יום שישי, 19.04.2024 שעה 22:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בן ביטון, איינבינדר ולידור כהן בהרכב הפועל

שחקני הרכש יעלו בהרכב של קלינגר למפגש מול הפועל חיפה ב-15:00, אופק ביטון ושלומי אזולאי על הספסל. והבה, ממן, זמיר ואגאדה פותחים אצל סילבס

|
דן אייבינדר באימון הבכורה (האתר הרשמי של הפועל ת
דן אייבינדר באימון הבכורה (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

הפועל תל אביב תצא הערב (שבת, 15:00) לדרך חדשה. במתחם חודורוב נוהגים לומר "הפועל ת"א החדשה" ולדבר על כך ש"העונה מתחילה מחדש", ובפועל הקבוצה של ניר קלינגר תפגוש את הפועל חיפה במשחק שיפתח את המחזור ה-16 בליגת העל, עם חזרתה לפעילות, ותנסה להצדיק את הדיבורים על עצירת המומנטום השלילי עם התאוששות וקאמבק היישר מהמקום האחרון בטבלה עם 10 נקודות בלבד.

הפועל ת”א: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן וגיל יצחק.

הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, נס זמיר ו-וויליאם אגאדה. 

לידור כהן (שחר גרוס)לידור כהן (שחר גרוס)

לקראת המשחק מול הקבוצה של חיים סילבס, קלינגר צפוי להציג את הפנים החדשות במדים האדומים, כאשר בן ביטון, דן איינבינדר ולידור כהן תורגלו בהרכב וצפויים לפתוח. ביטון יעלה כמגן ימני בקבוצה שבה גדל ואליה חזר דווקא מהיריבה העירונית מכבי ת"א, בעוד איאד אבו עביד תורגל כבלם לצדו של סיאנדה קולו, בהיעדרו של אדי גוטליב, שצפוי לשוב לאימונים בשבוע הקרוב. דני גרופר תורגל כמגן שמאלי. 

בקישור, איינבינדר הוצב לצדו של שי אליאס במרכז השדה, בעוד עומרי אלטמן הוצב לפניהם, מתחת לחלוץ. בכנפיים תורגלו אושר דוידה ולידור כהן, בעוד בחוד גיל יצחק צפוי לקבל את הקרדיט. שלומי אזולאי תורגל לסירוגין בהרכב, אך צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. 

אושר דוידה חוגג (רדאד ג'בארה)אושר דוידה חוגג (רדאד ג'בארה)

אגב, אזולאי נפגש ביום חמישי עם חברו מהקדנציה הקודמת בהפועל ת"א, ישראל זגורי קשר הפועל רמת גן שאובחן כחולה בקורונה, אך הוא לא זקוק לבדיקה, זאת לאחר שהוא כבר חלה בנגיף ברומניה, כששיחק באסטרה ג'ורג'יו והוא נחשב למחוסן. גם אופק ביטון צפוי להיכלל בסגל ולשבת על הספסל. 

"אני מאוד שמח שהליגה חוזרת, חיכינו לזה בשבועיים האחרונים", אמר קלינגר לקראת הפועל חיפה. "זה לא היה נעים, כל העצירה ואי הוודאות הזאת לגבי המשך העונה והמשחקים. אנחנו מאוד שמחים וכל הכדורגל שמח שהממשלה אישרה את החזרה של הליגה".

"עשינו המון פעולות בחלון ההעברות הזה, הרבה לפני שנפתח החלון, לאור התוצאות והיכולת הלא טובה", הוסיף המאמן. "הפועל ת"א התחזקה משמעותית. נכון שחמישה-שישה שחקנים חדשים מצד אחד זקוקים לזמן, אבל מצד שני היו לנו את השבועיים האלה לפחות להכניס אותם לסיסטם, לאיך שאנחנו רוצים שניראה. אני חושב שהשחקנים החדשים הוסיפו המון ניסיון, אנרגיה ואיכות. אני מקווה מאוד שזה יבוא לידי ביטוי כמה שיותר מהר. ננסה לשלב אותם בהתאם למצבם הגופני, בחוכמה ובצורה הדרגתית. אני מאוד מאוד רוצה להשתמש בהם כמה שיותר.  

גיל יצחק וניר קלינגר (שחר גרוס)גיל יצחק וניר קלינגר (שחר גרוס)

"אני מאמין ומקווה שבאמת נוכל לראות שינוי משמעותי ביכולת שלנו, ביכולת ההבקעה שלנו, ביצירת המצבים, בלהיות קבוצה יותר אגרסיבית, תוקפנית ואחר כך אני בטוח שגם התוצאות יגיעו והלוואי שזה יהיה יד ביד. כולנו בציפייה, כולם דרוכים ומקווים שהעונה, שמתחילה מבחינתנו עכשיו, תהיה שונה מאיך שהסתיימה עבורנו שנת 2020".

"אנחנו חוזרים לליגה אחרי ההפסקה שנכפתה עלינו, במהלכה הגיעו שחקנים חדשים, האווירה קצת השתנתה בקבוצה, מרגישים באימונים שיש שיפור ויש תחרות וזה משהו שהוא חיובי", אמר אליאס לקראת המשחק. "אני מאמין שאנחנו נבוא להציג כדורגל שהוא יותר טוב מלפני ההפסקה וזה משחק סופר-חשוב כדי לצאת לדרך חדשה, אני מאמין בקבוצה הזאת".
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן וגיל יצחק (שלומי אזולאי).

השחרור הבין לאומי של תורג’מן לא הגיע, גם אראל ייעדר

הפועל חיפה תגיע למפגש בלי הרכש הנוצץ, אלון תורג'מן, שנותר מחוץ לסגל בשל העובדה שהשחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע. גם עדן בן בסט וקייס גאנם הפצועים לא יתלבשו מול נועלת הטבלה של ניר קלינגר, שהתחזקה עד כה בשישה שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי. 

תורג'מן, שהפך לשיאן השכר בתקופתו של יואב כץ, ייאלץ כאמור לדחות את הופעת הבכורה שלו, בעוד שבחיפה מתקשים להאמין שגאנם יחזור השנה לפעילות מלאה. החלוץ שסובל מקרע ברצועה הצולבת מתנגד בשלב זה לעלות על שולחן הניתוחים ומעדיף להמשיך בשיקום שמרני בתוך הקבוצה.

בתוך כך, מי שייעדר גם כן הוא הקשר גל אראל, שספג מכה באימון ויעבור בדיקת MRI שתבהיר לגבי מצבו. בינתיים, הקשר נותר מחוץ לסגל של חיים סילבס להתמודדות.

קייס גאנם (רדאד ג'בארה)קייס גאנם (רדאד ג'בארה)

המאמן חיים סילבס נוטה לפתוח במרכז ההגנה עם ניסו קפילוטו ובן והבה, שיבוא על חשבון מיקי סירושטיין, שרק ביום רביעי האחרון חזר לאימונים מלאים. בקישור ניתן יהיה לראות את לירן סרדל שיחזור להרכב לצדם של רוסלן ברסקי וסער פדידה או תומר אלטמן, שאחד מהם ימלא את מקומו של אראל הפצוע. בצד האדום של בחיפה מודעים לעובדה שמולם תגיע קבוצה שונה לגמרי מזאת שיצאה לפגרה. "ברור לנו שלפני הסגר האחרון היינו מקבלים הפועל ת"א אחרת מזו שנפגוש הפעם. הם יגיעו בהתלהבות ואנחנו צריכים להיערך לכך", אמרו במועדון.

ההרכב המשוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, יהב גרופינקל, סער פדידה (תומר אלטמן), לירן סרדל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, נס זמיר ו-וויליאם אגאדה.

האם האלופה תוותר על הכתר ליריבתה מהכרמל?

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */