יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:51
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

יואל אבוחצירה יחתום במכבי פ"ת עד תום העונה

החלוץ שנבחן לאחרונה במועדון יחתום. המלאבסים לא יקשיבו להצעות על עבדה עד הקיץ. הקבוצה תערוך בדיקת קורונה לאחר ששחקן נוער נמצא חיובי לאחרונה

|
יואל אבוחצירה (רדאד ג'בארה)
יואל אבוחצירה (רדאד ג'בארה)

אושר גדול במכבי פתח תקווה אחרי הניצחון אמש (שלישי), כאשר הצליחה הקבוצה להוסיף למאזנה עוד ניצחון דרמטי כשהפעם גברה בדקה ה-91 על הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, עם 1:2 הודות לשער ניצחון של ליאל עבדה, פעם נוספת. המלאבסים במקום השלישי בטבלה ונראה שהספיקו לשכוח מפתיחת הסיבוב הפחות מוצלחת שהייתה להם.

המגן ינון אליהו התלונן על תסמיני קורונה, ביניהם חולשה חריגה ובקבוצה זימנו את כלל השחקנים והצוות המקצועי לבדיקות, זאת גם בשל שחקן מהנוער שנמצא חיובי בימים האחרונים.

לחבריו אמר אליהו שהוא חש היום טוב יותר, סובל רק מכאבי גרון לא רציניים ובטוח שהוא רק התקרר אך לא מעבר. במועדון בכל אופן לא לוקחים סיכונים וכאמור כלל שחקני הקבוצה עורכים כעת בדיקות.

חיים סילבס ואלון תורג'מן מסכמים את המשחק

בגזרת הרכש, בקבוצה החליטו להחתים את יואל אבוחצירה שנבחן בימים האחרונים. החלוץ בן ה-24 יחתום עד תום העונה כאשר למלאבסים תהיה האופציה להחתימו לעונה נוספת בסיום התקופה.

בחזרה למשחק – ההפתעה של הליגה מהסיבוב הראשון חזרה לעצמה, לפחות כך נראה על פי שני המשחקים האחרונים. החבורה של גיא לוזון כבר עם ניצחון תשיעי העונה ושוב היא עושה את זה בתוספת הזמן, שוב עם מי שמסתמן כווינר הגדול שלה, ליאל עבדה שכבש משחק שני ברציפות בדקות אלו והכריע את הכף לטובת קבוצתו. זו למעשה הפעם הרביעית שבה הכישרון הצעיר אחראי בצורה ישירה על הניצחונות הדרמטיים של הקבוצה העונה בעוד הוא כבר עם מאזן של שישה שערים ושלושה בישולים עד כה. "אין מאושר ממני", אמר בסיום יו"ר המועדון אבי לוזון, "מסיימים משחק עם ניצחון בחיפה כשעל המגרש בחלק הקדמי, יש לי את ליאל עבדה, תאי בריבו ודניאל גולאני, יש יותר טוב מזה?"

השלישייה המנצחת של לוזון עושה רושם מדהים עד עכשיו בליגה, אין ספק, אבל לצד זה במכבי פ”ת יודעים שיאלצו למצוא פתרונות לעונה הבאה כשלפחות שניים מתוך השלושה לא יהיו במועדון. באשר לעבדה, בפ"ת לא מוכנים לשמוע על הצעה לגביו בשלב זה של העונה ועומדים על ההחלטה כי השחקן בן ה-19 יישאר עד הקיץ בכל מקרה מתוך מחשבה שזה הדבר הנכון עבורו בשלב זה. באשר לבריבו שכבש את שער השוויון אחרי שעלה מהספסל, המצב כבר לא בידיים שלהם שכן החלוץ שגדל במועדון מסיים את חוזהו הקיץ ולמעשה יכול כבר עכשיו לחתום בקבוצה חדשה לתום העונה. בקבוצה טוענים כי הניחו על שולחנם של השחקן ונציגיו הצעה משופרת במסגרתה בריבו ימשיך במכבי פ"ת לשלוש שנים ויוכל לצאת לאירופה ללא תמורה ברגע שימצא קבוצה שמתאימה לו, אך משיחות בסביבתו של השחקן נראה כי נציגיו לא רואים בכך אופציה ומחכים לתום העונה על מנת למצוא לו קבוצה באירופה.

תאי בריבו חוגג (עמרי שטיין)תאי בריבו חוגג (עמרי שטיין)

בפתח תקווה לא נשארים אדישים לעובדה שבריבו כבר עם חמישה שערים העונה וזאת על אף שהוא עולה לרוב מהספסל וממעט לקבל קרדיט בהרכב הראשון, במועדון הבהירו באופן חד משמעי כי אין לכך שום קשר למצב החוזה, "אנחנו אוהבים את תאי ורוצים בהצלחתו תמיד, גיא מקבל את ההחלטות המקצועיות שלו. להיות האס שעולה מהספסל זו לא בושה" טענו. גם השחקן עצמו נשמע נחרץ בדעתו על כך כשנשאל בסיום האם הוא רואה קשר בין הדברים, “בלי קשר לאיך שגיא מאמן, דבר נוסף טוב שאפשר להגיד עליו זה שאין אצלו שמות, אין אצלו כמה אתה מרוויח או כמה קנו אותך, אין חוזים, מי שטוב לפי דעתו כמובן שהוא זה שמשחק ולכן אני יודע שההחלטה היא נקייה. כל פעם אני אומר שכמו שהוא נותן לי הוא יכול גם לא לתת לי אז אני מסתכל על הדברים בצורה הזו. העתיד? אני מקווה להמשיך ככה, לא חושב קדימה, מנסה להתרכז בכאן ועכשיו כי אחרת לא אהיה נוכח בכאן ועכשיו. אני כרגע במכבי פתח תקווה וטוב לי, מקווה להמשיך לתת תוצאות”, סיפר בריבו.

בתוך כך, מי שכן זכה לקרדיט ב-11 של לוזון הוא אבדיאל ארויו שכבר קיבל הודעה לחפש קבוצה חדשה אך בצוות המקצועי סיפרו שהשחקן הראה יותר מחויבות ורצון במהלך השבועיים האחרונים, שכן גם ההגעה של ארמנדו קופר חברו מפנמה לקבוצה שיפרה את מצב הרוח ששידר השחקן. במועדון לא הסתירו שנוספה לכך גם העובדה שיש קושי גדול ואין יכולת כרגע להנחית זרים חדשים אז הוחלט להעניק לו הזדמנות. בנוגע לקופר, השחקן שהיה מעורב בשער שאיזן את התוצאה, זוכה לשבחים על היכולת שהוא מציג מאז חזר לשורות הכחולים.

גיא לוזון חוגג (עמרי שטיין)גיא לוזון חוגג (עמרי שטיין)

מי שעוד זכו למחמאות הם צמד הבלמים, אור בלוריאן ודניאל פלשר שחזרו לשתף פעולה כפי שעשו אשתקד בעונת העלייה של הקבוצה והוכיחו שוב את ההתאמה המצוינת שלהם. כזכור, פלשר פתח את העונה לרוב על הספסל כשמרקוס דיניז זכה לעדיפות לצד בלוריאן שמציג יציבות הגנתית, אך הפציעה של הברזילאי שצפויה להימשך עוד מספר שבועות החזירה את הבלם לעניינים והוא סוחט מחמאות הן על המגרש והן מחוצה לו וזוכה להערכה גדולה אצל גיא לוזון.

לוח המשחקים הצפוף אינו מאפשר לחבורה בכחול לחגוג יותר מידי שכן גם השמחה לאחר הניצחון בחיפה לא הובילה לחגיגה יוצאת דופן, מתוך מטרה להשאיר את השחקנים על הקרקע לקראת המשחק הבא כשכבר ביום שבת הקרוב תארח פ"ת את בית"ר ירושלים במטרה לסגור שבוע מושלם מבחינתה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */