוי בעמדת המאמן ברשתות החברתיות, לאור מצב הקבוצה והיכולת של השחקנים. עם זאת, הם לא הסירו לרגע את האחריות גם מהנהלת המועדון והאיש החזק בקבוצה, אורן גולן, שמשמש כמנהל המקצועי. גולן בנה את הסגל ביחד עם מימר ואף נתן את המילה האחרונה בכל הנוגע לרכש, ונכון לעכשיו הסגל מסתמן כאחד החלשים ביותר שנבנו במועדון בשנים האחרונות. לכן בקרב חלק מהאוהדים רואים בו אחראי לא פחות ממי שעמד עד אתמול על הקווים.

בפעם האחרונה שבה גולן רצה לפטר את מימר, השיחה בין השניים הניבה את המשך ההתקשרות, הרבה בזכות העובדה שהקשר בין המאמן לשחקנים היה טוב במיוחד. בניגוד למה שקורה במקרים רבים, בחדרה המאמן לא איבד לרגע את חדר ההלבשה, אך חוסר היכולת שלו להרים את הקבוצה, שבאה לידי ביטוי מול קריית שמונה עם הפסד רביעי ברצף, הובילה להחלטה הסופית.

אורן גולן (איציק בלניצקי)אורן גולן (איציק בלניצקי)

הפעם לא חיכה המנהל המקצועי זמן רב והודיע למימר מיד עם סיום המשחק שבעקבות מצב הקבוצה הוא חייב לעשות את השינוי המתבקש לטענתו, ופיטר את המאמן. השחקנים, שעוד ניסו לעכל את ההפסד הרביעי ברציפות, קיבלו את הבשורה על פיטורי המאמן בעצב. "זו גם אשמתנו", הודה אחד מהם, "לא רצינו ששרון יילך אבל גם הוא ידע שהמצב הזה הוא בלתי אפשרי. אנחנו המועמדים המובילים לרדת ליגה וזעזוע מתבקש בסיטואציה כזאת".

כאמור, לחדרה עדיין ישנם מספר מועמדים לתפקיד ולאחר שיחות עימם יוכלו להגיע במועדון להחלטה בנושא. בינתיים, ללא מאמן, הקבוצה תנסה לעצור את כדור השלג של ההפסדים ביחד עם רון קלר מאמן קבוצת הנוער, שצפוי להיות מוקפץ שוב לבוגרים על מנת להעביר את האימונים הקרובים. אם בקבוצה לא יצליחו לסגור עם מאמן חדש בהקדם, לא מן הנמנע שקלר יעמוד על הקווים גם במחזור הקרוב, ביום שני באצטדיון דוחא מול בני סכנין, אם בקבוצה יזדקקו לכך. חדרה תגיע לסכנין ללא המגן השמאלי עבדאללה ג'אבר, שירצה עונש הרחקה עקב צבירת צהובים.

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */